• Het lijkt er op dat veel mensen bepaalde dingen wat RPG's betreft nog altijd niet goed begrijpen, dus om het voor eens en altijd eens duidelijk te maken:

    - Je kan prima meedoen in een RPG die al gestart is. Je personage weet ook niets van wat er allemaal gebeurd is, dus hoef jij dat ook niet te weten. Als je het toch wilt weten, vraag om een samenvatting en desnoods of ze je willen helpen met inspringen.
    - Niemand vind het leuk als jouw personage super perfect is en altijd op de meest onmogelijke manieren zichzelf uit een situatie weet te redden.
    - Zonder verhaallijn is de kans groot dat een RPG snel uitsterft.
    - Zomaar stoppen in een RPG zonder het te melden is onbeschoft, als je het meld kunnen ze je personage op een logische wijze doen vertrekken door bijvoorbeeld verhuizing, dood, niet meer bevriend zijn etc. etc.

    Er zijn nog wel meer dingen, maar vooral punt één is belangrijk, vooral omdat de meesten lijken te denken: Owh, hij is al begonnen dus i kan niet meedoen. Dan open ik maar een soort gelijke RPG.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oooh, dat vind ik zo irritant. Mensen die er maar zelf een gaan maken, omdat ze geen zin hebben om in te springen of zo...

    En dingen moeten inderdaad wel altijd logisch blijven. Zelfs is het Fantasy, ook dat kan ongeloofwaardig zijn.

    Wat bedoel je precies met verhaallijn? Zo van: Ze zitten op een eiland, vliegtuig neergestort, geen andere bewoners en kunnen niet terug naar huis. Wat nu?
    Of echt helemaal uitgewerkt: Onbewoond eiland, komt een storm, dan gaan ze dit en gebeurt er zus en die sterft met dit en dat als gevolg en dan komt een monster en einde.
    Want zeker dat laatste vind ikzelf nooit echt fijn. Dat alles al van begin tot einde bedacht is...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lol mijn personages weten zichzelf altijd op de meest perfecte manieren in de shit te werken in plaats van eruit :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Lol mijn personages weten zichzelf altijd op de meest perfecte manieren in de shit te werken in plaats van eruit :D.


    Dat is beter dan een perfecte personage right? :Y)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Avenged7Fold schreef:
    Oooh, dat vind ik zo irritant. Mensen die er maar zelf een gaan maken, omdat ze geen zin hebben om in te springen of zo...

    En dingen moeten inderdaad wel altijd logisch blijven. Zelfs is het Fantasy, ook dat kan ongeloofwaardig zijn.

    Wat bedoel je precies met verhaallijn? Zo van: Ze zitten op een eiland, vliegtuig neergestort, geen andere bewoners en kunnen niet terug naar huis. Wat nu?
    Of echt helemaal uitgewerkt: Onbewoond eiland, komt een storm, dan gaan ze dit en gebeurt er zus en die sterft met dit en dat als gevolg en dan komt een monster en einde.
    Want zeker dat laatste vind ikzelf nooit echt fijn. Dat alles al van begin tot einde bedacht is...


    Dat het niet is van: Jullie wonen in een stad en leren elkaar kennen. Zoiets. Maar gelukkig ben ik niet de enige die dit dus vind :P Meestal heb je ook van die personen die gaan zitten wachten tot er op hun gereageerd wordt.. Dus dan schrijven ze 10 pagina's lang niet en verwachten ze dat er alsnog iemand op ze zal reageren D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zit nu met een aantal (leuke) RPGs vast omdat ze gewoon niet meer reageren. D: Of omdat er dan nog maar een paar reageren en die van mij niets meer kan erdoor, dat soort dingen. En juist nu ik zoveel zin heb.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zit nu met een aantal (leuke) RPGs vast omdat ze gewoon niet meer reageren. D: Of omdat er dan nog maar een paar reageren en die van mij niets meer kan erdoor, dat soort dingen. En juist nu ik zoveel zin heb.


    Oooh, dat is echt irritant ;p PB ze eens?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Oooh, dat is echt irritant ;p PB ze eens?


    Reageren ze niet eens op.


    Your make-up is terrible

    Zerefu schreef:
    Lol mijn personages weten zichzelf altijd op de meest perfecte manieren in de shit te werken in plaats van eruit :D.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Assassin schreef:
    (...)

    Reageren ze niet eens op.


    Wat asociaal --'' Gewoon doorgaan met je personage dan, verder heb je namelijk geen keus dan lijkt me D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Wat asociaal --'' Gewoon doorgaan met je personage dan, verder heb je namelijk geen keus dan lijkt me D:


    Precies. Maar het is helaas vaak zo dat er in zo'n topic maar hooguit 4 mensen echt actief zijn en al bezig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Precies. Maar het is helaas vaak zo dat er in zo'n topic maar hooguit 4 mensen echt actief zijn en al bezig.


    In 'mijn' RPG's spelen we ook met zijn 5en, maar we hebben ieder 2 personage's en dan kom je al veel verder ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Ik zit nu met een aantal (leuke) RPGs vast omdat ze gewoon niet meer reageren. D: Of omdat er dan nog maar een paar reageren en die van mij niets meer kan erdoor, dat soort dingen. En juist nu ik zoveel zin heb.


    Daarom heb je een Game Master nodig :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik vind RPG's altijd wat lastig omdat ik geen 24/7 tijd heb om te reageren, dan gaan sommige mensen helemaal verder en ligt mijn karakter of personage er helemaal uit. Daarom doe ik dus eigenlijk geen RPG's meer.


    26 - 02 - '16

    Momentum schreef:
    Ik vind RPG's altijd wat lastig omdat ik geen 24/7 tijd heb om te reageren, dan gaan sommige mensen helemaal verder en ligt mijn karakter of personage er helemaal uit. Daarom doe ik dus eigenlijk geen RPG's meer.


    Dat heb je enkel in amateur RPG's en in het begin van de RPG ;p RPG's waarin ik aan meedoe is er soms maar 1 reactie per week, maar wij schrijven dan ook wat langere posts [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    weetje wat ook irri is.
    Inschrijven om vervolgens nooit meer te reageren of gewoon 5 topics niet reageren en dan weer wel. Daarom is bij een rpg dat we de regel maken als je een lange tijd niet kunt ff melden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan