• mm. Beetje spijt dat ik dit geplaatst heb. Maakt me verder niet uit, maar het is eerder in een opwelling geplaatst.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 13:49 ]


    Til hug og blod.

    I really don't fucking want to live on this planet anymore.


    Til hug og blod.

    Wow, dat is zeker niet niks.. Hmm, wat vind je vriend eigenlijk van het gedrag van zijn moeder? Zegt hij er niets van? En over je ouders.. Misschien is het wel beter dat je vader even het huis uit gaat? Sorry, dit klinkt vast heel gemeen, maar misschien heeft je vader zo kans om na te denken? Mijn ouders hadden namelijk ook alleen maar zware ruzies, en toen ze uit elkaar zijn gegaan, is het echt een stuk beter geworden!

    Verder heb ik eigenlijk geen tips, aangezien ik met de rest geen ervaring heb, maar ik wil wel even melden dat je me een heel sterk persoon lijkt. Dit alles is best wel heel heavy en ik denk niet dat ik zoveel shit zou aankunnen, dus ik heb echt respect voor je. Heel veel sterkte verder! <3



    Lieverd toch, je mag hier wel komen?
    I feel so sorry for you (no_chears)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ahww. Ik vind dit echt heel rot voor je. Maar weet je, als je met die afstand van jou en je verloofde al vier jaar volhoudt, denk ik dat je je schoonmoeder ook wel kan overwinnen.
    Veel sterkte!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh honey, thats awful..
    I wish there was something I could do to help... I know you'll stay strong, you've been doing great through everything. I'm always here if you need to talk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bingley schreef:
    Wow, dat is zeker niet niks.. Hmm, wat vind je vriend eigenlijk van het gedrag van zijn moeder? Zegt hij er niets van? En over je ouders.. Misschien is het wel beter dat je vader even het huis uit gaat? Sorry, dit klinkt vast heel gemeen, maar misschien heeft je vader zo kans om na te denken? Mijn ouders hadden namelijk ook alleen maar zware ruzies, en toen ze uit elkaar zijn gegaan, is het echt een stuk beter geworden!

    Verder heb ik eigenlijk geen tips, aangezien ik met de rest geen ervaring heb, maar ik wil wel even melden dat je me een heel sterk persoon lijkt. Dit alles is best wel heel heavy en ik denk niet dat ik zoveel shit zou aankunnen, dus ik heb echt respect voor je. Heel veel sterkte verder! <3


    Precies dit. Sterkte meis'x


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dat is echt megavervelend. En alles tegelijk ook nog :[
    Ik hoop dat alles snel weer wat beter gaat.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ten schreef:
    Oh honey, thats awful..
    I wish there was something I could do to help... I know you'll stay strong, you've been doing great through everything. I'm always here if you need to talk.


    Er is een grens aan hoeveel een mens kan verdragen ... En die grens is voor mij al zichtbaar aan de horizon. I fucking wish I wouldn't wake up every morning. Welke hogere macht heb ik boos gemaakt en hoe? En hoe kan het dat ik het verdien om mijn hele leven gestraft te worden voor dingen?


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Er is een grens aan hoeveel een mens kan verdragen ... En die grens is voor mij al zichtbaar aan de horizon. I fucking wish I wouldn't wake up every morning. Welke hogere macht heb ik boos gemaakt en hoe? En hoe kan het dat ik het verdien om mijn hele leven gestraft te worden voor dingen?


    Dat snap ik heel goed. Het moet echt fucking zwaar voor je zijn... *hugs* En je verdient het allemaal niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sterkte, that's all I can say..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Naahhw, meisje toch! Als je moet huilen, moet dat gewoon doen en als je iets kwijt wilt, een luisterend oor, whatever you need, I'll be there for you!
    *Hug*

    En het leven is gewoon tering kut. En jij zit er nu heel even diep in. Je wilt het misschien nu niet horen, maar het komt wel goed schatje! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Stoppable schreef:
    Naahhw, meisje toch! Als je moet huilen, moet dat gewoon doen en als je iets kwijt wilt, een luisterend oor, whatever you need, I'll be there for you!
    *Hug*

    En het leven is gewoon tering kut. En jij zit er nu heel even diep in. Je wilt het misschien nu niet horen, maar het komt wel goed schatje! <3


    Geloof me ... Ik huil niet snel, maar ik heb al liters weg gehuild sinds gister.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Geloof me ... Ik huil niet snel, maar ik heb al liters weg gehuild sinds gister.

    Snap ik helemaal, meid. En soms is het ook gewoon eventjes goed om te huilen. Lekker die tranen laten lopen en denken; 'Ik voel me kut, en er is niemand die me kan opvrolijken.'
    *Another hug*


    Deep inside, I've never felt alive

    Bleh. Mijn gedachten en emoties springen van afbreken naar sloop/moordneigingen. Kut voelen is ernstig zwak uitgedrukt. Ik ben echt aan het terugvallen in oude depressies...


    Til hug og blod.

    Aww.. Nance.. hug meeehh ): <33


    I live for the applause, you will die for it.