• Ik heb een probleem als ik schrijf, ik schrijf meestal in het verleden tijd, maar op een gegeven moment begin ik in het tegenwoordige tijd uit het niets te schrijven. Ik las net door een hoofdstuk heen en dan begint het in de verleden tijd en erna in de tegenwoordige tijd. Maar dan eindig ik weer verder in de verleden tijd. Hebben meer mensen hier last van, of ben ik echt de enigste, boo.

    Ja, soms heb ik daar ook last van. Vooral als ik even wegdroom tijdens het schrijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik schrijf altijd in tegenwoordige tijd. Maar soms heb ik wel eens even dat ik er verleden tijd in gooi, maar meestal zie ik het op tijd en pas ik het even aan.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 23:10 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb ik ook, komt omdat we in het Nederlands tijdens het praten alles door elkaar gebruiken :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Tragically schreef:
    Ik schrijf altijd in tegenwoordige tijd. Maar soms heb ik wel eens even dat ik er verleden tijd in gooi, maar meestal zie ik het op tijd en pas ik het even aan.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    You're not alone :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Uneventful schreef:
    Ja, soms heb ik daar ook last van. Vooral als ik even wegdroom tijdens het schrijven.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Uneventful schreef:
    Ja, soms heb ik daar ook last van. Vooral als ik even wegdroom tijdens het schrijven.