• Ik ga volgend jaar naar 3 havo en nergens op internet [of op de schoolsite] kan ik een normaal overzicht vinden wat voor vakken je in de derde klas hebt.
    Ik weet dat biologie bij ons in de 3e niet meer is, maar je krijgt er scheikunde bij. Wat nog meer? Economie en dat soort shit?
    Kan iemand een overzicht geven? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb Economie, Natuurkunde, scheikunde, en ICT bijgekregen.
    ICT had ik in de eerste, in de tweede niet meer en nu dus weer wel, echt raar. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat verschilt dus per school, want wij hadden wel gewoon biologie in de derde klas.

    Verder had ik scheikunde, natuurkunde, wiskunde, geschiedenis, Engels, Frans, Duits, Nederlands, gym, godsdienst, economie en aardrijkskunde. Dat was het wel geloof ik?


    Tell me about it, stud.

    Aragog schreef:
    Ik heb Economie, Natuurkunde, scheikunde, en ICT bijgekregen.
    ICT had ik in de eerste, in de tweede niet meer en nu dus weer wel, echt raar. :')


    Wij hebben sowieso geen ICT dus ik ga er niet van uit dat ik dat krijg. Heb je ook iets als maatschappijleer en CKV en/of KCV?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik zit niet havo, maar dit is wat ik wel weet:

    -Economie
    -Aardrijkskunde
    -Geschiedenis
    -Natuurkunde
    -Scheikunde
    -Wiskunde
    -Duits
    -Frans
    -Nederlands
    -Engels
    -Tekenen/Handvaardigheid
    -Muziek
    -Bij ons: levensbeschouwing.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Forks schreef:
    (...)

    Wij hebben sowieso geen ICT dus ik ga er niet van uit dat ik dat krijg. Heb je ook iets als maatschappijleer en CKV en/of KCV?

    CKV niet, dat komt volgend jaar weer bij ons. Ik heb wel tekenen, je kon kiezen uit dat en handvaardigheid.
    Maatschappijleer alleen in de TL-klassen, maar dat verschilt per school, volgens mij.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:05 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ja

    Biologie
    Duits
    Nederlands
    Engels
    Frans
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Wiskunde
    Gym
    Beeldende Vorming of Kunst
    Aardrijkskunde
    Geschiedenis
    Informatiekunde
    Economie
    Muziek


    Physics is awesome

    Ik krijg waarschijnlijk volgend jaar -want ik zit nu in 2 Havo-:
    Economie, wiskunde, natuurkunde, scheikunde, Frans, Duits, Engels, Nederlands, Biologie, Levensbeschouwing, Geschiedenis, muziek, bv en de rest weet ik even niet uit mijn hoofd :3. Maar ik heb geen Aardrijkskunde vanwege bezuinigingen *Party Hard*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Euh... :/ gee, dat is al twee jaar geleden.
    Natuurkunde, scheikunde, economie weet ik zeker dat ik die erbij heb gekregen. Verder heb ik nu even een brainblock. Sorry.

    Ik dacht dat dat het was. Ik kreeg pas CKV en maatschappijleer in de vierde. (:

    ohwachtwacht. Ik kreeg ook kunstgeschiedenis! Soort van CKV, alleen dan echt gefocust op schilderijen en beelden en zo, en daar de geschiedenis van. Was niet zo leuk, CKV was leuker.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 17:12 ]


    Destroy what destroys you.

    Forks schreef:
    (...)

    Wij hebben sowieso geen ICT dus ik ga er niet van uit dat ik dat krijg. Heb je ook iets als maatschappijleer en CKV en/of KCV?


    Bij mij was dat Beeldende vorming en ICT was bij mij informatiekunde dat had ik volgens mij al vanaf de brugklas


    Physics is awesome

    Haha, ik heb geen muziek en tekenen meer, guess so. [me likes] Maar volgens mij ook iets met KCV en dat soort dingen, buh, morgen mentor vragen!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De vakken zoals maatschappijleer, ckv / kcv krijg je pas vanaf de 4e.
    In de derde krijg je vakken als natuurkunde, scheikunde en economie. Dit geldt ook voor vwo.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Forks schreef:
    (...)

    Wij hebben sowieso geen ICT dus ik ga er niet van uit dat ik dat krijg. Heb je ook iets als maatschappijleer en CKV en/of KCV?

    KCV kan sowieso niet, omdat je dan Grieks of Latijn moet hebben...
    Verder weet ik het niet...


    Deep inside, I've never felt alive

    Goede vraag. Ik ga naar de derde vwo, maar echt geen idee. Het staat btw wel in mijn schoolgids. Misschien kan je daar ook even in kijken?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Goede vraag. Ik ga naar de derde vwo, maar echt geen idee. Het staat btw wel in mijn schoolgids. Misschien kan je daar ook even in kijken?


    Al gedaan, noppes.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stoppable schreef:
    (...)
    KCV kan sowieso niet, omdat je dan Grieks of Latijn moet hebben...
    Verder weet ik het niet...


    CKV dus.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife