• Medemogelijk gemaakt door Pronks

    Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Invullen (voor de mensen die trouw zijn aan de nieuwe koning):
    Naam:
    Bijnaam:
    leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Verleden:
    Extra:


    Invullen (voor mensen die leven in het verborgen bos):
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)
    Verleden: (Wat is er tussen jou en de koning gebeurt en hoe ben je hier terecht gekomen?)
    Extra:


    Mensen die trouw zijn aan de koning: VOL
    Meisjes:
    - Marilyn Avellana Pendragon - 17 - Leannan
    - Lynn Marshall - 19 - Pronks
    - Amelia Elizabeth Wright - 16 - DragonLove2
    - June Rose Richmond - 17 - xFreedom


    Jongens:
    - Nuallan Kaolin - 20 - Mylox
    - Leon James Smith - 20 - DragonLove2
    - Ivan Daniël Newton - 18 - xFreedom
    - Bo Cruz - 19 - ThoseWords


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Maria Ciara Maunier - 18 - ThoseWords
    - Lynnette Charlene Livingston - 19 - RainbowShine
    - Amare Catherine Eastwood - 18 - IHeartMusicc
    - Kayleigh the Dutchman - 18 - Pronks


    Jongens: VOL
    - Xamen Kennedy Peyton - 19 - Leannan
    - Mylan Yrian Jeo - 17 - Mylox
    - Christopher - 18 - Pronks
    - Justin Alexander Samuels - 19 -IHeartMusicc


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 18:07 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    ja hoor, wat wil je dat ik voor je reserveer?


    Een jongen in het bos, graag. En heb je nog mensen nodig die trouw aan de koning zijn?


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    RainbowShine schreef:
    Deze lijkt me best interessant.
    Mag ik een meisje uit het bos reserveren?

    Mylox schreef:
    (...)

    Een jongen in het bos, graag. En heb je nog mensen nodig die trouw aan de koning zijn?


    ja, ik heb nog drie meiden en vier jongens die trouw zijn aan de koning nodig. Nog meer dan genoeg keus dus...


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    ja, ik heb nog drie meiden en vier jongens die trouw zijn aan de koning nodig. Nog meer dan genoeg keus dus...


    goed, dan een jongen die trouw is aan de koning. Ik zal eerst even plaatjes gaan zoeken (waar vinden jullie die?).


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Mylox schreef:
    (...)

    goed, dan een jongen die trouw is aan de koning. Ik zal eerst even plaatjes gaan zoeken (waar vinden jullie die?).

    Tumblr en weheartit :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Tumblr en weheartit :Y)


    en google, van tumblr weheartit kan je hier de foto niet plaatsen :(

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 19:33 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)

    en google, van tumblr weheartit kan je hier de foto niet plaatsen :(

    En daar heb je afbeelding URL voor:Y). Het plaatje dat ik hier gebruikt komt van Tumblr


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    En daar heb je afbeelding URL voor:Y). Het plaatje dat ik hier gebruikt komt van Tumblr

    wat is afbeelding URL?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hmm, I like.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hey, sorry ik was vandaag heel de dag niet online, ehm.. ik pas alles wel ff aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    Hey, sorry ik was vandaag heel de dag niet online, ehm.. ik pas alles wel ff aan.


    Dat zou fijn zijn ja, dan kan ik je erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    ThoseWords schreef:
    (...)
    wat is afbeelding URL?

    Klikken op je rechter muis. Dan staat er vaak Afbeelding URL kopiëren


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Here comes the spy ^^.
    Reserveer maar een jongen die op het land van de koning woont.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dit is de jongen die in het bos woont:

    Naam: Mylan Yrian Jeo
    Bijnaam: Myl
    leeftijd: 17
    Karakter: Dapper, maar soms overmoedig. Hij heeft de neiging om te snel op dingen af te gaan. Toch krijgt hij zichzelf wel snel weer uit moeilijke situatie. Hij moet het niet van kracht, maar van zijn goede vaardigheden als vechter hebben. Hij is aardig tegen iedereen, maar hij vertrouwt je niet snel. Je krijgt niet snel hoogte van hem.
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)


    Mylan is niet overdreven sterk of gespierd en hij geeft weinig om zijn uiterlijk. Toch is hij best knap. Dat weet hij zelf alleen niet.
    Verleden: Mylan komt uit een familie van handelaars. Hij trok altijd rond door de bossen, toen de koningin nog aan de macht was. Helaas werd hij op een nacht overvallen door een groep rovers, die zijn ouders vermoordden. Hij kon op tijd vluchten. Bij toeval kwam hij de verzetsstrijders tegen. Hij maakte zich boos over het feit dat de koning ongestraft rovers liet rondlopen en sloot zich aan.
    Extra: Mylan leerde pas echt vechten in het bos, maar werd er wel goed in. Hij kiest er vaak voor zich een beetje buiten dingen te houden, maar hij zou zich altijd volledig inzetten voor de groep.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    en dat is nummer 2, de jongen die trouw is aan de koning


    Naam: Nuallan Kaolin
    Bijnaam: Nual
    leeftijd: 20
    Karakter: Hij is een beetje de domme kracht. Het is niet dat hij niet na kan denken, hij doet het alleen niet. In zijn hart is hij wel goed, hij ziet alleen niet in hoe slecht de koning is. Zonder iets af te vragen doet hij wat er van hem gevraagd wordt. Hij is genadeloos tegenover zijn vijanden, maar vriendelijk tegen zijn bondgenoten.
    Uiterlijk: (beschrijving+ foto)


    Nuallan heeft kort haar en hij is redelijk gespierd. Je kunt aan hem zien dat hij jong is, maar hij is toch behoorlijk sterk. Hij doet niet veel meer dan vechten en dat zie je ook aan hem. Zijn ogen en haren zijn bruin.
    Plaats in/rondom het paleis: (ben je een ridder, werk je in een van de winkels, woon je in het paleis of misschien in een klein hutje?)
    Hij is de jongste ridder van de koning. Hij heeft zelfs al eens de koning bezocht. Hij woont samen met de andere soldaten vlak bij het trainingsveld, zodat ze elke dag kunnen trainen.
    Verleden: Zijn vader was ridder, en zo werd hij dit ook. Nadat de koningin werd vermoord, besloot hij dan maar voor de koning te werken. Het maakte hem niet zoveel uit.
    Extra: Hij is misschien slimmer dan hij denkt, maar dan moet dat er wel uit komen.


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien