• Ja, ik was net bezig met het herschrijven van een stukje van mijn verhaal en ik merkte dat ik verschrikkelijk veranderd ben sinds vorig jaar. Vooral doordat ik op Q zit, ben ik stukken beter geworden ;]

    Hebben jullie ook iets gehad wat een van jouw 'kunsten' heeft verbeterd?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 18:41 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Vooral het lezen en oefenen inderdaad.
    Gister las ik wat oude werkjes terug; God, i was awfull. I hate young me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat heb ik ook. Toen ik hier begon in 2007 was ik 14 en schreef je nog verhalen in quizzen en dan gebruik je immens veel smileys op het einde van zo'n blokje (niet in het verhaal zelf), maar ook qua schrijfstijl ben ik fors gebeterd op die 5 jaar tijd.
    Tjah, als je 19 bent, hoor je ook niet meer als een 14-jarige te schrijven. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jup, precies hetzelfde als jou. Als ik nu mijn eerste story herlees heb ik echt zoiets van: God, wie leest dat nu? ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    waarom moet ik hierbij denken aan de seksscene van twilight, oefening bvaart kunst:$


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou, ik ben twee jaar geleden beginnen te schrijven. Als ik daar nu naartoe kijk: "Wow, dafuq? Dat ik ooit dat woord gebruikt heb! *lacht* Hoe kom ik erop?"
    Met momenten denk ik (in vergelijking met dat daar) niet verbeterd, maar verergerd ben. Oh ja, dat is mijn verhaal waar mijn ziel in steekt. Toen ook al.
    Maar anders, qua gewoon schrijven (op testen, examens,...) ben ik wel verbeterd qua grammatica.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    OMG! Ik ook, ik ben erg veranderd met schijven. Ik schreef namelijk zo:

    Ik kom zo riep ik naar mijn nichtje toe die benenden op me stond te wachten. Waar blijf je nou zei ze geirriteerd.

    enzz....vreselijk. Mijn zusje zat wat te surfen op een ander site en zei ze: ´Heey, je hebt hier een verhaal!´ Awwwfulll


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Euuuuuhhmmm...........
    Ja.. ik ben beter geworden in koken. Denk ik


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Quizlet liet me beter schrijven. Voor Quizlet was ik een ramp. En vergeleken met een half jaar ben ik nu stukken beter;D


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb dat zo erg met Engels, mijn Engels is nu zoveel beter dan vorig jaar. Ik had een 8 op een VWO6 luistertoets terwijl ik vorig jaar net iets meer dan de hoofdlijnen uit een film kon halen.
    En mijn grammatica in het Nederlands is ook echt heel erg veel beter geworden.
    En qua schrijven ook wel echt. Als ik nu verhalen teruglees van vorig jaar heb ik niet zoiets van.. god wat slecht, maar wel echt van... dit is mijn verhaal niet meer. Daarom vind ik het ook heel vervelend dat ik met dat verhaal gewonnen heb bij Kunstbende en dat iedereen dat verhaal nu wil lezen terwijl het niet meer voelt als mijn verhaal..

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 13:58 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.