• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    Maar dan heb je ook wel een onvergetelijke avond..


    Personages:

    Meisjes: (Max. 10)
    - Alexys "Lexy" Chayenna Romano - Captain cheerleaders || CarrotCurls
    - Summer Melody Night - Co-captain cheerleaders || SerpentsKiss
    - Flower Adriana Drea - muzikant || LovelyLonely
    - Claire Willow Morris - Onopvallend/Muzikant || LuvMustache
    - Destiny Hope Trigger - Muzikant/Hoofd School Comité || MyMisery
    - Nina Vondless - Schoolcomité/Nerd || GreenOwl
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez - Muzikant/Nerd/Skater || IHeartMusicc
    - Daphne Evangeline Sky - Muzikant || Danielle237
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - Cheerleader/Muzikant || HurtedHeart

    Jongens: (Max. 10)
    - Damon James Romano - Jock || CarrotCurls
    - Timothy Floris McAllister - Nerd/Onopvallend || Wonderway
    - Drew Harold Trigger - Muzikant/Nerd/Hoofd schoolkrant || MyMisery
    - Thomas Jake Vondlles - Jock || GreenOwl
    - Alexander Jayden Bright - Muzikant || HurtedHeart
    - Justin Tyler Smythe - Jock/Muzikant || CarrotCurls
    - Jason Andrew Night - Jock/Muzikant || SerpentsKiss
    - Jaxon Pierre LaVaugh - Captain Footballteam || Zayngasm
    - Tyler Jeremy Rideriso - Jock || LovelyLonely
    -

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:59 ]


    El Diablo.

    Summer

    Ik stop met lopen en wacht tot hij naast me loop.
    "Je wilt echt weten heel graag weten wat het is hé?" zeg ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damon

    'Jup' lach ik, en grijns.

    [Sorry korte, moet eventjes wat regelen..]


    El Diablo.

    Drew:

    Ik kijk even naar de lucht. "Ik ga echt lachen als het blijkt uit te vallen." Zeg ik lachend en kom overeind. We hadden de laatste tijd veel uitval vanwege de nieuwe kantine. Ik pak mijn tas en beign ook te lopen.


    Destiny:


    Ik knik vrolijk. "Het zou toch vreselijk zijn als ik niet zou komen." Zeg ik en steek mijn duimen even op. "Welke kleur vind jij mooier? Blauw of groenig?" Vraag ik. Ja, ik wou mijn jurk er toch een beetje op aan passen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ---

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 16:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jerrilyn

    Ik grinnik, 'Hmm, toch ga ik erna naar het muzieklokaal om te oefenen' mompel ik er dan toch achteraan. Muziek is mijn passie, niks gaat daarboven. Mijn cello, piano en gitaar zijn heilig.
    We lopen richting school en als ik kijk op het boord valt mijn mond open, 'Zeg dat volgende keer voor alle poep vakken aub?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew:

    "Wow Des heeft echt haar best gedaan met het om uitval zeuren." Zeg ik verwonderd. Nou was mijn zusje gewoon goed in wat ze deed. Ik keek even naar mijn gitaar, ik moest nog wel drie liedjes oefenen. "Oke, op naar het muziek lokaal. nog 3 liedjes te gaan." Ze ik nep vrolijk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jerrilyn

    Ik lach even sarcastisch, 'We kunnen altijd eerder stoppen,' zeg ik dan en loop alvast richting het lokaal. Ik haal even diep adem als we er zijn. Ik moest nog twee liedjes instuderen, één met en zonder begeleiding op de piano. Ik zucht daarna nog één laatste keer een lied op mijn cello spelen en dan nog op mijn gitaar. School maakt je leven alleen maar druk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Drew:

    Gapend en achter mijn oor krabbend liep ik het lokaal binnen en zette mijn gitaar neer. "Yay, daar gaan we." Ik stak mijn handen in de luch om mijn 'vrolijkheid' te benadrukken. Ik keek even naar mijn bladmuziek. 'All I need is you', 'kryptonite' en 'Break your little heart.' Dat waren de liedjes die ik nog moest leren. Ik beon maar met 'Break your little heart.' Die was het makkelijkst. Dan kon ik tenminste vanmiddag nog een beetje vroeg weg.

    (Is de wedstrijd morgen of vandaag?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Weet ik niet, maar ik reageer maak huiswerk en weet ik veel ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jaxon
    "Ik weet het niet. Als je groen draagt lijk je wel een beetje op Ariël,' grijns ik. Altijd kleine grapjes over Des haar haren. 'Blauw past wel beter bij je ogen. Maar hey, ik ben een jongen, als je dit soort dingen aan mij vraagt heb ik meestal ongelijk.'

    [Mijn topics]


    I can't define who I am.

    destniy:

    Ik rolde met mijn ogen. "Ik ga mijn haar laten verven." Zei ik vastbesloten en sloeg mijn armen over elkaar. "Ik word blond." Ik keek even in het raam en dacht na over hoe blond mij zou staan. "Of donker blond, maar het is bijna hetzelfde." Ik deed mijn haar weer goed. "Blauw dus. blauw is een mooie kleur."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (ik ben er een dage niet en ik kan 10 pagina's inhalen, en we hebben al een promnight 2!)


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    (zorry dat ik er de laatste tijd niet was, maar ik zit in school in een zoort toetsweek: veer leren wijnig quizletten :( Maar na die week ben ik gewoon weer veel on;ine. Ik moet nu ook alweer mijn computer uitzetten. :(


    Spring... en laat op weg naar beneden je vleugels groeien!

    Jaxon
    Mijn mond begint onwillekeurig te pruilen. 'Maar dat mag gewoon niet,' zeg ik tegensputterend, 'dit hoort bij jou Des. Het staat je mooi,' en ik begin heel vals 'Just the way you are' van Bruno Mars te zingen.


    I can't define who I am.

    Destiny:

    Ik bedek mijn oren. "Oke ik hou het rood." Zeg ik en maak wat gebaaren met mijn armen. Ik ga op de tafel staan en wenk Justin. "Doe ook mee." Zeg ik en begin te dansen en ook mee te zingen. Dit liedje waren we momenteel, of in ieder geval mijn groepje, aan het oefenen.


    We've lived in the shadows for far too long.