• heb ik een half kunstwerk gemaakt voor mijn Nederlands cultuurportfolio :')



    Dit is dus het resultaat van 4 uur photoshoppen, en ik ga eerlijk zijn, ik ben er trots op ^^

    Als jullie iets in elkaar moeten flansen, doen jullie dan ook zo moeilijk, of houden jullie het simpel?
    I is curious :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben een perfectionist, dus ik doe altijd heel moeilijk XD

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:05 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik doe het liever moeilijk maar goed c:

    Dat is echt mooi gedaan trouwens.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik wil ook origineel zijn meestal dat de anderen zeggen, WOOOOW, daar gaan mijn punten --

    Maar dit, God, dat kàn ik niet eens.

    Welk photoshop programma gebruik je ?

    Daar mag je best wel trots op zijn! Echt, goed, man!
    Ik wil meestal ook speciaal doen, meestal vind ik het van mezelf goed, maar die leerkrachten blijkbaar niet -tss.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    LEADERLOUIS schreef:
    Ik wil ook origineel zijn meestal dat de anderen zeggen, WOOOOW, daar gaan mijn punten --

    Maar dit, God, dat kàn ik niet eens.

    Welk photoshop programma gebruik je ?


    Photoshop Elements 10 :3

    @iedereen: dank je :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ooh das wel awesome zeg, nice atmosphere :Y).
    En ja, ik ben een kei in mezelf dingen moeilijk maken. Dit heb ik in Photoshop gemaakt en ben er drie dagen mee zoet geweest. Wil niet eens weten hoeveel uur erin zit :'D Plus dat Photoshop me gaandeweg het proces ging fucken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wauw, dat heb je echt super mooi gedaan!
    Ik wil voor school ook altijd alles helemaal perfect hebben, maar prachtige lay-outs maken doe ik niet meer. Ik had uren aan een hele mooie lay-out op Word gewerkt voor m'n natuurkundeverslag met bij elkaar passende kleurtjes, hokjes voor extra tekst, mooie titels en een soort kleine blokjes bovenaan elke pagina wat een heel gedoe was en nog van alles en alles wat de leraar zei was "het leidt teveel af". Uiteindelijk kreeg ik dan wel wat extra punten voor de lay-out, maar verder heb ik de opmaak nooit meer zo uitgebreid gedaan. Oh, wel bij economie nog een keer, maar die keek er helemaal niet naar, dus toen wilde ik zoveel moeite niet meer nemen, dan zorg ik wel gewoon dat de tekst perfect is en hou ik de lay-out simpel xd


    “Love is a contradiction.”

    Ik vind het echt heel erg goed gelukt. Echt mooi gedaan.
    Zelf doe ik het altijd of heel simpel of heel moeilijk (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Echt supermooi gedaan. Ik zou zoiets niet kunnen!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Flair schreef:
    Wauw, dat heb je echt super mooi gedaan!
    Ik wil voor school ook altijd alles helemaal perfect hebben, maar prachtige lay-outs maken doe ik niet meer. Ik had uren aan een hele mooie lay-out op Word gewerkt voor m'n natuurkundeverslag met bij elkaar passende kleurtjes, hokjes voor extra tekst, mooie titels en een soort kleine blokjes bovenaan elke pagina wat een heel gedoe was en nog van alles en alles wat de leraar zei was "het leidt teveel af". Uiteindelijk kreeg ik dan wel wat extra punten voor de lay-out, maar verder heb ik de opmaak nooit meer zo uitgebreid gedaan. Oh, wel bij economie nog een keer, maar die keek er helemaal niet naar, dus toen wilde ik zoveel moeite niet meer nemen, dan zorg ik wel gewoon dat de tekst perfect is en hou ik de lay-out simpel xd

    Bij ons wordt het meestal wel geapprecieerd, maar ik heb voor Nederlands nogal een rare, dus het is afwachten :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind het echt heel erg goed gelukt. Echt mooi gedaan.
    Zelf doe ik het altijd of heel simpel of heel moeilijk (cat)


    Scandal schreef:
    Echt supermooi gedaan. Ik zou zoiets niet kunnen!


    Thanks :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, echt supermooi, Evelien!
    Ehm, ik maak soms redelijk simpele covers, en dan vind ik ze er toch best vet uitzien :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandersteen schreef:
    Wauw, echt supermooi, Evelien!
    Ehm, ik maak soms redelijk simpele covers, en dan vind ik ze er toch best vet uitzien :Y)


    Teehee, thanks :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw Evelien! Echt mooi.

    Zelf neem ik genoegen met een naam en een plaatje. Alleen voor iets heel belangrijks/of als ik een goed cijfer nodig heb maar ik iets bijzonders. Verder steek ik liever meer aandacht aan de inhoud.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Wauw Evelien! Echt mooi.

    Zelf neem ik genoegen met een naam en een plaatje. Alleen voor iets heel belangrijks/of als ik een goed cijfer nodig heb maar ik iets bijzonders. Verder steek ik liever meer aandacht aan de inhoud.


    Dank je ^^
    En ja, de inhoud zijn eigenlijk allemaal schrijfoefeningen van doorheen het jaar, en enkele verslagen van culturele dingen die ik heb gedaan, maar daar heb ik dus niet zo heel veel werk aan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.