• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:11 ]

    Cadentium schreef:
    Amsterdam is echt lang niet zo leuk :'D. Ik woon liever ergens in Rotterdam of Almere.
    Mijn weekend was ook wel leuk, ben net binnen na een leuk uitje met een paar vriendinnen.


    Almere is niet zo leuk als het lijkt hoor, veel negers die denken dat ze heel wat zijn en er zijn veel fitties. Godzijdank woon ik in een goed gedeelte :')


    SLOAN.

    Vreselijk weekend. Echt waar.


    -

    You are pretty! Moest even
    Ik ben ook al naar Amsterdam geweest, op tweedaagse. Maar toen hebben we echt veel musea en dingen bezocht, dus hadden we niet echt tijd om eens op het gemak rond te lopen. Doe ik zeker nog eens opnieuw! :3

    Mijn weekend was trouwens saai. Leren, leren en nog eens leren D: Daarbij ging mijn examen nog eens niet goed, dus dat was wel kut. Nr 4 in augustus ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het enige wat ik van Amsterdam heb gezien toen ik er alleen was, is het ArenA Hotel(:


    Food.

    LEUK! ik was daar ook een keer, met mijn vriendin en haar stiefmoeder, die nog maar 30 is en dus heeeeeel aardig.

    ik ga morgen van mijn geliefde groningen naar rotterdam met de trein! hihi


    even a white rose has a black shadowx

    PUKKELxDING schreef:
    Had t ff gezegd! Kon je kaas komen eten op m'n werk :p

    Nu ben ik dus gratis kaas misgelopen D:
    Of is het niet gratis x3

    Genius schreef:
    Vreselijk weekend. Echt waar.

    Dat is balen. :\

    Negligible schreef:
    You are pretty! Moest even
    Ik ben ook al naar Amsterdam geweest, op tweedaagse. Maar toen hebben we echt veel musea en dingen bezocht, dus hadden we niet echt tijd om eens op het gemak rond te lopen. Doe ik zeker nog eens opnieuw! :3

    Mijn weekend was trouwens saai. Leren, leren en nog eens leren D: Daarbij ging mijn examen nog eens niet goed, dus dat was wel kut. Nr 4 in augustus ;(

    Haha dankje! (bloos)
    Ja wij wilden ook wel museums bezoeken, maar sommigen van ons hadden niet zo heel veel geld bij zich, dus gingen we maar gewoon van alles bekijken en rondhangen. :3
    Aw sucks dat je examen niet goed ging dan. :\

    Ik heb geleefd tussen mijn boeken. Examens you know.


    Owl you need is love.

    Aah, Amsterdam is leuk :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Symphonia schreef:
    Ik vind A'dam cool. [:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wel gratis! :D


    Life is hard and then we die

    Amsterdam is wel leuk, maar toch voel ik me altijd ongemakkelijk. Ben dan ook altijd weer blij als ik thuis ben in Rotterdam. (:
    Mijn weekend was super!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    PUKKELxDING schreef:
    Wel gratis! :D

    Ik was echt langs gekomen als ik gratis kaas zou krijgen. :Y)
    Maarja.. Helaas pindakaas. :3

    Valentino schreef:
    Amsterdam is wel leuk, maar toch voel ik me altijd ongemakkelijk. Ben dan ook altijd weer blij als ik thuis ben in Rotterdam. (:
    Mijn weekend was super!

    Ik was nogal bang dat iemand m'n tas zou jatten of zo. Dus die had ik de hele tijd voor me hangen met mijn handen eroverheen. :'D
    &Leuk dat je weekend super was. ^^