• Van komende dinsdag tot die zaterdag gaat mijn moeder met mijn zus naar Madrid
    En dan moet ik voor het avondeten zorgen(als ik dat mijn vader laat doen leven we die dagen op fastfood)
    En nu vroeg ik me af of jullie lekere dingen weten voor het avondeten die niet moeilijk zijn te maken, niet veel tijd kosten (toetsweek) en ook makkelijk kunnen worden opgewarmd (ik ga 3x per week om kwart voor 6 naar huiswerkbegleiding). En de ingredienten moeten overal te krijgen zijn.
    Tips?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Van die vleesschotels die je alleen in een pan hoeft te doen...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Spaghetti


    Life is hard and then we die

    Fajita's is ook super lekker! En echt niet moeilijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pannenkoeken! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Northstar schreef:
    Pasta is erg makkelijk om te maken, pizza is heel makkelijk, wraps zijn ook lekker en niet erg moeilijk!


    Save me from myself.

    Krielaardappeltjes met een tartaartje, maaltijdsalade, quiche van de supermarkt, macaroni, lasagna [infriezen en volgende dag weer eten].


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife