Gisteren ben ik uitgeweest. We waren met een hele groep, was met een vriendin mee en de groep van haar vriend. Ik en een jongen (die ik al vaker gezien heb) waren wel een beetje aan flirten. Uiteindelijk toen mijn vriendin en haar vriend al weg waren hebben we gezoend, en hebben we nog 1,5 uur bij elkaar gezeten.
Ik moet zeggen dat ik hem ook al die keren dat ik hem zag, aantrekkelijk vond dus heb er geen spijt van. Maar nu begon opeens mijn vriendin vanmorgen op msn allemaal vragen te stellen, ofdat ik met hem gezoend had enzovoort. Toen zei ze: 'ja je hebt gezoend met hem dat heb ik gehoord van Dennis' en meteen daarop zei ze 'Hij is dat waarschijnlijk toch al vergeten want hij was dronken'
En toen zei ze allemaal gemene dingen. Dat hij me niet leuk vond, dat hij never nooit met me verkering wilde, dat hij op blonde meisjes valt, dat hij het stom met mij gisteren vond en blablabla. Dan denk ik echt van, wtf? Ik vind hem niet echt helemaal geweldig, en nee ik hoef geen verkering met hem? Miss wel als ik hem beter ken.
Alleen zaterdag geeft die vriendin een feest. Nu komt hij ook, dus ik heb er eigenlijk geen idee van hoe ik me dan moet gaan gedragen. Iemand tips?
<3