• Gisteren ben ik uitgeweest. We waren met een hele groep, was met een vriendin mee en de groep van haar vriend. Ik en een jongen (die ik al vaker gezien heb) waren wel een beetje aan flirten. Uiteindelijk toen mijn vriendin en haar vriend al weg waren hebben we gezoend, en hebben we nog 1,5 uur bij elkaar gezeten.

    Ik moet zeggen dat ik hem ook al die keren dat ik hem zag, aantrekkelijk vond dus heb er geen spijt van. Maar nu begon opeens mijn vriendin vanmorgen op msn allemaal vragen te stellen, ofdat ik met hem gezoend had enzovoort. Toen zei ze: 'ja je hebt gezoend met hem dat heb ik gehoord van Dennis' en meteen daarop zei ze 'Hij is dat waarschijnlijk toch al vergeten want hij was dronken'

    En toen zei ze allemaal gemene dingen. Dat hij me niet leuk vond, dat hij never nooit met me verkering wilde, dat hij op blonde meisjes valt, dat hij het stom met mij gisteren vond en blablabla. Dan denk ik echt van, wtf? Ik vind hem niet echt helemaal geweldig, en nee ik hoef geen verkering met hem? Miss wel als ik hem beter ken.

    Alleen zaterdag geeft die vriendin een feest. Nu komt hij ook, dus ik heb er eigenlijk geen idee van hoe ik me dan moet gaan gedragen. Iemand tips?


    <3

    RainbowShine schreef:
    Zo iemand noem ik niet echt een vriendin. Je moet gewoon jezelf zijn


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    En dat noem jij je vriendin ??
    Vriendinnen zeggen zulke dingen niet tegen je
    Maar wees gewoon jezelf

    She's just a bitch. Laat haar lekker zeuren, doe waar jij je goed bij voelt (:


    26 - 02 - '16

    Look who's jealouuuuuuus! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat een aparte vriendin...
    Maar je weet het niet zkr he, dat hij je niet leuk vind... Zou ze jaloers kunnen zijn anders maakt ze hem zwart zodat jij hem vergeet.. Maar als ze dat doet is het geen echt vriendin..


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Barnabas schreef:
    Look who's jealouuuuuuus! *O*


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Player schreef:
    (...)

    Maar op wat voor manier normaal? Want heb echt idee dat die vriendin dan ga zeggen dat ik verliefd enzo ben, terwijl dat niet is?
    Je kan je toch gedragen zoals je bij vrienden doet. Bouw een vriendschap op. Daar is best niks normaals mee. Als je vriendin vervelend begint moet je maar zeggen dat je haar toch ook niet binnendraait als je gewoon staat te praten. Je kan best vrienden zijn met iemand zonder verliefd te zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?