• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    Maar dan heb je ook wel een onvergetelijke avond..


    Personages:

    Meisjes: (Max. 10)
    - Alexys "Lexy" Chayenna Romano - Captain cheerleaders || CarrotCurls
    - Summer Melody Night - Co-captain cheerleaders || SerpentsKiss
    - Flower Adriana Drea - muzikant || LovelyLonely
    - Claire Willow Morris - Onopvallend/Muzikant || LuvMustache
    - Destiny Hope Trigger - Muzikant/Hoofd School Comité || MyMisery
    - Nina Vondless - Schoolcomité/Nerd || GreenOwl
    - Jerrilyn Milexi Rodriguez - Muzikant/Nerd/Skater || IHeartMusicc
    - Daphne Evangeline Sky - Muzikant || Danielle237
    - May Violet "Carmen Rose" Grey - Cheerleader/Muzikant || HurtedHeart

    Jongens: (Max. 10)
    - Damon James Romano - Jock || CarrotCurls
    - Timothy Floris McAllister - Nerd/Onopvallend || Wonderway
    - Drew Harold Trigger - Muzikant/Nerd/Hoofd schoolkrant || MyMisery
    - Thomas Jake Vondlles - Jock || GreenOwl
    - Alexander Jayden Bright - Muzikant || HurtedHeart
    - Justin Tyler Smythe - Jock/Muzikant || CarrotCurls
    - Jason Andrew Night - Jock/Muzikant || SerpentsKiss
    - Jaxon Pierre LaVaugh - Captain Footballteam || Zayngasm
    - Tyler Jeremy Rideriso - Jock || LovelyLonely
    -

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:59 ]


    El Diablo.

    Flower<


    ´Ik ben niet begonnen met slaan, ik zette je aan de kant zodat ik er eindelijk door kon jij begon te flippen en aan mijn haar te trekken´ ´Doe maar niet alsof zo dik ben ik niet ik ben zelf dunner dan jou´ ´ Jij ben gewooon een bitch want er was genoeg ruimte tusen, Vraag de winkelier maar´ ´Die heeft het gefilmd´

    )Kan ik een jongen aanmaken)

    Alexys

    Ik begin te lachen, net als een paar andere cheers.
    'Jij dunner dan mij?! Echt niet! Vergeleken met mij ben je gewoon een vet varken! En waarom zou ik omlopen als ik gewoon rechtdoor kan!' schreeuw ik naar haar.


    El Diablo.

    LovelyLonely schreef:
    )Kan ik een jongen aanmaken)


    [Sure]


    El Diablo.

    Summer

    Ik knik "Tot straks" zeg ik glimlachend.
    Snel kijk ik rond waarna ik de kleedkamers naar binnen loop en mijn uniform aantrek. Snel doe ik mijn haar in een staart en loop naar de andere cheers toe.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 10:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason

    Ik loop de kleedkamer naar binnen.
    "Hé" roep ik vrolijk en ga zitten op een van de banken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Flower


    ´Ben je nu al blind geworden´ Vraag ik. En ik geef haar en wat cheerleaders een vurige blik. Ik zie er tenminste 3 die niet lachen. ´Ik een vet varken vergeleken met mij ben je gewoon een olifant van 900 kilo´ Zeg ik. Er beginnen wat cheerleaders te lachen. Summer komt eraan lopen.

    Alexys

    'Flow, het is zo leuk als je je mispunten wil verbergen, het probleem, het mislukt.' grijns ik bitchy. Een paar cheerleaders barsten nu in lachen uit, wat me alleen verder doet grijnzen.


    El Diablo.

    Flower

    ´Flow het is zo leuk als je je mispunten verberg het probleem het mislukt´ ´AAi gaan we nu oppeens van onderwerp veranderen, Ben je jaloers´ De cheerleaders lachen nog harder dan daarvoor. Ik zie Tyler deraan komen, Mijn kennis.

    Tyler

    Ik kijk over het veld heen ik zie Flow weer ruzie maken met een meisje. Ik loop ermaar naar toe. ´AAi gaan we nu oppeens van onderwerp veranderen, Ben je jaloers' Hoor ik Flow nog net zeggen. Ik kijk het meisje aan met wie ze ruzie heeft.

    Alexys

    'Ik verander niet van onderwerp, maar he tis wel duidelijk dat je de waarheid niet aankan' grijns ik. De cheers gieren het nu echt uit, en ik grijns breder.


    El Diablo.

    Flower

    'Ik verander niet van onderwerp, maar he tis wel duidelijk dat je de waarheid niet aankan' grijnst ze. 'Het is duidelijk dat ik gewoon gelijk heb en dat jij niet aankan dat ik eindelijk gelijk heb' Zeg ik met een poker face. 'Hay Tyler'

    Tyler


    Ik kijk het meisje tegen over Flower met open mond aan. Ik schud wakker met mijn droom als Flower tegen me praat 'Hay Tyler' 'Hoi Flow, Alles goed'y

    Alexys

    'Jij bent gewoon jaloers dat ik hoger sta dan jouw, een plek die je nooit zal bereiken' zeg ik. Ik zet een stap naar voren. 'Een plek die jouw zo uit het team kan schoppen, je bent makkelijk vervangbaar' sis ik.


    El Diablo.

    Flower

    'Jij bent gewoon jaloers dat ik hoger sta dan jou, een plek die je nooit zal bereiken'zegt ze 'Een plek die jou zo uit het team kan schoppen, je bent makkelijk vervangbaar' 'Ik sta op een plek die ik verdien als ik het over jou heb kan ik dat niet zeggen' 'Je bent een vieze vuile bitch' Zeg ik woedend. 'Je denkt dat je alles kan maken, maar hier stopt het' Ik zie de cheerleaders knikken. Ik loop naar de kleedkamers

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 12:35 ]