• Hi! ik zit dus met een probleem; ik moet een maatschappelijke stage verzinnen, maar ik kan niets vinden en verzinnen! Bij de bejaarden zitten vind ik vreselijk, wie heeft er een geniaal idee??


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Telt een boekenwinkel?


    Your make-up is terrible

    Ik ging mensen met een beperking helpen bij een soort ~fun~dag en ook een keer schilderen met een groepje.
    Just so you know, zo'n beperking is niet altijd zo erg als we denken dat het is. Je kunt vaak nog best een leuk gesprek met die mensen hebben :]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 17:21 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ga hem van de zomer in Uganda lopen, maatschappelijk stage als vakantie. Het is relaxed maar met dat regelen ben je een beetje laat. Speel je een sport? Dan kan je altijd achter de bar staan voor niets, training geven, coachen etc. Niet origineel maar wel leuk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Haha, dat moest ik ooit, maar ik vond het onzin en toen gingen ze dreigen da tik anders geen examen mocht doen, niet over mocht of het dubbele moest inhalen enzo.. Nooit wat gedaan en nooit meer wat van gehoord.

    En spelletjes met bejaarden ofzo is toch wel oké? Of eten voor ze klaarmaken.. Er zijn ook vaak vand ie speciale dagen waar ze mensen voor nodig hebben om bijvoorbeeld kindertjes te schminken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je kunt naar een BSO? Heb ik ook gedaan, was echt super leuk. Je kunt naar de bakker, een kledingwinkel, noem maar op.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik moet het volgend jaar en ik ga waarschijnlijk stage lopen op de Mytylschool
    Mytyl en Tyltylscholen zijn verspreid door Nederland en zijn scholen voor gehandicapten kinderen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bedankt voor jullie reacties!!! hier kan ik wat mee


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.