Heeft er iemand 1D al eens ontmoet ?
Ja ??
Vertel eens over 'je ervaring'
X0X
-
2 juni 2012 - 15:572 juni 2012 - 15:582 juni 2012 - 16:01
Krypton schreef:
Yes.In my dreams.How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
2 juni 2012 - 17:29In mijn dromen al vaak. In RL, nopes. Al het staat het wel in mijn bucket list.
Take me to wonderland
2 juni 2012 - 17:31Telt in mijn dromen ook mee? Want dan al zo vaak. (:
The universal language of art.
2 juni 2012 - 17:40Yup! Met 'bring 1D to me' Het zijn ongelofelijk aardige - en knappe natuurlijk! - jongens. We mochten niet op de foto, en dat vond ik jammer en toen pakte Liam mijn hand en bood zijn excuses aan. Heel schattig. En Harry is ook echt een flirt HAHA. Maar het was een leuke ervaring, waar ik handtekeningen aan over heb gehouden (:
To infinity and beyond •
2 juni 2012 - 17:43Starships schreef:
Yup! Met 'bring 1D to me' Het zijn ongelofelijk aardige - en knappe natuurlijk! - jongens. We mochten niet op de foto, en dat vond ik jammer en toen pakte Liam mijn hand en bood zijn excuses aan. Heel schattig. En Harry is ook echt een flirt HAHA. Maar het was een leuke ervaring, waar ik handtekeningen aan over heb gehouden (:
Oké, dat is echt heel cool. ;o Vooral dat met Liam, cutie.The universal language of art.
2 juni 2012 - 17:46In mijn dromen duizende keren. In het echt heb ik Zayn ontmoet in London!
Toen ging het regenen en voelde ik me net zo'n getrouwd stel! ;pFirm believer of all that is magic
2 juni 2012 - 17:522 juni 2012 - 17:56Een vriendin van mij is tijdens die singing in nl gewoon op het podium geklommen en toen vroeg ze aan harry 'Can I get a hug,' en hij gaf haar een knuffel. Ik zat toen op school.
Save me from myself.
2 juni 2012 - 18:28Bridgewater schreef:
Een vriendin van mij is tijdens die singing in nl gewoon op het podium geklommen en toen vroeg ze aan harry 'Can I get a hug,' en hij gaf haar een knuffel. Ik zat toen op school.
Dat kan niet, want je kon het podium niet op. Er stonden hekken + 4 bewakers. :')To infinity and beyond •
2 juni 2012 - 18:412 juni 2012 - 18:42Starships schreef:
(...)
Dat kan niet, want je kon het podium niet op. Er stonden hekken + 4 bewakers. :')
Ja precies.SLOAN.
2 juni 2012 - 18:45Morgenstern schreef:
(...)
Ja precies.
En ik had toch echt wel gezien als er een meisje over die hekken en langs de bewakers kwam hahaha!To infinity and beyond •
2 juni 2012 - 18:45Krypton schreef:
Yes.In my dreams.Mijn username is een kopje, geen plaat
2 juni 2012 - 18:47