• Het Billy Talent concert in Melkweg woensdag :9~. Wou dit topic eigenlijk gister maken, maar m'n internet was de hele dag aan het kloten.
    Billy Talent is echt mijn favoriete band en ik wou ze al heel lang super graag zien, maar ik mocht nooit. En toen gaf mijn vader me een ticket cadeau, gewoon, zomaar 8D. Met hem en de buren ging ik naar Amsterdam. Ik en mijn buurmeisje gingen beneden, de rest boven. Op magische wijze wisten ik en Tessa ons een weg door het publiek te banen, we stonden bijna vooraan 8D. Bijna, net niet dus, en in het midden > Moshpit area. De band was nog niet eens met het eerste nummer begonnen of we werden al alle kanten op geslingerd x]. Tessa zit onder de blauwe plekken, ik kon steeds op tijd weg duiken :Y). Er was ook een vetzak die ging stagediven, kwam boven op m'n kop terecht want ik zat niet op te letten x'D. 't Was echt suuuper warm, maar wel ontzettend leuk. Ik ben zo blij dat ik ze eindelijk gezien heb, echt super. Ze zijn nu weer terug in Canada en werken aan hun vierde album. Can't waaait x_x

    Deze had m'n vader genomen




    O, ze filmden trouwens ook de clip voor hun nieuwe nummer die dag 8D. De kans is redelijk groot dat ik erin zit. Ergens verstopt tussen de honderden andere fans weliswaar, maar alsnog 8D.

    Welke band wil jij nog heel graag zien/ heb je na lang wachten eindelijk kunnen zien?


    i put the fun in funeral

    Leela schreef:
    (...)

    OMG ik ook! WANNEER?!


    Dat van Muse of dat van Coldplay? xd
    Muse is 17 december in Amsterdam en 18 december in Antwerpen en Coldplay is op 6 september in Den Haag ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Stoppable schreef:
    (...)

    Ik ooooooook! *O*


    Yaaaay nog een Muse fan~ ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Quiescent: Was in z'n tas gekropen, serieus D: Ik zou echt ontzettend balen :c.
    @Andante: Ik weet niet veel af van K-pop, maar de groepen die je genoemd hebt komen me grotendeels bekend voor :3. Helemaal naar Parijs, dat lijkt me echt cool ^^.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    @Quiescent: Was in z'n tas gekropen, serieus D: Ik zou echt ontzettend balen :c.
    @Andante: Ik weet niet veel af van K-pop, maar de groepen die je genoemd hebt komen me grotendeels bekend voor :3. Helemaal naar Parijs, dat lijkt me echt cool ^^.

    Was het ook ;o; ik ging eerst alleen naar België en toen vanaf daar met een vriendin en haar moeder naar Parijs. Bij SMTOWN was er nog een andere Nederlandse vriendin bij. Maar praktisch gezien ging ik ~alleen~ en dat maakte het eigenlijk dubbel zo vet :')
    Wat is Antwerpen Centraal een hectisch station btw. Mooi, maar lastig om binnen 2 minuten een trein te halen :'].


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    (...)
    Was het ook ;o; ik ging eerst alleen naar België en toen vanaf daar met een vriendin en haar moeder naar Parijs. Bij SMTOWN was er nog een andere Nederlandse vriendin bij. Maar praktisch gezien ging ik ~alleen~ en dat maakte het eigenlijk dubbel zo vet :')
    Wat is Antwerpen Centraal een hectisch station btw. Mooi, maar lastig om binnen 2 minuten een trein te halen :'].


    Lijkt me ergens best eng, zover praktisch alleen reizen. Maar wel echt cool dat je daar gewoon heen mocht ^^.


    i put the fun in funeral

    Ik wil Ben Howard een keer zien.. of Gavin Degraw of Will and the People :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb er heel lang naar uitgekeken om naar het concert van Guns N' Roses te gaan en afgelopen maandag heb ik ze eindelijk live horen spelen en gezien in Ahoy. Het was zó ontzettend leuk! :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Audacity schreef:
    O, en mijn vader had ook nog een shirt voor me gekocht ^^.


    Negeer m'n scheve bakkes, ik snapte mijn camera niet x'D.


    KWAK KWAK!
    (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Leeeuk!
    Ik kan niet wachten op Muse, hoop wel dat ik kaartjes kan bemachtigen donderdag. (:
    En eigenlijk ook niet op het concert van All Time Low, maar ik heb ze iig al een keer gezien (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    VEEEAAAT!

    Ik zou graag ooit een keer naar een concert van Paul McCartney willen, wat nooit gaat gebeuren.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tigger schreef:
    (...)

    KWAK KWAK!
    (cat)


    Stfu :c


    i put the fun in funeral