• Ey guys, steeds vaker zie ik quizen, van bijvoorbeeld 'Ben jij mooi?' of 'Ben jij uniek?' etc. En dan heb je als uitkomst één uitkomst, zoals;
    'Iedereen is mooi' of 'Iedereen is uniek'
    Ik erger me hier wel aan omdat iedereen toch dezelfde uitkomst krijgt.
    Ik weet wel dat iedereen mooi is op zijn/haar eigen manier, maar toch erger ik me eraan dat er maar één uitkomst is xD

    Niemand anders last van, of ben ik nou de enige (cat)

    Ik weet trouwens niet in welk subforum dit hoort


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Hah ja, ik erger me daar ook aan. Een plaatje gaat niet opeens je zelfbeeld goed maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Hah ja, ik erger me daar ook aan. Een plaatje gaat niet opeens je zelfbeeld goed maken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eh, ik heb twee quizzen: die heten allebei 'Wat ben jij?' (Eentje heeft ook nog 'Part 2' erachter.) Uitkomst van de eerste: iedereen is uniek, met een hele lap tekst die ik zelf geschreven heb. Uitkomst twee: niemand is perfect met ook nog eens een hele lap tekst die ik zelf geschreven heb. En ik heb ervoor gezorgd dat er minstens vijf vragen zijn bij alletwee.
    Ja, ik erger me aan van die quizzen die een titel hebben, die al te veel zeggen over de uitkomst, maar kom op zeg: Het is toch goed bedoeld? Wil je dan dat iedereen quizzen gaat maken die iedereen uitscheld en zegt dat ze lelijk zijn?
    En trouwens: als je het zo irritant vindt; kijk er dan niet naar... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Errin schreef:
    Hah ja, ik erger me daar ook aan. Een plaatje gaat niet opeens je zelfbeeld goed maken.


    if you do it right no one can say that you fail

    Vandersteen schreef:
    Eh, ik heb twee quizzen: die heten allebei 'Wat ben jij?' (Eentje heeft ook nog 'Part 2' erachter.) Uitkomst van de eerste: iedereen is uniek, met een hele lap tekst die ik zelf geschreven heb. Uitkomst twee: niemand is perfect met ook nog eens een hele lap tekst die ik zelf geschreven heb. En ik heb ervoor gezorgd dat er minstens vijf vragen zijn bij alletwee.
    Ja, ik erger me aan van die quizzen die een titel hebben, die al te veel zeggen over de uitkomst, maar kom op zeg: Het is toch goed bedoeld? Wil je dan dat iedereen quizzen gaat maken die iedereen uitscheld en zegt dat ze lelijk zijn?
    En trouwens: als je het zo irritant vindt; kijk er dan niet naar... :W
    Sorry, maar op voorhand kan je niet weten hoeveel uitkomsten een quiz heeft. Ik kijk daar toch niet aan. En ja het is goed bedoelt, maar omdat één iemand het doet, hoeft niet meteen iedereen het te doen, dat is een beetje aandacht zoeken en ik vind persoonlijk niet dat een plaatje, een tekstje of een filmpje helpt om jezelf opeens mooi te vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het op zich wel een mooi idee, maar ik erger me er ook wel een beetje aan dat er zo veel mensen zijn die zo'n quiz maken. Bij de vijfde is het niet meer echt origineel of verrassend en eigenlijk nogal irritant. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sommige hebben gewoon echt mooie dingen als uitkomst, maar als het dan weer op hetzelfde neerkomt als een andere quiz dan is het echt dom.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Square schreef:
    Ik vind het op zich wel een mooi idee, maar ik erger me er ook wel een beetje aan dat er zo veel mensen zijn die zo'n quiz maken. Bij de vijfde is het niet meer echt origineel of verrassend en eigenlijk nogal irritant. :'D


    Your make-up is terrible

    Errin schreef:
    (...)Sorry, maar op voorhand kan je niet weten hoeveel uitkomsten een quiz heeft. Ik kijk daar toch niet aan. En ja het is goed bedoelt, maar omdat één iemand het doet, hoeft niet meteen iedereen het te doen, dat is een beetje aandacht zoeken en ik vind persoonlijk niet dat een plaatje, een tekstje of een filmpje helpt om jezelf opeens mooi te vinden.

