• Yup, voor mijn story die nog niet online staat.

    Als je een cover kan maken met gifs:
    Dianna Agron
    Harry Styles


    Als je GEEN gifs kan gebruiken:
    Dianna Agron
    Harry Styles or Harry Styles 2


    Het gaat er eigenlijk om dat Harry en Sophie een relatie hebben gehad, die eigenlijk maar een korte twee weken duurde, waarna Sophie geen contact meer met hem opzocht. Maar ze merkt dat ze hem steeds meer gaat missen en wil hem eigenlijk terug. Vooral als ze elkaar weer zien op een bruiloft.
    De titel: Thinking of you

    Als je nog wat meer wilt weten, ask me! I won't bite, yet.


    It's okay.

    Nobody? ;c


    It's okay.

    Ik wil wel wat proberen...
    But about the gifs, om ze in elkaar proppen.. daar zijn ze wat te klein voor en de kleuren en alles gaat dat neit zo makkelijk worden (vooral als je iets strak uit wil knippen, moet dat frame voor frame). Dus wordt 't wel aardig blurry/feather-y denk ik. Maar met een achtergrond kan al heel wat, als je een goede weet~ Want uit je samenvatting kan ik nog niet echt een bepaalde sfeer halen ;;
    Anders wil ik wel met de foto's werken, maar heb je hier misschien ook een achtergrond voor ^^?
    Maar ik heb bij m'n coverstore topic nog wat dingen staan en eigenlijk gaan die dan voor I guess ;;. Dus dan kan het even duren, heheh.
    Reminds me dat ik er nog een moet posten

    Sorry als het zeurderig klinkt ^^;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn probeersel Misschien een beetje simpel...
    Hoor graag wat je ervan vind :]


    Credendo Vides

    Andante schreef:
    Ik wil wel wat proberen...
    But about the gifs, om ze in elkaar proppen.. daar zijn ze wat te klein voor en de kleuren en alles gaat dat neit zo makkelijk worden (vooral als je iets strak uit wil knippen, moet dat frame voor frame). Dus wordt 't wel aardig blurry/feather-y denk ik. Maar met een achtergrond kan al heel wat, als je een goede weet~ Want uit je samenvatting kan ik nog niet echt een bepaalde sfeer halen ;;
    Anders wil ik wel met de foto's werken, maar heb je hier misschien ook een achtergrond voor ^^?
    Maar ik heb bij m'n coverstore topic nog wat dingen staan en eigenlijk gaan die dan voor I guess ;;. Dus dan kan het even duren, heheh.
    Reminds me dat ik er nog een moet posten

    Sorry als het zeurderig klinkt ^^;


    Ehm, nou ja, het gaat er dus eigenlijk om dat ze elkaar hebben ontmoet in Parijs, zij is een stewardes, en dat ze daar twee weken zijn geweest, waarna ze hem vertelde dat ze elkaar niet meer zouden zien omdat ze zich niet wil settelen, te bang dat haar hart wordt gebroken. Ze zien elkaar dus weer op een bruiloft, waar ze merken dat ze iets voor elkaar voelen. Zijzelf leest om de zoveel tijd dat Harry weer is gespot met een nieuw meisje en merkt gewoon dat ze hem terug wil, maar op het punt dat ze het hem wil gaan vertellen, vertelt hij haar dat hij een ander heeft. Dus eigenlijk is het nogal sad.
    En ehm als achtergrond, ik zal even gaan zoeken! c:


    It's okay.

    DreamerN schreef:
    Mijn probeersel Misschien een beetje simpel...
    Hoor graag wat je ervan vind :]



    Hij is mooi! Alleen, om heel eerlijk te zijn, vind ik de kleur van de titel niet echt bijpassend.


    It's okay.

    Andante schreef:
    Ik wil wel wat proberen...
    But about the gifs, om ze in elkaar proppen.. daar zijn ze wat te klein voor en de kleuren en alles gaat dat neit zo makkelijk worden (vooral als je iets strak uit wil knippen, moet dat frame voor frame). Dus wordt 't wel aardig blurry/feather-y denk ik. Maar met een achtergrond kan al heel wat, als je een goede weet~ Want uit je samenvatting kan ik nog niet echt een bepaalde sfeer halen ;;
    Anders wil ik wel met de foto's werken, maar heb je hier misschien ook een achtergrond voor ^^?
    Maar ik heb bij m'n coverstore topic nog wat dingen staan en eigenlijk gaan die dan voor I guess ;;. Dus dan kan het even duren, heheh.
    Reminds me dat ik er nog een moet posten

    Sorry als het zeurderig klinkt ^^;


    Een aantal pics:
    Nummer 1
    Nummer 2
    Nummer 3
    Nummer 4


    It's okay.


    To infinity and beyond •

    Whoa, Bvlgari, die is mooi.

    OT: Ok! Ik probeer het even met de gifs~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bvlgari schreef:



    Oh my, die is echt super! Me likey! c:


    It's okay.

    Andante schreef:
    Whoa, Bvlgari, die is mooi.

    OT: Ok! Ik probeer het even met de gifs~


    Oke, dankje!


    It's okay.

    Photobucket deed vaag... dus ik kan 'm nu pas posten >< Maar omg het faalt best wel, vooral hoe Harry is uitgeknipt :') Ik probeerde het te fixen, maar iedere keer was er steeds nog iets anders of zag ik ergens weer overheen, dus heb ik het opgegeven ;; Af en toe veranderd z'n haar dus een beetje....
    Ohja, ik moest ook een beetje in Harry's gif knippen, want er zat een mega frame verschil tussen.
    Anyways, hier is ie en als ik jou was zou ik een andere kiezen (krul)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 23:36 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Photobucket deed vaag... dus ik kan 'm nu pas posten >< Maar omg het faalt best wel, vooral hoe Harry is uitgeknipt :') Ik probeerde het te fixen, maar iedere keer was er steeds nog iets anders of zag ik ergens weer overheen, dus heb ik het opgegeven ;; Af en toe veranderd z'n haar dus een beetje....
    Ohja, ik moest ook een beetje in Harry's gif knippen, want er zat een mega frame verschil tussen.
    Anyways, hier is ie en als ik jou was zou ik een andere kiezen (krul)



    Wauw, die is echt heel mooi. Maar als je dat met Harry heel moeilijk vond, had je Harry ook gewoon met een foto kunnen maken, ik wist niet dat het heel moeilijk was, vandaar haha. Maar echt super bedankt!


    It's okay.