• Only a few survive.

    Dat een simpele verkoudheid dit allemaal heeft kunnen veroorzaken. Slechts een paar overlevenden die nog vechten voor hun leven. De mensheid is bijna compleet uitgeroeid. Zullen deze overlevenden de mensheid nog kunnen redden van de ondergang? Of zijn we nu totaal verloren?
    De grote vraag blijft natuurlijk; Wie zijn deze overlevenden en waarom hebben zij dit tot nu toe nog overleefd?


    One Direction – Harry Potter – Justin Bieber, Selena Gomez & Demi Lovato
    Twilight – The Hunger Games – Tom & Bill Kaulitz


    Waarschuwing! Dit verhaal bevat bekende personen maar ook bekende personages uit boeken. Ook zullen personages afgekraakt worden. Als je hier niet tegen kan, lees het dan niet.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 21:59 ]

    Noh! Een gigantische fanfic met IEDEREEEEN erin! I am dissapoint! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Noh! Een gigantische fanfic met IEDEREEEEN erin! I am dissapoint! D:

    Ssst, het is iets compleet anders als al die andere fanfics. :Y)

    Aboo :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Doitsu schreef:
    Aboo :Y)

    Dankuuu! (bloos)

    Ik zou het willen lezen voor het plot, maar waarom heb je er al die beroemdheden bijgegooid? :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik zou het willen lezen voor het plot, maar waarom heb je er al die beroemdheden bijgegooid? :/

    Omdat ik me verveel en eens iets totaal randoms wilde doen.
    Sowieso dat ik de helft van die beroemdheden niet eens goed genoeg ken, maargoed. Ik werd alle verhalen over deze personages hier op Q een beetje zat dus nu ga ik eens een compleet ander verhaal met ze maken.

    Abo, abo, abo!
    Ik houd van zombies :9~


    26 - 02 - '16

    Tempesta schreef:
    Ik zou het willen lezen voor het plot, maar waarom heb je er al die beroemdheden bijgegooid? :/

    This. Ik hou van zombies, maar het feit dat er beroemdheden bij zitten houdt me tegen om het te lezen. Jammer :c.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik hou van zombies en ben geen fan van Fanfic, maar ik neem een kijkje :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Ik hou van zombies en ben geen fan van Fanfic, maar ik neem een kijkje :Y)

    Dankje voor je moeite. :3