    Nee, als je nu zegt dat ik (aangezien dat dus ook op mij slaat) aandacht zoek, dan heb je het helemaal mis. Ik weet niet hoe het bij andere mensen zit, maar dat is bij mij niet zo. En trouwens, mijn quizzen zijn al een stuk ouder.
    En als jij nou eens beoordeelt wat voor een tekst het is en dan óók nog eens naar de reacties kijkt, kun je dan nog even terugkomen? Ik heb namelijk verschrikkelijk veel reacties gehad dat het hen superveel heeft geholpen.
    En als je het persoonlijk zo vindt, tja, ik zou niet zeggen dat het mij helpt, maar sommige mensen helpt het wel..


    Deep inside, I've never felt alive

    Het is ook gewoon gelogen. Echt niet iedereen is mooi :')


    -

    Vandersteen schreef:
    (...)
    Nee, als je nu zegt dat ik (aangezien dat dus ook op mij slaat) aandacht zoek, dan heb je het helemaal mis. Ik weet niet hoe het bij andere mensen zit, maar dat is bij mij niet zo. En trouwens, mijn quizzen zijn al een stuk ouder.
    En als jij nou eens beoordeelt wat voor een tekst het is en dan óók nog eens naar de reacties kijkt, kun je dan nog even terugkomen? Ik heb namelijk verschrikkelijk veel reacties gehad dat het hen superveel heeft geholpen.
    En als je het persoonlijk zo vindt, tja, ik zou niet zeggen dat het mij helpt, maar sommige mensen helpt het wel..
    Je zegt het zelf, de jouwe zijn oud. Je hebt ook verscheidene uitkomsten, maar niet iedereen doet het hier om mensen te helpen. Just saying.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Square schreef:
    Ik vind het op zich wel een mooi idee, maar ik erger me er ook wel een beetje aan dat er zo veel mensen zijn die zo'n quiz maken. Bij de vijfde is het niet meer echt origineel of verrassend en eigenlijk nogal irritant. :'D

    Errin schreef:
    (...)Je zegt het zelf, de jouwe zijn oud. Je hebt ook verscheidene uitkomsten, maar niet iedereen doet het hier om mensen te helpen. Just saying.


    Volgensmij doen sommige mensen het ook om in de top te komen, omdat zulke quizen bijna áltijd in de top komen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    SteveTerada schreef:
    (...)

    Volgensmij doen sommige mensen het ook om in de top te komen, omdat zulke quizen bijna áltijd in de top komen.
    Juist daarmee dat ik het ook om aandacht zoeken vind. Bij niet iedereen is het zo, maar we weten ondertussen al dat originaliteit hier ver te zoeken is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Je zegt het zelf, de jouwe zijn oud. Je hebt ook verscheidene uitkomsten, maar niet iedereen doet het hier om mensen te helpen. Just saying.

    Nee, ik heb bij allebei één uitkomst. Maar dat laatste zal ook wel. Ik weet ook nog ooit eens (en daar erger ik me dan wel aan): iemand heeft een pesten-quiz, volgende dag zie een stuk of drie staan bij laatst gemaakt. Iemand heeft een tegen-schelden-met-kanker-quiz, de volgende dag drie of meer bij nieuwe quizzen. Iemand heeft een Kony-quiz, bijna meteen twee of drie quizzen, precies hetzelfde, enz. Dat vind ik echt verschrikkelijk irritant.
    Allemaal heel lief bedoeld, maar zorg er dan wel voor dat jouw quiz niet exact hetzelfde is... :W


    Deep inside, I've never felt alive