• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Lily Granger

    Even liet ik mijn blik op de Snaai gefixeerd, maar wist dat dat niet echt eerlijk was en scheurde mijn ogen er vanaf. Toen liet ik mijn ogen weer op Cathy en de Beukers vallen. Ze sprong op haar bezem, met een knuppel in haar hand en vloog de lucht weer in.
    Ik schoot naar boven voor het beste zicht.

    Carmen Savena Riddle
    Een korte grijns verscheen op zijn gezicht. 'Hebben jullie no wat gedaan voordat jullie hier waren?' Vraag ik geintresseerd. Ik hoor Death sissen en ik kijk hem aan en fluister dat hij naar boven mag in sisselspraak. Niet hoorbaar voor de jongens. Ik gaat al weg en met gemak de trap op naar mijn kamer. Een blik was al genoeg om elkaar te begrijpen.

    [Sorry inspiratieloos)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {Wie wil er met Valentijn praten? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    Ik liet mijn ogen door de lucht glijden, en zag een beuker op me af komen. Ik zette me schrap, en met een ongelooflijke kracht sloeg ik de beuker van me weg.
    Ik hield er van; ik kon me agressie hier in kwijt. En geloof me; die had ik. En niet zo'n beetje ook.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    {Wie wil er met Valentijn praten? (wbw)}

    laat hem naar het Zwerkbalveld komen ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James Black

    Ik keek de slang die op weg was naar boven, waarschijnlijk naar haar kamer en wende toen mijn blik weer af, 'Ontbeten in de grote zaal' Beantwoorde ik toen haar vraag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    laat hem naar het Zwerkbalveld komen ;D


    {Is goed (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentijn

    Verveeld liep ik buiten rond, veel zin om naar een les te gaan had ik niet, en daarvoor was ik nu toch al te laat. Toen ik mijn blik naar het zwerkbal veld liet gaan zag ik een paar gestaltes op een bezen, vanaf deze afstand nog niet duidelijk wie het waren, toen ik besloot er naar toe te lopen (Verder had ik toch niet veel te doen) als ik naar binnen ben gelopen blijf ik tegen een muur leunend staan kijken naar de twee gestaltes die ik nu kon onderschijden als Cathy en Lily.


    Don't be like the rest of them, darling

    Carmen Savenna Riddle
    'Ontbeten in de grote zaal' Zegt hij nadat hij mijn slang op de voetheeeft gevolgd. 'Dat had ik gemist. Ik had me heel vrolijk verslapen. Heeft Perkie nog wa gezegt?' Zeg ik grijnzend terwijl ik mijn benen over elkaar sla.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aragog schreef:
    Cathy
    Ik liet mijn ogen door de lucht glijden, en zag een beuker op me af komen. Ik zette me schrap, en met een ongelooflijke kracht sloeg ik de beuker van me weg.
    Ik hield er van; ik kon me agressie hier in kwijt. En geloof me; die had ik. En niet zo'n beetje ook.


    Lily Granger

    Ik had de Snaai gezien. Met de bekende opwinding stoof ik naar voren, met mijn hand uitgestoken. Plotseling hoorde ik een klap en ik keek om: Cathy sloeg de Beker met een ongelofelijke kracht weg en ik maakte middenin mijn duikvlucht een koprol om niet geraakt te worden.
    Ik keek weer op: tot mijn teleurstelling was de Saai alweer verdwenen.
    'Goed geslagen!' riep ik naar haar.

    Cathy
    Ik lachte toen ze 'm nog maar net kon ontwijken.
    ''Goed geslagen!'' hoorde ik haar roepen, en ik stak mijn duim grinnikend op.
    De tweede beuker zag ik te laat om tegen te slaan, en op het nippertje dook ik met hoge snelheid naar de grond. Ik voelde de beuker vlak langs me heen vliegen, en ik trok met alle kracht aan mijn bezem om niet tegen de grond aan te knallen.
    Net op tijd steeg ik weer op, en mijn oog viel op een persoon die tegen de muur stond. Ik kneep mijn ogen samen, en kwam tot de ontdekking dat het Valentijn was. Ik zwaaide naar hem, en net op dat moment moest ik voor de tweede keer de beuker ontwijken. Ik vloekte, en zette mijn knuppel in de aanslag.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Eduward Black

    'Volgens mij niet, de grote zaal was bijna helemaal leeg, op een paar meiden van Griffyndor na' Andwoord ik terug denkend, waarschijnlijk had Cathy het niet heel erg leuk gevonden, hoogst waarschijnlijk helemaal niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Valentijn

    Ik lachte kort toen de beuker weer op Cathy afvloog en ze hem moest ontwijken, zelf was ik best goed in zwerkbal maar had nooit de aandrang gehad om in het zwerkbal team te komen, het was ook leuk om te kijken in plaats van te spelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily Granger

    Ik grinnikte toen Cathy bijna geraakt werd door een Beuker. 'Wel blijven opletten he?' riep ik met een grijns. Ik vloog even naar haar toen beef vlak naast haar zweven.
    'Is dat Zabini?'

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 15:33 ]

    Cathy
    ''Dat gaat een beetje moeilijk.'' grinnikte ik, doelend op Valentijn.
    ''Is dat Zabini?'' vroeg ze, en ik knikte. Ik sloeg de aankomende beuker hard weg, en zuchtte opgelucht.
    Ik vloog naar Valentijn toe. ''Doe je mee?'' vroeg ik hem, en grijnsde enthousiast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''