• Ik zou is willen weten wie hier nog verhalen op papier schrijft, ik krijg het idee dat mensen niet echt meer op papier schrijven.

    Soms, niet altijd, voordat ik ga slapen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Uhm ik typ als ik s avonds in bed inspiratie heb, alles op mijn mobiel ;O Klote werk om over te typen want je ziet maar 1 zin in zijn totaal afgehakt om de drie worden op mijn scherm :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik wel. Vind ik fijner omdat ik meestal 's avonds schrijf en mijn computer dan alweer uitstaat. En ik vind het gewoon fijner om echt een boekje/schrift te hebben waar dingen instaan.

    Quiescent schreef:
    Nop, ik schrijf alleen achter de computer. Anders denk ik sneller dan dat ik schrijf.

    O, dit is heel herkenbaar, maar nog schrijf ik letterlijk. Ik kan soms dan beter concentreren en gewoon schrijven, dus...
    Maar het liefst typ ik op de computer. (alleen nu even niet, omdat mijn moeder koffie over het toetsenbord heeft gemorst en nu moeten we een kuttoetsenbord gebruiken >.<)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, ik schrijf op school.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    rollingdice schreef:
    (...)
    Zo denk ik er ook over, maar overtypen is best veel werk.

    Maar dan zijn je fouten er meteen uit.
    Ik schrijf eerst normaal, dat gaat gemakkelijker en dan typ ik het over.
    Op papier kan je altijd alles schrijven wat je wilt, je kan niets wissen, je kan het niet verliezen. Het heeft een beter gevoel, denk ik.
    Maar ik typ ook soms wel op de laptop, als ik véél inspiratie heb (sneller zinnen kan bouwen dan ik kan schrijven).


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Thirlwall schreef:
    korte stukken als ik me op school verveel, maar niet mijn hele verhaal, dat is te veel werk en mijn handschrift is vreselijk.


    26 - 02 - '16

    Quiescent schreef:
    Nop, ik schrijf alleen achter de computer. Anders denk ik sneller dan dat ik schrijf.


    Caution first, always.

    Ik schrijf altijd alles op papier, veel veiler dan een computer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als we een schrijfopdracht op school krijgen. Anders niet.

    Jup ik schrijf ook vaak in mijn schrift. :) Verhalen die ik niet post (:


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik schrijf mijn verhalen meest in het klad op papier. Dat is ook handig als je geen computer in je omgeving hebt. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gabumon schreef:
    Ik schrijf meestal wel op papier en dan typ ik het over en meestal verander ik er dan nog heel wat aan xd.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik soms wel. Op school, voornamelijk. Maar meestal typ ik het op de computer, vooral omdat ik lui ben denk ik en geen schrijfarm wil krijgen xd
    Maar het kan heel verfrissend zijn om even een andere aanpak te gebruiken. Alleen heb ik het idee dat ik, als ik met de hand schrijf, op de één of andere manier minder kritisch over mijn werk ben of zo. Als ik dan een zin schrijf die niet helemaal lekker loopt, denk ik gewoon: ach boeien. Ook weer luiheid, geen zin om het door te strepen en opnieuw te schrijven denk ik :')


    There is freedom in the dark.

    130212 schreef:
    Ik begin een verhaal meestal op papier. Ik heb een notitieblok, helemaal volgeschreven en het geeft een heerlijk gevoel om daar doorheen te bladeren. Alleen het overtypen is een hel...


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind