• hee allemaal!
    Ik loop al een tijdje rond met het idee een rpg te maken met iet van de romeinse/Griekse goden (Zeus, Poseidon, Athene, Apollo en noem maar op). Maar dan met de halfgoden en -godinnen als personages.
    Wie wil samen met mij deze rpg maken? Ik wil er wel een soort verhaallijn in maar die heb ik nog niet aangemaakt omdat ik niet weet of degene die mee werkt het met die verhaallijn eens is. Dus, als er iemand is die met mij samen dit wil gaan leiden, meld het dan even hier! Dankjewel!
    *O*


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Klinkt interessant. ^^ Ik weet alleen niet hoe je halfgoden in een verhaal wilt verwerken? O.O


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    nouja kijk iedereen heeft dan een soort 'speciale gave' die de god/godin als moeder/vader ook had.
    Neem even als voorbeeld Percy Jackson, hij was de zoon van Poseidon en had dus de gave om lang onderwater te blijven en te genezen van water.
    Zoiets, of bedoel je dat niet?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    En dan met een verhaallijn eromheen?


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    ja, had pj ook :P
    maar wil jij helpen? dan kan ik mijn idee naar je pben :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Îk weet niks over Percey Jackson, haha! Dumbfeeling. Maar goed, doe maar (: Al ben ik over tien minuten een uurtje of iets langer weg voor bijles. :c


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Jammer dat er al iemand gekozen is(A. Volgende keer maar.

    o is niewt erg :P
    ik zal je pben..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    o mag ook hoor doen we met 3en als anderen goed vinden maakt mij niet uit. wordt wel lastig communiceren


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik had niet gezegt dat ik niet wou, hè :').
    But okay, je hebt al iemand dus ik wandel wel weer het topic uit. ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mij maakt het ook niet uit. :)


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    Aragog schreef:
    Ik had niet gezegt dat ik niet wou, hè :').
    But okay, je hebt al iemand dus ik wandel wel weer het topic uit. ^^


    wij gingen al been andere maken toch? :S:S een verhaal dan

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 9:47 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    (...)

    wij gingen al been andere maken toch? :S:S een verhaal dan

    Ja, maar ik dacht ook nog een RPG.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Ja, maar ik dacht ook nog een RPG.

    dan doen we dat toch allebei en damn w8 ik nog ff met deze van die goden of doe ik hem met jou :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    (...)
    dan doen we dat toch allebei en damn w8 ik nog ff met deze van die goden of doe ik hem met jou :P

    Da's lullig voor die andere twee, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jij kan toch gewoon het RPG opstarten, dan kan iedereen die mee wil doen er op reageren?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn