• heb ik een half kunstwerk gemaakt voor mijn Nederlands cultuurportfolio :')



    Dit is dus het resultaat van 4 uur photoshoppen, en ik ga eerlijk zijn, ik ben er trots op ^^

    Als jullie iets in elkaar moeten flansen, doen jullie dan ook zo moeilijk, of houden jullie het simpel?
    I is curious :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik doe het meestal wel wat moeilijker dan andere, maar ik zou er dus echt geen 4 uur lang over doen.. Dat vind ik net iets overdreven.. :9~


    Believe in yourself.

    Colfer schreef:
    (...)

    Dank je ^^
    En ja, de inhoud zijn eigenlijk allemaal schrijfoefeningen van doorheen het jaar, en enkele verslagen van culturele dingen die ik heb gedaan, maar daar heb ik dus niet zo heel veel werk aan :')


    Tja, dat hebben wij nooit. We moeten altijd verhalen schrijven of verslagen van hele weken. Boring '-.-. Maar hij is echt prachtig, ik zou het absoluut niet kunnen, alleen het geduld al!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Tja, dat hebben wij nooit. We moeten altijd verhalen schrijven of verslagen van hele weken. Boring '-.-. Maar hij is echt prachtig, ik zou het absoluut niet kunnen, alleen het geduld al!


    Het is minder indrukwekkend wanneer ik zeg dat ik 2 uur over het lettertype zoeken heb gedaan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yulivee schreef:
    Ik doe het liever moeilijk maar goed c:

    Dat is echt mooi gedaan trouwens.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Colfer schreef:
    (...)

    Het is minder indrukwekkend wanneer ik zeg dat ik 2 uur over het lettertype zoeken heb gedaan :')


    Nee hoor, alleen dat zou ik al niet doen. Het eerste beste lettertype vind ik goed genoeg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Nee hoor, alleen dat zou ik al niet doen. Het eerste beste lettertype vind ik goed genoeg.


    Ik heb er minstens 10 nieuwe gedownload :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je bent 16 en mag hunger games en dergelijke gebruiken voor Nederlands? D: Mazzelaar D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Je bent 16 en mag hunger games en dergelijke gebruiken voor Nederlands? D: Mazzelaar D:


    Ik heb die film gezien in mijn vrije tijd, en dat is cultuur :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    (...)

    Ik heb die film gezien in mijn vrije tijd, en dat is cultuur :3


    Hmm, op die fiets.. Zulk soort dingen doen wij bij CKV, voor Nederlands krijgen we alleen rot opdrachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whoa, die is mooi gelukt!
    Ik doe ook altijd heel lang over dingen waar ik achteraf veel korter over had kunnen doen. Gewoon omdat ik alle opties wil proberen en een perfectionist ben.
    Ik had dit ooit gemaakt en deed er best lang en moeilijk over (vooral omdat Photoshop sloom werd door het grote bestand though) terwijl ik achteraf een veel snellere manier ontdekte :\ Hij kreeg uiteindelijk wel 1600+ notes though.. (Ja, ik weet dat ie niet geweldig is, maar ik ben er alsnog best trots op want het was een soort ~project~ lol)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:20 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo



    En de cover, waar ik maar 2 uur aan heb gezeten :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik probeer het vaak wel.. Maar vaak lukt het niet, dus geef ik de moed op en hou ik het toch maar simpel (:
    Maar die van jou ziet er echt heeel mooi uit :3! Ik zou er ook trots op zijn, als ik jou was! Echt mooi gedaan :3.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind het echt heel erg goed gelukt. Echt mooi gedaan.
    Zelf doe ik het altijd of heel simpel of heel moeilijk (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Inviolable schreef:
    Ik probeer het vaak wel.. Maar vaak lukt het niet, dus geef ik de moed op en hou ik het toch maar simpel (:
    Maar die van jou ziet er echt heeel mooi uit :3! Ik zou er ook trots op zijn, als ik jou was! Echt mooi gedaan :3.


    Dank je ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    (...)

    Dank je ^^


    You're welcomee (: !


    Never look back, don't doubt tomorrow.