• In een arme wijk in Brooklyn is er één specifieke danscrew, die steeds samenkomt in het park vlakbij. Op het grasveld, tussen het basketbalplein en het speeltuintje, houden ze hun dance battles.
    Ze spreken af, gewoon voor het plezier en voor de steun van de vrienden, maar daar wil de plaatselijke politie, die hen als probleemjongeren beschouwt, een stokje voor steken.
    Op een dag hangt er een mededeling aan de ingang van het park. Het wordt gesloten, maar natuurlijk laten de vrienden dat niet zomaar toe. Meteen gaan ze in de tegenaanval, maar wanneer dat niet werkt besluiten ze het over een andere boeg te gooien. Ze gaan geld verdienen en hoe?
    Een dance battle! Maar niet zoals ze gewend waren... nee, deze was op topniveau. Meteen beginnen ze met trainen. Lukt het hen om te winnen?
    En blijft de groep samen, wanneer hij zo hard onder druk staat?

    Deze RPG begint, wanneer ze nog gewoon voor het plezier samenkomen. Er is dus nog geen sprake van dat het park verdwijnt.

    join the crew!




    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag als toppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    deelnemers:
    -Amy Price {JokerBaby}
    -Alexys Cekmez {CarrotCurls}
    -Alexandra Night {TheRumIsGone}
    -Flower Drea {LovelyLonely}
    -Jasmine Eberson {xkimx124}
    -Alicia Smith {KaulitzGurl}
    -Hannah Emberson {xFreedom}


    -Pace Saade {SupahBaby}
    -Aedan Price {JokerBaby}
    -Wayne Smith {Paddo}
    -Don Smith {Prejudices}
    -James Scagotti {TheRumIsGone}
    -Eadric Crawford {JokerBaby}
    -Brad Lloyd {SupahBaby}




    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 9:12 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aedan Price
    Ik ga onzeker een beetje schuin achter Zero staan en kijk gewoon toe tijdens het gesprek. Kyra ziet er een beetje mysterieus uit en onbewust krijg ik daar een terughoudend gevoel bij. Niet dat ze me gevaarlijk leek of zo gewoon... anders. Ik luister naar Zero zijn uitleg, terwijl ik haar wat in me op neem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even naar Aedan en leg Kyra dan alles uit, over het park en hoe het gaat sluiten en wat ze er mee van plan zijn en dat wij mee willen doen aan de wedstrijd en natuurlijk dat Aedan en ik een koppel zijn.
    'Dus je kan ons helpen toch? Om erin te komen? Om mee te kunnen doen en die 1 miljoen te winnen?' vraag ik dan nog aan Kyra.
    Ik pak Aedan zijn hand vast en lach even naar hem terwijl we beginnen met wandelen.

    Kyra

    Ik luister aandachtig naar Wayne, lach even naar de jongen die blijkbaar Aedan heet en knik dan 'Ik kan jullie wel helpen maar.... T is niet zoals je doet op straat, het is heel anders geworden Wayne, het is nu echt een competitie geworden, een wedstrijd, alsof je leven er vanaf hangt. Maar laten we maar eerst naar de club gaan, ze willen je vast weer even zien' zeg ik lachend en loop om de hoek een groot gebouw in waar op staat "SS"

    Aedan Price
    Hoe langer dit duurt, hoe ongemakkelijker ik me voel. Ik neem de waarschuwing van Kyra serieus. Een wedstrijd alsof je leven ervan af hing.
    Maar hing ons leven er niet van af? Indirect wel. We zouden onze plek kwijt zijn. We zouden moeten samenkomen op een drukke straat of zo. De politie zou ons steeds wegjagen en we zouden uit elkaar vallen.
    Onze familie hing ervan af en ik was niet van plan ook maar iemand van de crew kwijt te geraken!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik merk dat Aedan te erg aan het denken is, gelukkig lopen we de nachtclub van een van de crews in. Ik trek hem mee naar binnen en merk dat Kyra al doorgelopen is, ik trek daarna Aedan tegen mij aan 'Ga dansen, zet je hoofd even op iets anders' fluister ik dan in zijn oor en geef hem een kus op zijn lippen.

