• Weet niet of het hier goed staat, mja.

    Ik merk de laatste tijd echt heel vaak dat ik meer open ben met internet vrienden, dan met mensen die ik in Real Life ken.
    Wie heeft dit ook wel eens? Of zo'n soort gevoel?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geen idee

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 15:04 ]

    Hobbiton schreef:
    Dat ligt er maar net aan tegen wie ik spreek (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm nee. Ik praat niet echt vaak met mijn internet vrienden. :Y)


    -

    Het is redelijk logisch, op internet zitten er zo veel mensen, je kiest er degenen uit met wie je graag praat en degenen die je begrijpen, zo'n mensen zijn er niet altijd in je directe omgeving, maar internet is zo groot.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ja dat heb ik ook
    want het is ook beter als je verlegen ben (dat ben ik) want dan hoef je hem/haar niet aan tekijken


    draken zijn mooi

    Escritura schreef:
    All the time.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ja, dat herken ik wel.


    Winter is coming.

    Eigenlijk best wel, Je kan je hart luchten, en soms lukt dat niet zo goed bij mijn vrienden @ Real. Ik voel me dan belachelijk, en hier op Q durf ik eigenlijk best wel mijn mening te plaatsen, ik weet het, ik ben gewoon awkward ;/


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Escritura schreef:
    All the time.


    Op de een of andere manier zijn zij naar mijn mening betere vrienden dan die om mij heen (met een uitzondering, maar da's toch anders). Dit kan misschien zielig overkomen, maar ik heb die mensen gewoon ontmoet en dat dan ook meerdere keren.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    herkenbaar

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:19 ]


    -