• Gisteren ben ik uitgeweest. We waren met een hele groep, was met een vriendin mee en de groep van haar vriend. Ik en een jongen (die ik al vaker gezien heb) waren wel een beetje aan flirten. Uiteindelijk toen mijn vriendin en haar vriend al weg waren hebben we gezoend, en hebben we nog 1,5 uur bij elkaar gezeten.

    Ik moet zeggen dat ik hem ook al die keren dat ik hem zag, aantrekkelijk vond dus heb er geen spijt van. Maar nu begon opeens mijn vriendin vanmorgen op msn allemaal vragen te stellen, ofdat ik met hem gezoend had enzovoort. Toen zei ze: 'ja je hebt gezoend met hem dat heb ik gehoord van Dennis' en meteen daarop zei ze 'Hij is dat waarschijnlijk toch al vergeten want hij was dronken'

    En toen zei ze allemaal gemene dingen. Dat hij me niet leuk vond, dat hij never nooit met me verkering wilde, dat hij op blonde meisjes valt, dat hij het stom met mij gisteren vond en blablabla. Dan denk ik echt van, wtf? Ik vind hem niet echt helemaal geweldig, en nee ik hoef geen verkering met hem? Miss wel als ik hem beter ken.

    Alleen zaterdag geeft die vriendin een feest. Nu komt hij ook, dus ik heb er eigenlijk geen idee van hoe ik me dan moet gaan gedragen. Iemand tips?


    <3

    gewoon met een andere flirten.
    Maar dat is geen vriendin hoor.
    een echte vriendin ga je niet zomaar kwetsen.


    -

    Aardige vriendin heb jij zeg :')

    Gewoon normaal, gewoon hoi tegen hem zeggen als je hem ziet. Als ie vrolijk reageert gewoon een gesprekje aanknopen. Zo niet, tsja, dan niet toch :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon normaal gedragen en die vriendin lijkt mij niet de aller aardigste :W


    Shoganai i ne~

    SmileLullaby schreef:
    gewoon met een andere flirten.

    Dat is zo kinderachtig, wees gewoon volwassen :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zo iemand noem ik niet echt een vriendin. Je moet gewoon jezelf zijn


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Misschien is je vriendin jaloers, als je hem zaterdag ziet en hij entousiast over je is, wel gewoon gezellig doen met hem?


    SLOAN.

    Dat zich dat een vriendin durft te noemen en blijf gewoon jezelf want als hij je niet leuk vind hoe je bent dan kan je dus ook niet jezelf zijn als je bij hem bent.


    Physics is awesome

    Morgenstern schreef:
    Misschien is je vriendin jaloers, als je hem zaterdag ziet en hij entousiast over je is, wel gewoon gezellig doen met hem?


    Ja, ik vond haar ook al zo jaloers lijken. Maar ze heeft wel een vriend, maar zei wel dat die jongen al op haar was ofsow.

    Ja, dat wilde ik ook gaan doen. Maar ik weet niet hoe ik moet reageren als ik hem in begin zie, en de rest van de avond als hij niet enthousiast doet.


    <3

    Wie zegt dat hij het saai vond? Je kan best normaal doen tegen hem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wat ik zou doen:
    ten eerste naar mijn vriendin gaan en helemaal flippen en der een klap in der gezicht geven hihi $
    maar het lijk indd alsof ze jaloers is, zeg gewoon dat zij zich met der eigen zaken moet bemoeien, BTW blondharige meisjes zijn echt niet leuker hoor!
    ik ben brunette LANG LEVE DE BRUNETTES!
    en op dat andere feest meot je maar kijken hoe hij doet, dan kom je er wel achter of hij je leuk vind ofzo


    even a white rose has a black shadowx

    Begroet hem gewoon. Zulke momenten zijn altijd wel ongemakkelijk maar denk er niet teveel over na. :Y)


    -

    Errin schreef:
    Wie zegt dat hij het saai vond? Je kan best normaal doen tegen hem.


    Maar op wat voor manier normaal? Want heb echt idee dat die vriendin dan ga zeggen dat ik verliefd enzo ben, terwijl dat niet is?


    <3

    Nimh schreef:
    Aardige vriendin heb jij zeg :')

    Gewoon normaal, gewoon hoi tegen hem zeggen als je hem ziet. Als ie vrolijk reageert gewoon een gesprekje aanknopen. Zo niet, tsja, dan niet toch :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    RainbowShine schreef:
    Zo iemand noem ik niet echt een vriendin. Je moet gewoon jezelf zijn


    En als hij tegen je begint te praten; praat gewoon terug.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    RainbowShine schreef:
    Zo iemand noem ik niet echt een vriendin. Je moet gewoon jezelf zijn


    Shit happens but pee happens a lot more.