• Ik bedacht me laatst een nieuwe verhaallijn voor een story, maar aangezien het een beetje buiten mijn genre is weet ik dus niet of er mensen zijn die het zouden willen lezen. Ik heb het nog niet helemaal in detail uitgedokterd, maar dit is het idee;


    Het verhaal verteld alles over het leven in Hollywood, de stad waar alles draait om geld, naam en macht. Waar je alleeen meetelt als je luncht in de juiste restaurants, je kleedt volgens de laatste mode en rondrijdt in de mooiste auto's.
    Het verhaal volgt het leven van 4 personen:

    Montana. Ze schrijft een perfect filmscenario. Haar vijftien jaar oudere man Neil is een succesvolle regisseur, maar zijn drankprobleem beheerst hun leven.

    Elaine. Haar man Ross is een ouder wordende acteur, wiens ster niet langer schittert. Samen betalen ze hiervoor de tol.

    George. Een beroemdheid, wiens mooie dochter Karen de hartsvriendin van Elaine is. En de minnares van Ross.

    Gina. Zij doet werkelijk alles om een rol te bemachtigen. Dat zij via het bed van de regisseur haar doel moet bereiken, is slechts bijzaak.



    Dus, lijkt het je wat, is het origineel?
    En zou je het willen lezen?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 11:34 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hmmm. Nee. Te veel pov's.


    Pretty is just a pretty word.

    Oh, juist wel! Het lijkt me echt een leuk idee. Als je het dus doet, mag je iets in mijn gastenboek zetten ^^!

    Wel veel pov's, lijkt me een beetje verwarrend?


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Niet iets voor mij, maar ik denk dat het een leuk verhaal kan worden zolang je het in de derde persoon schrijft. Het wordt namelijk verwarrend om elke keer van POV te veranderen.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Neenie schreef:
    Oh, juist wel! Het lijkt me echt een leuk idee. Als je het dus doet, mag je iets in mijn gastenboek zetten ^^!


    Tell me about it, stud.