-Kleine Zeiktopic-
Ik heb 2 beugels -Plaatjes en buitenboord.- De 2e kan ik elke keer maar niet dragen en hier is de reden: Ik heb iets tussen mijn kies en verstand kies, om ze uit elkaar te houden. Het probleem is dat ik er niet tegen kan. Ze hebben hem een tijdje geleden erin gezet en nog heb ik er last van. Bij de ortho dachten ze elke keer dat het aan mijn buitenboord beugel lag. Ze hebben hem 3 keer smaller gemaakt -Ik heb een smalle en kleine mond- en elke keer ging het 3 weken goed met dragen. Vervolgens deed mijn tandvlees weer verschrikkelijk pijn en gaat het lichtelijk opzwellen achterin. Ik heb het vaak gemeld bij de ortho en zelfs mijn zus was een paar keer meegegaan. Daar had ze ook al aangegeven dat ik er last van had. Maar die mensen daar luisteren verdomme niet . Ik heb er weer last van, voor de 5de keer. Het doet zo pijn dat ik mijn beugel een half uurtje in kan houden, daarna is het ondragelijk . Nou werd ik gister een beetje verdrietig, omdat ik van die rot beugels af wil en daar bij de ortho elke keer gezeik krijg te horen over dat ik hem goed moet dragen en regelmatig. No shit Sherlock . Nu gaat mijn moeder volgende week mee om te zeggen dat, dat k*t ding eens uit mijn mond moet. Als zij het niet doen, dan ga ik het zelf doen -Al geprobeerd, lukte niet helemaal, maar ik doe het zo opnieuw -
En hebben jullie nog Ortho met het gebid ?
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor