• Ey guys, steeds vaker zie ik quizen, van bijvoorbeeld 'Ben jij mooi?' of 'Ben jij uniek?' etc. En dan heb je als uitkomst één uitkomst, zoals;
    'Iedereen is mooi' of 'Iedereen is uniek'
    Ik erger me hier wel aan omdat iedereen toch dezelfde uitkomst krijgt.
    Ik weet wel dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier, maar toch erger ik me eraan dat er maar één uitkomst is xD

    Niemand anders last van, of ben ik nou de enige (cat)

    Ik weet trouwens niet in welk subforum dit hoort


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Genius schreef:
    Het is ook gewoon gelogen. Echt niet iedereen is mooi :')

    beetje lullig...
    maar ik vind het niet erg dat die quizzen er zijn, ze zijn er met een goede bedoeling en ze zorgen ervoor dat je je beter voelt dus..


    What by Zeus' beard is going on????

    Square schreef:
    Ik vind het op zich wel een mooi idee, maar ik erger me er ook wel een beetje aan dat er zo veel mensen zijn die zo'n quiz maken. Bij de vijfde is het niet meer echt origineel of verrassend en eigenlijk nogal irritant. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    MrsCarrot schreef:
    (...)
    beetje lullig...
    maar ik vind het niet erg dat die quizzen er zijn, ze zijn er met een goede bedoeling en ze zorgen ervoor dat je je beter voelt dus..

    Tja sommige mensen zijn lelijk. Kunnen zij ook niks aan doen :Y)


    -

    Lol, ik heb een quiz: ben jij te dik?
    Dan heb je drie uitkomsten: je bent te dik.
    Je bent te mager.
    Je bent perfect.
    Lol, nogal hard. Maar kom op, ik was 10.


    Owl you need is love.

    Square schreef:
    Ik vind het op zich wel een mooi idee, maar ik erger me er ook wel een beetje aan dat er zo veel mensen zijn die zo'n quiz maken. Bij de vijfde is het niet meer echt origineel of verrassend en eigenlijk nogal irritant. :'D


    Bad decisions make good stories.

    Genius schreef:
    Het is ook gewoon gelogen. Echt niet iedereen is mooi :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    We zeggen wel dat iedereen mooi is, maar zou jij alle jongens in je klas daten?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het opzich wel ene mooi idee, maar als álle quizzen zo worden heb ik ook geen zin meer om er een te maken...

    Ik irriteer mij ook mateloos ;s


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    Ik vind het op zich wel een mooi idee, maar ik erger me er ook wel een beetje aan dat er zo veel mensen zijn die zo'n quiz maken. Bij de vijfde is het niet meer echt origineel of verrassend en eigenlijk nogal irritant. :'D


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Square schreef:
    Ik vind het op zich wel een mooi idee, maar ik erger me er ook wel een beetje aan dat er zo veel mensen zijn die zo'n quiz maken. Bij de vijfde is het niet meer echt origineel of verrassend en eigenlijk nogal irritant. :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Errin schreef:
    Hah ja, ik erger me daar ook aan. Een plaatje gaat niet opeens je zelfbeeld goed maken.


    comfort in c h a o s

    Het mooiste is dat bij de ene quiz "iedereen perfect" is en bij de volgende is "niemand perfect". :']


    ars moriendi

    Uneventful schreef:
    We zeggen wel dat iedereen mooi is, maar zou jij alle jongens in je klas daten?


    Dit.


    26 - 02 - '16

    Errin schreef:
    Hah ja, ik erger me daar ook aan. Een plaatje gaat niet opeens je zelfbeeld goed maken.


    | Reality is for people that lack imagination |