Hebben Julie er ook een hekel aan als iemand hetzelfde heeft als jouw ??
en dan niet 1 dingetje maar wel een paar.
ik heb dat heel erg.
ik heb zegmaar een beetje een eigen style maar ik vindt van alles leuk. en draag ook veel. de ene keer een nerd-rok de andere keer een zwarte glim broek.
Mensen bij mij op school begonnen me emo en gothic te noemen omdat i met veel zwart en accessoires liep. ik dacht: Whatever.
maar toen gingen 4 kinderen bij mij op school veel zwart te dragen maar dan zwart wat niet bas. bijv. een zwarte broek met een zwarte zomer rok en dan een vest erop met wit en geel en een nummer erop. (sorry heel vaag uitgelegd)
en ze begonnen zich emo te noemen.
nou ik lach plat samen met mijn vriendinnen, niet dat ik mezelf een emo noem. totaal niet maar iedereen behalve zou konden emo's zijn ! zelf alle andere kinderen moesten er om lachen.
Maar langzamerhand veranderde ze.
ik droeg altijd felle kleuren in mijn haar. Roze, groen en paars.
toen op een dag kwamen 2 er met paars en blauw haar even later verft dat andere meisje haar haar ook.
ondertussen was mijn haar voor blond achter zwart geworden.
even later komen ze zo alle drie op school met aan de voorkant een kleur en aan de achterkant niets.
en nu heeft 1 van die meisjes ook een Black veil Brides (band) t-shirt als mij terwijl ze nog zij in het echte leven tegen haar vriendinnen: kijk die heeft ook een bvb tshirt. en een maand later loopt zij er ook mee rond.
misschien allemaal toeval maar misschien ook niet. Ik heb echt het gevoel dat ze me na doen. en dat vindt ik echt vervelend.
Maargoed kheb nu mijn hart weer gelicht dus ik kan er weer tegenaan
Thanxx en respect als je dit las.
Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3