• Hallo Yoda en Ten,

    Hierbij hebben jullie toestemming om te beginnen met jullie dichtwedstrijd. Jullie hebben een week om het topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda


    Welkom bij de gedichtenwedstrijd van Yoda en Escritura!
    Alle deelnemers krijgen hier één week de tijd om een gedicht te schrijven voor de originele en uitdagende opdrachten die wij zullen geven!

    Er zullen zes rondes zijn, waarbij er telkens vier of drie mensen afvallen. Bij iedere opdracht is er de mogelijkheid tot één week uitstel, mits dit van te voren gevraagd wordt. In totaal zal één ronde dus twee weken duren. (Met eventueel één of twee dagen extra voor het nakijken.) De gedichten mogen uitsluitend in het Nederlands of Engels worden geschreven. Onze opdrachten zijn verschillend en zeer uitdagend, dus aarzel niet om je in te schrijven!


    Waar we op letten:
    - Het ritme in het gedicht.
    - Hoe goed de opdracht is uitgevoerd
    - De originaliteit
    - Spelling en grammatica

    Prijzen:
    Eerste prijs: 30 credits, één gedicht op het profiel van Escritura en een maand vermeld op het profiel van Yoda (inclusief link naar gedicht naar keuze)
    Tweede prijs: 20 credits + 3 weken vermeld op het profiel van Yoda en Escritura + gedicht naar keuze
    Derde prijs: 10 credits + 2 weken vermeld op het profiel van Yoda en Escritura + gedicht naar keuze

    Afvalrooster:
    Ronde 1: 22 - 4 = 18
    Ronde 2: 18 - 4 = 14
    Ronde 3: 14 - 4 = 10
    Ronde 4: 10 - 4 = 6
    Ronde 5: 6 - 3 = 3
    Ronde 6: 3 – 2 = Winnaar


    Inleveren:
    Inleveren doe je via een privé-bericht aan beide juryleden. Je stuurt ons in dit bericht de link naar je gedicht, dus niet het gedicht zelf.
    Let op! We willen graag dat je als onderwerp van deze PB's je nummer er je username schrijft, plus welke opdracht. Dit om het overzichtelijk te houden.
    Voorbeeld: 21. Yoda - Opdracht 1

    Inschrijven zijn gesloten!

    Deelnemers:
    1 Aurorae
    2 PercyWood
    3 Hel
    4 Beansprout
    5 Myrnaaaaa
    6 BlueHope
    7 FreshOcean
    8 Domoness
    9 NightVision x
    10 Forks
    11 jaimyhoi
    12 spotgaaii x
    13 BelovedxGem
    14 Yognaught
    15 Jaqen
    16 prejudices x

    Opdracht 1


    Opdracht 2:

    Iedere deelnemer krijgt 1 woord. Het gedicht wordt op dit woord gebaseerd: maar het woord zelf mag niet gebruikt worden in het gedicht (Als titel is toegestaan.) De cijfers die voor de woorden staan, kun je vinden in de story en zijn gelijk aan jullie deelnemerscijfers. Kijk in het topic voor deze cijfers. LET OP: DE CIJFERS VERANDEREN ELKE RONDE DOOR HET AFVALLEN VAN DEELNEMERS. CONTROLEER DEZE DUS GOED!

    Inleverdatum: 13 juli, 23:59


    Vakanties:
    PercyWood: 28 juli tot en met 19 augustus
    Jaqen: 13 t/m 23 juli
    Myrnaaaaa: 24 juli tot en met 11 augustus
    Quiescent: 2 of 3 weken, weet niet wanneer
    BelovedxGem: 28 juli t/m 11 augustus
    Beansprout: 12 augustus tot 19 augustus


    Klik hier voor de story!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juni 2012 - 21:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik wil graag meedoen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nieuwe deelnemer, nog 6(?)!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Domoness schreef:
    Ik zou me erg graag in willen schrijven XD Is het ok als je gedichten niet rijmen btw? :P


    Soms dan zijn gedichten juist beter zonder rijm. Dat is erg vaak juist. Dan komen ze sterker over. Want rijm komt al snel geforceerd over. Of cliché. :3 maar ja, rijmen kan natuurlijk altijd :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil meedoen!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Yes i'm in. (flower)


    'That is mahogany!!'

    Nog 4! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    het schiet niet echt op (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zet mij er maar bij!


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Lol, morgen zullen die laatste 4 plekken zich wel vullen. Het verbaast mij sowieso al dat het zo snel ging, uit ervaring weet ik dat dat normaal gesproken niet zo is bij dichtwedstrijden ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nog 3!!!!!!!!!!


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    Nog 3!!!!!!!!!!


    *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oja, ik moet nog de story abo'en :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mededeling:
    We hebben besloten om de opdracht morgen online te zetten om 12.00 uur!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dan ben ik bij een Japans festifal in Amstelveen. :(

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 23:48 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    lol, ik ben er dan ook niet :3 tenminste, volgens mij ben ik dan bij mijn broer :Y) maar ja, ik denk niet dat we gelijk het moeten inleveren?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.