Well, ik heb een paar rollen nodig voor deze story! Hier is de verhaallijn in het kort:
Daria verhuist naar Londen om daar als au-pair te gaan werken, de familie waar ze terechtkomt blijkt niet zo aardig, sterker nog, ze zijn ronduit gemeen. De oudste dochter Francis Elisabeth White (Francis Elisabeth is haar naam,Elisabeth is geen tweede naam ofzo, kakkuuur), van rond de veertien, heeft al veel nanny's weggepest en is vastberaden dat het haar deze keer weer gaat lukken. Daria ontmoet Louis en ze raken goed bevriend, hij sleept haar erdoorheen. Louis stelt haar voor aan Harry en de vonk slaat gelijk over. Alleen wil Louis niet dat ze een relatie krijgen, omdat Harry iets met Louis' zusje heeft gehad en haar toen heel veel pijn heeft gedaan. Daria voelt als een zusje voor Louis. Na een lange tijd komen Harry en Louis tot een overeenstemming, Harry moet Daria verdienen. Als dat eindelijk gebeurd is, is hun relatie perfect. Behalve dan dat Daria meer met het oppassen bezig is dan met Harry, Harry kan hier niet tegen en krijgt het idee dat hij niet goed genoeg is voor Daria. Hij gaat vreemd en Daria en Louis komen er achter. Ze zijn beide woest en Daria is gebroken. Louis kan het niet aanzien dat twee goede vrienden van hem er zo aan toe zijn -Harry gaat er aan onderdoor- en bedenkt een plan. Hij spreekt met Daria af bij zijn appartement en zij komt, dan doet niet Louis, maar Harry de deur open. Ze vallen elkaar in de armen...
Rollen die nodig zijn:
> Beste vriendin van Daria (zij woont nog in Nederland)
> Francis Elisabeth White (tweede namen mogen gegeven worden (: )
> Misses White (Francis' moeder)
> Vier one-night-stands van Harry (kleine rollen!)
> Meisje met wie Harry vreemdgaat
> Vriendin van Louis (hoeft niet Eleanor te zijn)
Lijstje One-Night-Stands:
Volledige naam:
Roepnaam:
Uiterlijk (+foto) (indien celeb, naam erbij):
Karakter:
Extra:
Lijstje:
Volledige naam:
Roepnaam:
Uiterlijk (+foto) (indien celeb, naam erbij):
Karakter:
Familie:
Verleden:
Extra:
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen, je krijgt een melding als ik je rol kies, maar ik schrijf hem wel zelf!
Remember, ik kies niet de eerste, maar de beste!
xx
What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?