• Van komende dinsdag tot die zaterdag gaat mijn moeder met mijn zus naar Madrid
    En dan moet ik voor het avondeten zorgen(als ik dat mijn vader laat doen leven we die dagen op fastfood)
    En nu vroeg ik me af of jullie lekere dingen weten voor het avondeten die niet moeilijk zijn te maken, niet veel tijd kosten (toetsweek) en ook makkelijk kunnen worden opgewarmd (ik ga 3x per week om kwart voor 6 naar huiswerkbegleiding). En de ingredienten moeten overal te krijgen zijn.
    Tips?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Maar fastfood is toch niet zo'n ramp? :9~

    En verder zijn makkelijke gerechten spaghetti en pasta's (volgens mijn moeder)

    Ik maak vaak hamburgers, dan moet je gehakt kopen, hamburgerkruiden. (1 zakje per pontd gehakt) en lekkere broodjes. Het is best gezond en ook heel lekker, als je er lekkere sausjes opdoet, sla, tomaat, wat je maar wilt. Je kan de hamburgers ook nog opwarmen in de magnetron, doet niets af van de smaak, vind ik.


    Your make-up is terrible

    Pasta is erg makkelijk om te maken, pizza is heel makkelijk, wraps zijn ook lekker en niet erg moeilijk!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    pangafilet, eerst door ei heen halen daarna paneermeel omdoen en dan in olie bakken
    ongeveer half tot 3 kwartier


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Salade
    Pasta
    Soep in een blik of cup-a-soup
    BB met R
    Kip tandori (met zo'n pak van Knorr dan moet je wat dingen toevoegen en koken maar dat is wel makkelijk)
    Pannekoeken


    Physics is awesome

    Ehm... Tosti's? :')
    Nee, ik kan niet koken, dus sorry!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Bluejay schreef:
    Ehm... Tosti's? :')
    Nee, ik kan niet koken, dus sorry!


    Ja, doe een keer brood als avond eten met bijvoorbeeld een eitje erbij of knakworstjes (niet zo moeilijk, denk ik) en een dagje fastfood, dan zou het goed moeten gaan, toch?


    Physics is awesome

    Pasta curry met kip en groentjes
    Soep in het begin van de week maken, kun je een hele week mee weg


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    pasta
    soep uit zak/blik
    en verder kom ik even niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spaghetti is niet heel moeilijk, of raviolli. En je kunt ook naar die Knor maaltijden kijken.. Daar staat precies op wat er in moet en hoe je het klaar moet maken en die zijn vaak makkelijk op te warmen (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    oh, burritos en tacos zijn ook niet heel moeilijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Pasta, of je kan eens een schotel/iets kopen bij de beenhouwer.
    Een keer een eitje roeren, kan je ook doen, maar da's niet echt zo een volwaardige warme maaltijd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als ik snel iets wil eten met iets dat we in huis hebben, wordt het al snel pasta met groentjes of fruit, tosti of wentelteefjes. :Y)

    Of gewoon een boterham met choco. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Assassin schreef:
    Ik maak vaak hamburgers, dan moet je gehakt kopen, hamburgerkruiden. (1 zakje per pontd gehakt) en lekkere broodjes. Het is best gezond en ook heel lekker, als je er lekkere sausjes opdoet, sla, tomaat, wat je maar wilt. Je kan de hamburgers ook nog opwarmen in de magnetron, doet niets af van de smaak, vind ik.


    Dit, always. Maar dan wel vaak gewoon klare hamburgers uit de winkel ^^;
    Plus het is snel klaar.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Soep en broodjes, pasta, pannekoeken, shoarma, broodje gezond etc.


    26 - 02 - '16