• Let niet op de armen :'p.
    De kleuren horen zo.


    Hoe vinden jullie deze? Ik vind het een heel klein beetje mislukt, maar ik vind het ook wel mooi. Dit is eigenlijk mijn eerste goede tekening :'p.
    En dan nu, jullie mening! (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hahah zelf teken ik eigenlijk alleen maar manga, ben ik nogal verslaafd aan xd

    maarja, it doesn't matter.

    Hij is erg mooi, alhoewel het hoofd niet echt klopt. Beetje rond, (ik houd van hoekig iets zoals klikje
    plaatje 1 is beste voorbeeld.
    maaar dat is iedereens eigen mening.

    Ook had ik haar geen normale kleren aan gedaan xd Maar dat licht ook aan wat je zelf wilde , dat kan ook heel anders gezien worden :P
    Verder ben ik zelf altijd van kleine monden maar dat komt omdat ik gewoon slecht ben in mooie gezichten met normale monden xd

    Hij is echt heel mooi, zeker de verhoudingen van de armen en lichaam en zo. Ik ben stikjaloers op hoe jij handen kan tekenen. Ik verberg ze altijd achter een mantel of achter de rug, omdat ik gewoon bagger ben in handen :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheRumIsGone, die draak is echt supermooi!
    http://tinypic.com/r/a4lu87/6 Een van mijn natekeningen :)
    En van deze moet ik zeggen dat ik m erg mooi gelukt vind!
    http://tinypic.com/r/34e6iqf/6
    Jullie zijn trouwens de eerste Q-ers die m zien :) Wou m eigenlijk voor later bewaren.


    Stenenlikker

    Ewijn, dankje (bloos)

    Ik heb hem nagetekent.. Ik heb nog één van een draak..

    draakje
    Slytherin
    Ballarina

    Dat zijn al de tekeningen die ik tot nu toen op internet heb gezet..

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mooi, vooral rond de knieën heb je dat goed gedaan qua schaduw. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik vind 'm heel mooi! Zou ik zelf echt niet kunnen. Gewoon al het feit dat je het zelf bedacht en getekend hebt, ik ben alleen maar goed in dingen overtekenen. (cat)Maar de jouwe is echt mooi gelukt, het concept ook!


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    graag gedaan :)
    woow, die zijn allemaal ook erg mooi!
    Ik doe ook soms natekenen en soms iets uitmezelf. Of iets deels natekenen :) Dat ik dan de basis neem en iets verander.
    De schaduwen maken het ook erg mooi! ikzelf werk daar nooit erg mee


    Stenenlikker