• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Anthony 'Antz'
    Ik voelde hoe ze haar hoofd in haar nek legde en ik veegde nog wat Haar naar achter. Zachtjes beet ik in haar vel, waarna ik er zachtjes aan begon te zuigen.
    Mijn rachterhand liet ik naar haar Heupen afgleiden terwijl mijn andere hand juist naar boven ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Valentijn

    'Als je belooft me niet te laten raken door beukers? Tuurlijk' Zei ik grijnzend, beukers waren handig, en maakten het spel enigsins interesant maar het liefst had ik er niet één tegen mijn hooft.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zijn de jongens eigelijk DeathEathers?]
    Carmen Savenna Riddle
    'Volgens mij niet, de grote zaal was bijna helemaal leeg, op een paar meiden van Griffyndor na.' Zegt hij dan. Ik knik. Oké duidelijk. Er waren niet veel mensen naar het ontbijt geweest. Überhaupt nie eens naarde eerste lessen. Terecht vind ik ook. Ik bekijk de jongens nog is een keer. Ik kon geen Dark Mark vinden dat ging ook moeilijk. Net als bij ieder anders. 'Dusss... Gaan jullie ook gewoon even de eerste paar lessen skippen?' Vraag ik om ongemakkelijke stiltes te doorbreken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elisabeth
    Dit keer kon ik geen kreuntje onderdrukken. God, hij maakte me gek. Ik liet mijn ene hand afdwalen naar zijn zij, en liet deze rusten bij zijn lies. Gewoon, om te plagen.
    Bij mijn andere hand liet ik mijn vingers verstengelen in zijn haren, als een teken dat hij niet moest stoppen.

    Cathy
    Ik grinnikte. ''Komt goed.'' verzekerde ik hem, en vloog de lucht weer in. Het werd kouder naarmate ik hoger kwam, en stopte. Met een glimlach keek ik naar beneden. Valentijn en Lily waren kleiner geworden, en een rilling gleed over mijn rug. De snaai vloog langs mijn hoofd, maar ik liet het voor wat het was en ging me weer concentreren op de beukers.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. Don't know.. Wat vinden jullie? Is het leuk te doen dat ze Deatheathers zijn? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [oeh, vooral voor na schooltijd..
    Maar dan is bijna de hele school een death eater ._.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Jeah indeed.. Zal ik het wel of niet doen? }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hmm.. je kan wel doen dat één van hun er later eentje wordt? Anders is het een beetje too much, of niet? ;o]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. Don't know.. Uggh.. Ben heel slecht in keuzes maken XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zit er ubberhaupt wel iemand in slytherin die geen eater is? ;x ]

    Anthony 'Antz'
    De zachte kreun die haar mond verliet liet me grijnsen. Mijn linkerhand liet ik nr egt naar haar borst afglijden terwijl de rechter volgde. Ik haalde mijn lippen uit haar nek. Wetend dat er nu een zuurzoet zat en keerde terug naar haar lippen. Zachtjes bewoog ik mijn onderlichaam tegen die van haar en planten ik mijn lippen weer op die van haar. Ik begon het nu echt wel te voelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik pakte zijn polsen beet en duwde hem naar achteren, zodat ik nu bovenop hem lag. Een lichte grijns sierde mijn gezicht, en terwijl ik zijn polsen boven zijn hoofd hield drukte ik kleine, zachte kusjes op zijn lippen. Deze dwaalden af naar zijn mondhoeken, en gingen door bij zijn kaaklijn. Payback time.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {I don't know :X Ik wist niet eens dat er zoveel deatheteaters waren..
    Mischien dat de deatheaters ooit nog opdracht krijgen hun te martelen ofzo.. Aagezien hun vader vermoord is (waarschijnlijk) door voldermord zelf}

    Jake Eduward Black


    'Veel zin heeft het niet meer om nu naar de les te gaan toch?' vraag ik haar, en daarbij ze waren toch wel gewend dat James en ik vaak niet in een les aanwezig waren, 'Ga jij nog naar de les dan?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ik moet ff hardlopen, tot zo! Over halfuurtje/drie kwartier ben ik weer terug. xx]

    [Anders krijgt Carmen later die opdracht wel een van hen te martelen om erachterte komen waar die ketting is (gruzelement) die hun vader dus gestolen heeft :)]
    Carmen Savenna Riddle
    'Ga jij nog naar de les dan?' Vraagt hij aan mij. Mijn wenkbrauw schiet omhoog. 'Ben je gek? Ik ga echt niet naar de les. Dit is een heerlijk rustdagje.' Zeg ik grijnzend. Ik was geen heilig boontje. Mijn vader was deze zomer blij door me geweest ik had Perkamentus helemaal veroverd ik kon zelfs bij hem langskomen. Helaas was ik slechts hier op school om te Spioneren. Die Harry Potter en Perkamentus in de gaten te houden. Mijn vader was een Gruzelement kwijt geraakt en ik ging proberen om die terug te krijgen. Ik wist dat de tweeling voor mij zijn nazaten waren. Van die dief. Ik moest ze alleen maar om mijn vingers weten te winden. Gelukkig kon ik goed toneel spelen. Ze zouden er nooit achterkomen. Mijn vader had zelfs mijn Darkmark verstopt zodat ik niet verdacht zou lijken. Heerlijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Anthony 'Antz'
    Plots pakte ze mijn polsen beet en draaide ze de rollen om. Al snel was ik degene die onderop lach en ik kon er enkel om Lachen. Ik hield wel van dominanten vrouwen. Zachtjes begon ze kusjes op mijn lippen te drukken maar deze dwaalde af naar mijn kaaklijn. Ditkeer was ik degen die zijn hoofd in zijn nek gooide. Ik wilde haar heup vastpakken maar ze had mijn polsen stevig boven mijn hoofd. Ik duwde mijn heupen naar voren en beet op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 17:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''