• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:15 ]

    Over Quizlet hebben is ook deels mijn duivels plannetje. Daarom mocht ik er eindelijk een meeting regelen in mijn eigen stad :3.


    Shoganai i ne~

    DrWhooves schreef:
    Over Quizlet hebben is ook deels mijn duivels plannetje. Daarom mocht ik er eindelijk een meeting regelen in mijn eigen stad :3.


    We zijn allemaal evil :3 Maar ik mag denk ik niet van mijn ouders overal zomaar heen. En ik kan geen meeting organiseren in mijn dorp want daar is niet eens een busstation. En ik ben ook nog eens de oudste, dus ik mag al minder (no_chears)

    Of je hebt gewoon ouders waar je heel eerlijk tegen bent en je zegt gewoon alles... Maarja dat zal wel abnormaal zijn, denk ik... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Vandersteen schreef:
    Of je hebt gewoon ouders waar je heel eerlijk tegen bent en je zegt gewoon alles... Maarja dat zal wel abnormaal zijn, denk ik... :W


    Maar ik mag al niet zo heel veel van mijn ouders, en dan ben ik ook nog eens de oudste dus ik alles moeilijker (no_chears)

    Oh, ik vroeg gewoon aan mijn ouders of ik enkele mensen mocht meeten die ik kende van "die ene schrijverssite waar ik opzit" en ze zeiden ja :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn ouders vinden het niet erg als ik mensen meet, maar dan moet het wel in de buurt zijn, maar wie zit er nou in hemelsnaam nog op dit saaie eiland? (Of dichtbij) Niemand van hier dus, dus ik kan niemand meeten --'


    Believe in yourself.

    Vandersteen schreef:
    Of je hebt gewoon ouders waar je heel eerlijk tegen bent en je zegt gewoon alles... Maarja dat zal wel abnormaal zijn, denk ik... :W


    Dat ken ik wel, ben ik dan ook raar? :'3


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wolfsbane schreef:
    Mijn ouders vinden het niet erg als ik mensen meet, maar dan moet het wel in de buurt zijn, maar wie zit er nou in hemelsnaam nog op dit saaie eiland? (Of dichtbij) Niemand van hier dus, dus ik kan niemand meeten --'


    En ik woon in een.. gehucht (cat)

    Wolfsbane schreef:
    Mijn ouders vinden het niet erg als ik mensen meet, maar dan moet het wel in de buurt zijn, maar wie zit er nou in hemelsnaam nog op dit saaie eiland? (Of dichtbij) Niemand van hier dus, dus ik kan niemand meeten --'


    Same, er wonen zeer weinig mensen in het hoekje waar ik vandaan kom. (Zeeland)
    de enige die ik ooit heb gemeet is Samantha (Yoda).


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Timor schreef:
    (...)

    We zijn allemaal evil :3 Maar ik mag denk ik niet van mijn ouders overal zomaar heen. En ik kan geen meeting organiseren in mijn dorp want daar is niet eens een busstation. En ik ben ook nog eens de oudste, dus ik mag al minder (no_chears)
    Ik mag niet eens de stad uit zonder een volwassenen persoon woehoe e.e.


    Shoganai i ne~

    Ik ga binnenkort voor het eerst echt bij iemand logeren van Q. Ik heb haar al een keer gezien bij de finale van Kunstbende die in Amsterdam was, dus waar zij woonde. En toen heb ik haar uitgenodigd om daar heen te komen. Dat vonden mijn ouders prima aangezien het op zo'n openbare plek was. En nu ze weten dat ik haar al een keer gezien heb mag ik daar dus ook logeren en zo, terwijl het iets van 2/3 uur bij mij vandaan is, jeuhh c:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    mm lastige ouders, ik ga maandag gewoon naar rotterdam met de trein, en woon ergens in groningen haha ;P mijn ouders don't care about stuff like that


    even a white rose has a black shadowx

    Dat was ook mijn plan.
    Van mijn eerste meeting wisten ze niet. "gewoon, met een aantal mensen en Bo (lynnx) naar Antwerpen gaan"
    Dan begon ik al wat meer over Goedele te praten, omdat wij al wat vroeger hadden afgesproken dan de normale meeting. (en omdat ik dat in mijn plan had gestoken zodat ze binnen een maand hier enkele dagen met blijven logeren)

    Dan was er de Brugse meeting. Daar wisten ze ook niets van. Ze wisten wel dat ik naar Brugge ging met een aantal vrienden. Ze wisten dat Goedele en Elise gingen (die komen uit een andere provincie)
    Een week later ging ik samen naar de stad met Veranika en een dag later kwam ze naar mijn huis. (we wonen op 20 minuten fietsen van elkaar) Ik had gezegd dat ik haar van de bus kent, wat op zich geen volledige leugen is.

    Dan was er die keer dat ik naar Goedele ging, alleen. Dat mocht ik doen, zeker met dat alles goed georganiseerd was.

    En als laatste: de Leuvense meeting. Dat was het moeilijkste, aangezien dat ver is voor mij en ik net naar Mechelen was geweest. Ik dus telkens meer over Quizlet praten en dat ik met die vrienden afspreken véél leuker vind dan naar een fuif gaan. Dan heb ik de site getoont en Goedeles column over meeten en dan mocht ik gaan van m'n moeder.

    De dag voordien kwam mijn vader erachter dat dat met mensen van het internet was. Hij was boos dat ik wééral zo ver ging (hij zit nogal op zijn geld) Hij zei ook dat dat gevaarlijk was, meeten met internetmensen. Mijn mama verdedigde mij: ze zei dat ik al met die mensen afgesproken had.

    Voor de toekomst zie ik dus geen problemen meer.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb nooit gevraagd of ik erheen mocht voor Q, volgens mij. Herinner het me niet goed meer.
    Hoe dan ook maak ik nu zelf die beslissing. M'n moeder kan het toch geen zak schelen, zolang ze 't maar zelf niet hoeft te betalen.
    Klinkt nice, huh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik mocht naar Offline van gSm verleden jaar, en toen mocht ik met een meisje meeten, helaas ging dat niet door [buiten gSm die meeting]. Maar ja, ik ben juist heel eerlijk daarover tegen mijn ouders, lol. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife