Ik had me vanmorgen verslapen, niks aan de hand, is al gerelgeld. Kom ik in de pauze wel alvast op school voor het volgende uur, word ik omver gesprongen.... Mijn vriendin, K., heeft zins kort een vriendje en een andere vriendin had daar dus een grapje over gemaakt. Het ging erover dat ze moesten trouwen. Wat denk je, komt ze in die pauze met een oto van een trouwjurk aanzetten. Wij de hele pauze erom lachen en grapjes over maken. En aan het eind van de pauze, gingen we het ook nog serieus doen. Ik en drie vriendinnen gaan nu een "bruiloft" plannen. Het was meer bedoelt voor de mensen waar we mee lunchen en dan de jongen waar K. iets mee heeft.
Ik naar haar klas om te zeggen dat er misschien wat meer mensen komen. Reageert haar klas zo van. "Wha the..... Zijn jullie gestoord?" Wij waren best wel beledigt omdat het natuurlijk grappig is bedoelt. Daarna hoorde mij klas het en nu is de gasten lijst 3 keer zo groot. Iedereen wou meteen weten wanner het was en of ze mochten komen. (Onze klas regelt wel vaker leuke dingen, we doen heel veel met de gehele klas.)
Al met al, is het wel hel grappig. We gaan ook alles filmen en het echt mogelijk laten lijken. Maar alsnog vinden wij dat we heel erg falen.
Nog iemand anders die onlangs iets leuks gedaan heb. (Wat stiekem best wel falend was.)
We've lived in the shadows for far too long.