• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheRumIsGone schreef:
    {ETEN! ben zo terug ^^}

    {ok, tot zo!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    TheRumIsGone schreef:
    {ETEN! ben zo terug ^^}

    [Aaaaah, niet eerlijk!!! Ik heb f*cking veel honger!]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Aaaaah, niet eerlijk!!! Ik heb f*cking veel honger!]

    {Ik heb ijsje!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Don Smith
    'Zoals onenightstands bedoel je?' Vraagt ze.
    Ik schud mijn hoofd, nee het ging anders.
    'Nee het was erger.' Mompel ik.

    SupahBaby schreef:
    (...)
    [Aaaaah, niet eerlijk!!! Ik heb f*cking veel honger!]


    [ maak een broodje ofso. :') ]

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even 'Het was geen moeite, ze is nu zo'n beetje familie en we hebben goed gepraat' zeg ik met een glimlach en geef hem een zoen.
    Ik sta dan op en trek Aedan overeind 'En nu ga jijzelf ook dansen, ik laat je niet hier de hele tijd zitten' zeg ik en steek mijn tong naar hem uit terwijl ik hem probeer de dans vloer op te trekken.

    Amy Bright
    "Sorry Don. Ik kan je even niet volgen."
    Ik keek hem verward aan. Hij moest er maar rekening mee houden dat ik nog jong was en niet echt veel over het leven wist.
    Ik nam snel nog een flesje bier uit de koelbox. Ik had zo het gevoel dat ik wat alcohol zou kunnen gebruiken.
    "Jij ook?" vroeg ik met een hoofdknik naar de koelbox.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    Ik laat me glimlachend door hem voort trekken. Ik keek uit mijn ooghoeken naar Amy en maakte een afkeurend geluidje.
    "Zit ze nu weer te zuipen?" maar toen keek ik naar wie naast haar zat. Ik begon meteen te grijnzen.
    "Wat denk jij van Amy en Don?" vroeg ik aan Zero. Ik wachtte op zijn antwoord voor ik begon met dansen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even naar Aedan 'Laat haar lekker gaan, ze kan heus voor zichzelf zorgen en ze is bij de crew. En waarom vraag je dat?' zeg ik en volg even zijn blik.
    Ik begon te lachen 'Denk je dat ze elkaar leuk vinden dan? Zouden wel bij elkaar passen' zeg ik met een grijns.

    Don Smith
    Ik zucht, ik denk dat ik nu beter alles maar kan vertellen.
    'Het begon toen ik veertien was. Mijn vrienden en ik hadden een aantal leuke meisjes gezien, en we wouden met ze gaan praten. Niemand durfde, dus ik moest. Ik was meestal degene die dat soort dingen moest doen, dus dit keer ook maar. Ik ging naar de meisjes, en binnen een paar minuten had ik hun nummers. Een aantal dagen later had ik afgesproken met één van die meisjes. Ze zag er leuk uit en ik wou haar beter leren kennen.' Ik zucht, dit gaat nog een lang verhaal worden. 'We werden steeds betere vrienden, en uiteindelijk hadden we een relatie. Ik was veertien, zei was zestien. Zij had dus al veel meer in haar leven gedaan dan ik... we hadden dan ook geen goede relatie. Ze ging achter mijn rug om met andere jongens naar bed... dus op den duur begon ik te denken dat dat normaal was. Het ging uit tussen ons, maar ik wou weer een nieuw vriendinnetje. Zo heb ik dus ongeveer vijftig vriendinnetjes gehad in één heel jaar. Ik heb al hun harten gebroken, en ik durf nu nooit meer iets aan te gaan met een meisje.' Fijn, dat is eruit.

    [ lol, ik was zo dat emotionele verhaal aan het schrijven, terwijl ik vet vrolijke liedjes aan het luisteren ben xd. ]

    Aedan Price
    "Ik denk het wel." grinnik ik. "Ik heb net gezien dat ze zijn hand vastgreep."
    Snel vervolgde ik mijn verhaal, om wel volledig te zijn.
    "Ze was wel geschrokken door Pace en liet hem meteen weer los, maar ik zie het aan haar manier van doen. Ze is verliefd, maar misschien heeft ze het zelf niet eens door."
    Ik druk nog even snel een kus op zijn lippen, maar toen ik me terugtrok bleef ik zijn pols vasthouden.
    "Je hoeft niet dansen, maar je kan je tricks toch oefenen? We hebben bomen, een klein muurtje en zelfs een speeltuin." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amy Price
    "Oh." zuchtte ik teleurgesteld. Waarom?
    Dat wist ik zelf niet, waarom zou ik teleurgesteld moeten zijn.
    "Wat erg voor je." ik nam zijn hand vast en kneep er eens geruststellend in. Al snel maakte ik weer aanstalten om hem los te laten.

    {Moet in bad, rot later!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik trek Aedan terug 'Wie zegt dat ik jullie soort dansstijl wilde doen?' zeg ik met een grijns op mijn gezicht en trek Aedan tegen mijzelf aan.
    Ik leg mijn armen over zijn schouders en leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Misschien wil ik gewoon met jouw dansen?' fluister ik in zijn oor.

    Don Smith
    'Ik doe mijn best hoor.' Grinnik ik als ik Amy teleurgesteld zie kijken. Ik doe mijn best, maar of het ooit gaat lukken? Amy wil haar hand weer terug trekken, maar ik hou hem vast. Het voelt wel goed, weer iemand aanraken, maar dit keer niet omdat het om de lust gaat.