• Omdat er allemaal shit is dat ik er even uit moet gooien.

    Alles gaat de laatste tijd de verkeerde kant uit. Er waren allemaal problemen op school en uiteindelijk ben ik van school afgegaan en wilde ik me inschrijven bij een nieuwe. Dat heb ik allemaal heel snel geregeld, maar die school wilt ook al niet meewerken, net als mijn oude school. Als ik niet voor een bepaalde tijd ingeschreven sta, mag ik straks heel veel geld aan DUO terugbetalen.
    Daarbij heb ik veel moeite om dingen uit het verleden los te laten en ga ik ondertussen ook naar een psychiater en krijg ik nog een psychologisch onderzoek omdat ze geen idee hebben wat er mis met mij is. Ik hoor stemmen in mijn hoofd en meer van dat soort dingen waar ik me de laatste tijd heel erg voor geschaamd heb. Maar ik heb het gevoel dat ik ook daar niets verder mee kom.
    Ik heb het idee dat ik iedereen kwijt raak, mijn ex heeft allerlei dingen over mij rondverteld die niet waar zijn, zelfs al toen we nog iets hadden en dat heeft nu, meer dan een jaar erna, nog steeds zijn uitwerking. Ik ben veel mensen kwijt geraakt en ik raak er nog steeds mensen door kwijt. Mijn moeder zegt dat ik wel beter weet en blij moet zijn dat ik van die mensen af ben, maar ik mis ze wel. Dat is nog een reden waarom ik bij de psychiater zit tegenwoordig.
    Ook thuis gaat het niet lekker, ik voel me apatisch en heb nergens zin in, mijn ouders en broer zeuren constant op me omdat ik niet genoeg doe thuis maar het voelt alsof ik er geen energie meer voor heb. Ik word heel onsociaal en wil met niemand praten, ik negeer de telefoon en andere dingen heel vaak daardoor.
    Ik hoor ook heel vaak dat mensen achter mijn rug om praten, mij niet meer geloven en dat er andere dingen rondgaan die helemaal niet waar zijn en ik heb geen idee waarvan ze het hebben. Niemand wilt iets zeggen of helpt me voorderest, ik krijg echt het gevoel dat ik er alleen voorsta in dat soort dingen. Ik zou wel willen dat die mensen die denken dat het niet waar is zélf door die dingen moeten gaan, neem het maar van me over, ik heb er genoeg van gehad.
    Pfft, het is vast heel onduidelijk maar kort gezegd zet ik er écht doorheen. Ik wilde het gewoon even kwijt, meer niet... Bedankt voor het lezen. En sorry als ik soms wat kattiger heb gereageerd op je, ik meen het niet zo, echt niet.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 0:58 ]


    Your make-up is terrible

    Heel veel sterkte.
    x


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    Heel veel sterkte.
    x


    Dankjewel. <3


    Your make-up is terrible

    Dat kloot heel erg, sterkte! Ik weet hoe het voelt om niet begrepen te voelen, en andere mensen over je lullen. Maar je hoeft hun geen verantwoording af te leggen wat wel en niet waar is, dat ze over je lullen geeft al aan hoe ze zijn en waar ze in het leven staan: de kant van hypocrisie, lijkt me. Ik kan alleen zeggen: DON'T LET YOUR HAIR HANG DOWN AND KICK SOME ASS.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan wel begrijpen hoe je je voelt. Het gaat op dit moment op emotioneel/mentaal gebied ook niet goed met me, paniekstoornis, veel paniekaanvallen en zo, lichte depressie erbij omdat ik heel moeilijk met mn paniekstoornis om kan gaan.

    Het komt allemaal uiteindelijk wel goed. Ik heb het nu zelf kunnen accepteren. Soms zijn dagen kut, maar er zit vast wel een goede dag tussen en daar moet je je op focussen. Heel veel sterkte <3


    Destroy what destroys you.

    Je mag afen toe eens klagen, hoor!
    Veel succes met alles!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kom hier D:! Wil je knuffelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jij staat boven dit gedrag van die mensen die over jou roddelen. Punt uit no discussion. Wat een stelletje losers. Excuse my language.. Ik vind dat onzin roddels niet zomaar rond mogen gaan.. Anyway je bent beter dan hun en veel sterkte met alles *virtuele knuffel* :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nikki, je weet dat je zelf ook hele grote fouten gemaakt hebt en mensen hebt gekwetst. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en je weet dat je altijd bij me aan kan kloppen als er iets is. Ik ben er voor je.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Da's best kut ja.. ik weet eigenlijk niet hoe ik hier op moet reageren dus wens ik je maar heel, heel veel sterkte.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ahw, let me hug you.
    Echt vervelend voor je, heel veel sterkte!


    Me so good.

    Pff, da's echt rot voor je. Maar dat van je school, dat zal wel in orde komen, dat zul je zien. Hetzelfde met die psychologische problemen, dat gaat echt wel beteren. En je moeder heeft gelijk, als die mensen je niet geloven, zijn ze jouw vriendschap niet waard, al snap ik wel dat je ze mist. Maar je moet ze proberen te vergeten, en onthouden dat er andere mensen er voor jou zijn, en er nog nieuwe mensen gaan komen. En dat er zo veel over jou geroddeld wordt, dat moet je je ook niet aantrekken. Uiteindelijk waait dat toch nog wel over, geloof mij, het is kut, maar je kan er helaas toch niks aan doen, dus gewoon niet aantrekken. Je staat erboven!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:30 ]


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Gabumon schreef:
    Kom hier D:! Wil je knuffelen.

    Dankje Syll. <3


    Your make-up is terrible

    Awh. ]: Nikki toch. Veel sterkte!


    comfort in c h a o s

    MShadows schreef:
    Nikki, je weet dat je zelf ook hele grote fouten gemaakt hebt en mensen hebt gekwetst. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen en je weet dat je altijd bij me aan kan kloppen als er iets is. Ik ben er voor je.


    I know, I probably deserved this.


    Your make-up is terrible

    Nou weetje, ik vind het al heel knap van je dat je hulp bent gaan zoeken. Veel mensen durven die stap niet eens te nemen. Veel sterkte met alles Nikki <3


    -