• Medemogelijk gemaakt door Pronks

    Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning: VOL
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - Pronks
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - Pronks


    Jongens: VOL
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - Pronks
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    ik ben altijd slecht geweesd in geschiedenis, dus de echte tijd weet ik niet echt.
    Maar een tijd met arme hutjes, maar ook weer rijkere hutjes. De tijd dat er nog geen straten bestaan enzo. Ken je merlin? Ik denk dat dat een beetje de tijd van dit RPG is
    Bedoel je de Middeleeuwen vóór 1500 ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)Bedoel je de Middeleeuwen vóór 1500 ?

    dat zeg ik net, ik ben heel slecht in geschiedenis so I really don't know

    Maar nee, dat bedoel ik niet. Want ik heb het hier niet over een echte, geweeste tijd. Ik heb het hier over een tijd in een ander decennium, een fantasietijd, zoals al staat beschreven in de inleiding van het RPG

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:01 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Misschien een domme vraag, maar als jij per toeval niet online bent, en het speeltopic is vol.
    Moet iedereen dan wachten of stel je iemand aan die ook een speeltopic mag aanmaken zodat andere spelers verder kunnen?
    Dat zie je namelijk vaak (:

    Vroeg het me gewoon af ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ThoseWords schreef:
    (...)
    dat zeg ik net, ik ben heel slecht in geschiedenis so I really don't know

    Maar nee, dat bedoel ik niet. Want ik heb het hier niet over een echte, geweeste tijd. Ik heb het hier over een tijd in een ander decennium, een fantasietijd, zoals al staat beschreven in de inleiding van het RPG

    Oké:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leannan schreef:
    Misschien een domme vraag, maar als jij per toeval niet online bent, en het speeltopic is vol.
    Moet iedereen dan wachten of stel je iemand aan die ook een speeltopic mag aanmaken zodat andere spelers verder kunnen?
    Dat zie je namelijk vaak (:

    Vroeg het me gewoon af ^^


    hier :
    Medemogelijk gemaakt door Pronks


    Ik doe het ook,
    maar ik denk dat we als we allebei weg moeten en hij dreigt vol te raken iemand aanwijzen of zo xd


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ah, lol sorry had ik niet gezien :')

    Dat is het handigste want ik speel in meerdere RPG's en er zijn er bij waar niemand is aangesteld, waardoor we telkens lang moeten wachten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ThoseWords schreef:
    (...)

    ik ben altijd slecht geweesd in geschiedenis, dus de echte tijd weet ik niet echt.
    Maar een tijd met arme hutjes, maar ook weer rijkere hutjes. De tijd dat er nog geen straten bestaan enzo. Ken je merlin? Ik denk dat dat een beetje de tijd van dit RPG is


    Is dat nog op tv? Dat was echt een leuke serie x'D.
    Maar oke! dankje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xFreedom schreef:
    (...)

    Is dat nog op tv? Dat was echt een leuke serie x'D.
    Maar oke! dankje.


    I don't know, maar kijk het steeds in England (looove my family from america en the United Kingdom...) en krijg altijd van hun die series die ze dan voor me opgenomen hebben


    Keep your head up, keep your heart strong

    IHeartMusicc -> Prisoner


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [DragonLove2 -> Yuffie]


    It's never gonna happen, Guys.