• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:15 ]

    Ik had mijn eerste meeting toen ik 13 was, ik vroeg het en het mocht gewoon. Maar toen zat ik ook pas echt op internet. -moet je voorstellen, dat is ongeveer 6 jaar geleden, toen was internet nog niet zo razend populair als nu- Toen ik 15 was hoefde ik alleen nog maar te zeggen dat ik naar meetings ging en het was al goed.


    Your make-up is terrible

    Ik mocht vanaf het begin af aan al naar Meetings van Q (bloos)
    Maar dat komt vast omdat ik een jongen ben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik mocht vanaf het begin af aan al naar Meetings van Q (bloos)
    Maar dat komt vast omdat ik een jongen ben.


    Dat is helemaal geen goede reden D:

    Nou, pfoee, mijn ouders passen wel op. -_- Wat dat betreft zijn ze echt ontzettende holbewoners.
    Ooit heeft er iemand van Q bij mij gelogeert, en dat was me toch een feest. :'D De ene leugen naar de andere tegen mijn ouders, doe ik niet weer.. Dan maar zonder dat zet het weten hoor.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Thihi eerste meeting waar ik heen ga is in Nijmegen, zelf georganiseerd ofnou gepland met Script en jij komt misschien ook!(: Mijn moeder gaat me wel brengen omdat ze de mensen wilt zien nouja niemand is er dan wss behalve Lieke :Y) Trouwens misschien kunnen wij nog een keer meeten in Eindhoven? xx

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:07 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik mocht het gewoon al. :Y)


    -

    Oh, dat kan ik me eigenlijk helemaal niet voorstellen. :']
    'Met wie ben je aan het chatten?' 'Met een meisje dat ik op het internet heb ontmoet.' 'Waar woont ze?' 'Amsterdam.' 'Oh, dan kan je haar een keertje ontmoeten!'
    Dus in principe stelde mijn moeder gewoon voor dat ik haar ging meeten, ze vinden me verantwoordelijk genoeg denk ik. :3


    Great minds think alike.

    Lol, een internetvriendin en ik kwamen erachter dat onze opa's elkaar goed kennen en toen mochten we ook eigenlijk gelijk wel meeten. Dat is inmiddels bijna twee jaar geleden en nu heb ik een heleboel meer mensen gemeet en ben zelfs met twee keer met een paar naar Parijs geweest voor een concert en ben van plan dat te herhalen :]
    Sindsdien doet m'n moeder er niet meer zo moeilijk over en vind ze het juist leuk dat ik het land doorga om te meeten, als ik haar maar op de hoogte houdt waar ik ben en welke treinen ik neem. Ze weet dat ik eerst check of de mensen met wie ik praat ook echt die mensen zijn van wie ze zeggen dat ze zijn.

    Je kunt ze achteraf vertellen dat die personen eigenlijk mensen van ~het internet~ waren en dat ze gewone mensen van je leeftijd zijn... Of het toch nog eventjes voor ze verbergen :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:45 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Sherlockshit schreef:
    Thihi eerste meeting waar ik heen ga is in Nijmegen, zelf georganiseerd ofnou gepland met Script en jij komt misschien ook!(: Mijn moeder gaat me wel brengen omdat ze de mensen wilt zien nouja niemand is er dan wss behalve Lieke :Y) Trouwens misschien kunnen wij nog een keer meeten in Eindhoven? xx


    Haha ik kwam er pas achter dat Nijmegen niet in Brabant lag, terwijl ik er met 1 buslijn heen kon en ik niet dicht bij nijmegen woon xd. Ik kom wel naar de Nijmegen-meeting hoor, en ook naar Eindhoven :3

    Timor schreef:
    (...)

    Haha ik kwam er pas achter dat Nijmegen niet in Brabant lag, terwijl ik er met 1 buslijn heen kon en ik niet dicht bij nijmegen woon xd. Ik kom wel naar de Nijmegen-meeting hoor, en ook naar Eindhoven :3


    Thihi jeej! Ik kan er heen fietsen als ik wil (: Duurt wel lang maarja mijn ma brengt me al met de auto:) Laat me weten wanneer in Eindhoven ben :)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn moeder wordt hysterisch als ik het over het internet heb. :')
    Dus ik vertel haar niet dat ik Nynke via Q heb ontmoet, anders flipt ze helemaal!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik ben over meeten van mensen heel eerlijk tegen mijn ouders. dat is ook de reden dat ik gewoon mijn beste vriendin hier van Quizlet mocht meeten, terwijl ze aan de andere kant van het land woont.
    je zou maar net de verkeerde meeten en je ouders weten niet waar je bent, terwijl er wat ergs gebeurt. daar heb je alleen jezelf mee hoor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    ik ben over meeten van mensen heel eerlijk tegen mijn ouders. dat is ook de reden dat ik gewoon mijn beste vriendin hier van Quizlet mocht meeten, terwijl ze aan de andere kant van het land woont.
    je zou maar net de verkeerde meeten en je ouders weten niet waar je bent, terwijl er wat ergs gebeurt. daar heb je alleen jezelf mee hoor.


    Jaa zoals met mij meeten.. Ik ben een 49 jarige pedo die je verkracht :)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    Jaa zoals met mij meeten.. Ik ben een 49 jarige pedo die je verkracht :)

    owwww in dat geval maakt het niet uit. dan hoeft mijn moeder natuurlijk van niks te weten ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben heel eerlijk tegen mijn ouders over dat soort dingen. Als ik over zoiets zou liegen en ze zouden erachter komen, zou ik een heel groot probleem hebben, dus ja.


    The universal language of art.