    Kyra

    Ik loop meteen door naar de crew die in de hoek zit, ik zwaai iedereen gedag en wijs dan naar Wayne en Aedan. De crew begint te lachen en te schreeuwen wanneer ze Wayne zien en beginnen te juichen wanneer die Aedan zoent. Ze wisten het allemaal van Wayne, daarom was die ook geaccepteerd hier. Ik lach even maar merk dat Wayne ergens mee zit, maar wat ik eerst wilde weten was hoe goed die Aedan was in dansen. Ik loop naar de DJ toe en fluister wat in zijn oor waarna die het omroept 'Aedan jij word hierbij uitgedaagd tot een duel door Kyra!!! HAAL DE PLATEN MAAR VAN DE VLOER JONGENS!!' roept de DJ dan rond en drie platen worden van de dansvloer af gehaald waarna er 3 kleine trampolines tevoorschijn komen en ik loop naar de dansvloer toe.

    Aedan Price
    Ik kijk met open mond toe, hoe ze drie trampolines te voorschijn halen. Dit was helemaal iets anders dan ons klein grasveldje.
    Ik klap snel mijn mond dicht en houdt mezelf voor niet zo bang te lijken als ik me voel. Ik stap met grote stappen naar voren en begin mijn spieren wat los te schudden. Ik zet even voorzichtig een voet op de trampoline om de vering te voelen. Ok, dit kon wel lukken. Gewoon hoofd op nul en doen Aedan.
    Ik sprong op de trampoline en met een salto door de lucht, maakte ik meteen een begin aan de battle.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik lach even, kijk naar Wayne en merk dat die knikt. Oke ik mag dus helemaal los gaan, dit gaat leuk worden. Ik zie dat Aedan de trampoline uitprobeert en de battle begint waarna die een salto doet in een van de trampolines. Ik lach even en ga meteen los, ik spring via de trampoline voor hem en begin tegen hem aan te dansen. Ik duik tussen zijn benen door, sta op en spring via zijn schouders op een van de trampolines waarna ik een salto doe, land in de volgende trampoline en vanuit daar een backflip doe en land.

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik lach even wanneer Kyra naar mij kijkt en knik, meteen word ik weggetrokken door de crew en word ik op de bank neer gegooid. Vragen worden naar mijn hoofd gegooid zoals waar ik was, waarom ik nooit belde of een kaart stuurde etc etc. Ik lach even en vertel ze zoveel mogelijk van wat er was gebeurt.

    Aedan Price
    Pff, waar was ik aan begonnen, maar ik gaf niet zo snel op. Ik keek even bewonderend naar haar tricks, maar ging toen in de tegenaanval. Ik sprong via de eerste trampoline met een back-flip naar de andere en zo met nog een salto naar die daarna. Toen deed ik iets ontzettends cool.
    Ik had het ooit in een film gezien en het leek me wel leuk om te proberen. Ik duwde me hard af op de laatste trampoline, sprong omhoog en greep me vast aan een haak die aan het plafond hing. Ik trok mezelf omhoog, haakte mijn T-shirt erachter en liet me naar beneden vallen. Toen ik beneden neerkwam was dat in bloot bovenlijf. Ik keek eens grijnzend naar mijn witte T-shirt dat aan het plafond hing.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [STEP UP WEET IK VEEL HOEVEEL *ik denk 2*!!!!!!!!!!!!!!!]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Kyra

    Ik lachte even maar ging toen over op mijn charmes, ik deed een seintje wat niet te zien was naar de DJ en de muziek werd iets rustiger, meer erotieker. Ik danste swoel richting hem, eenmaal bij hem liet ik mij tot de grond zakken. Als ik weer naar boven dans gaat mijn hand over mijn shirt en ik lach even 'Dat kan ik ook' fluister ik in zijn oor.
    De muziek verandert acuut in iets meer hip-hop, ik spring op de trampoline en maak een flik flak waarna ik land in de volgende trampoline.
    Van daaruit spring ik met een achterwaartse salto naar de laatste trampoline, vanuit die maak ik weer een achterwaartse salto richting de haak.
    Ik gooi mijn shirt iets omhoog en voel hoe mijn BH bandje aan de haak blijft hangen, ik grijp de haak nog even vast en maak de linker kant van mijn BH los van mijn arm waarna ik me laat vallen en die blijft hangen aan de haak.
    Ik lach even naar Aedan 'Jouw beurt, welk kleding stuk nu?' zeg ik lachend.

    SupahBaby schreef:
    [STEP UP WEET IK VEEL HOEVEEL *ik denk 2*!!!!!!!!!!!!!!!]


    {Hahaha dat is idd step up 2 :P Waar die gast zijn shirt laat hanguh in de haak om dat meisje naar de dans school te krijgen :P }

    Aedan Price
    Ik keek haar grijnzend aan.
    Plots voelde ik me niet meer zo zenuwachtig. Ik begon er plezier in te krijgen en als ze persé wou gaan uitkleden...
    Ik sprong grijnzend weer op de eerste trampoline, met een flikflak naar de tweed, een dubbele salto naar de derde. Daar duwde ik me nog harder af dan eerst. Ik geraakte hoog genoeg en greep een stang vast net boven die haak. Grijnzend haakte ik mijn broek vast. Ik liet 1 hand los om met een wenkbrauwwiebel mijn riem los te doen. Mijn hand, waarmee ik me alleen nog vasthield, begon zacht te trillen, maar ik hield vol. Ik knoopte mijn broek los en liet me toen naar beneden vallen. Ik viel met mijn hoofd naar beneden, omdat het anders onmogelijk was om mijn broek zo uit te krijgen.
    Dit was best moeilijk. Ik moest precies uitrekenen hoe ik neerkwam. Net iets te laat eindigde ik met een koprol. Ik voelde hoe mijn pols knakte, maar beet mezelf door de pijn. Ik ging sierlijk rechtstaan en keek haar grijnzend aan.
    "Jouw beurt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kyra

    Ik glimlach even, kijk dan even naar de haak en lach. Ik spring op de eerste trampoline waarna ik een salto doe waarin ik mijn riem alvast losmaak, waarna ik land op de tweede trampoline waar in ik mijn riem losgooi als ik naar de derde trampoline ga doe ik een salto achterover en gooi mijn broek de lucht in waardoor die perfect land op de haak. Ik zet me dan af op de derde en laatste trampoline waarna ik mij vast houd aan de haak en zijn broek pak die ik in de landing aandoe 'Hmmm... pas perfect' zeg ik lachend.

    Aedan Price
    Ik grijns naar haar.
    "Moet ik nu in jou broek geraken?" grinnik ik. Ik besloot het over een andere boeg te gooien. Wel genoeg kleren uit nu.
    Ik hoorde een perfect stukje om te poppen en begon in mijn specialiteit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wayne /AKA/ Zero

    Ik geniet ervan hoe die danst, hoe die beweegt. Ik zie Kyra naar mij kijken maar schud nee, ik dans niet, nooit meer. Niet na dat laatste ongeluk.

    Kyra

    Ik kijk naar Aedan hoe die aan het poppen is, daarna kijk ik naar Wayne en wenk hem even. Hij schud nee maar ik weet dat die goed is, hij versloeg zelfs de leider van SS. Ik lach even naar Aedan maar mijn lach vervaagt snel, zo heb ik Wayne nooit gezien, hij hield van dansen, het was zijn lust en zijn leven. Het hield hem van de straat. Waarom doet die nu opeens zo raar als het om dansen gaat. Ik begin me steeds meer zorgen te maken om Wayne en vergeet zowaar de hele battle die ik had met Aedan.

    Aedan Price
    Ik merk dat Kyra haar aandacht wat verliest en spring voor een laatste keer omhoog om mijn kleren van de haak te trekken. Op mijn broek na natuurlijk, die Kyra nog aanhad. Ik had meteen haar kleren mee genomen.
    "Hé, gaat ie?" ik geef haar kleren terug en kijk even snel naar Zero waar ze naar aan het kijken was. Ik kijk verward en begin me nu pas een beetje te schamen omdat ik hier in mijn ondergoed stond.


    “To live will be an awfully big adventure.”