• De laatste 3 à 4 weken ben ik constant met een heel goede vriend van mij bezig geweest. Zijn vriendin had het pas uitgemaakt en ik heb hem getroost, iedere keer weer als hij zich slecht voelde. Ik was er constant voor hem en ja, ik geef het toe, ik begon gevoelens voor hem te krijgen.
    Maar nu zegt hij dat hij terug verliefd is op zijn ex en weet ik niet wat ik moet doen.
    Lieve Q'ers, wat zouden jullie doen in zo'n situatie?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Been there, done that.

    Laat m terug gaan naar zn ex. Als hij nu voor jou zou kiezen, heeft ie toch nog die gevoelens voor zijn ex. Probeer er zoveel mogelijk voor hem te zijn als goede vriendin.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    xIbiMalik schreef:
    Been there, done that.

    Laat m terug gaan naar zn ex. Als hij nu voor jou zou kiezen, heeft ie toch nog die gevoelens voor zijn ex. Probeer er zoveel mogelijk voor hem te zijn als goede vriendin.


    Dat is inderdaad het beste, maar het is zo.. moeilijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I know.. Maar als je echt om hem geeft, wil je toch dat hij gelukkig is. Voor jou komt die juiste jongen nog wel! Hoe moeilijk het ook is, je kan hem het beste gewoon blijven steunen in wat hij zelf wil.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Je was er toen hij je nodig had. Als je jezelf ijn zo'n soort positie terecht laat komen en/of bevindt, dan is het meer de friendzone waar je zit omdat hij steun nodig heeft. Bovendien komt er na de breuk vanalles in zijn hoofd behalve een nieuw liefje. Je moet het gewoon laten rusten, je steunde hem toen hij van haar af was, nu ben je eigenlijk 'gedwongen' hem te steunen nu hij haar weer terug wil. Hij verwacht dat denk ik van je omdat je je in de beste vriend positie hebt gewaagd. Succes.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Alles kan kapot, zorg er gewoon voor dat hij niks met haar neemt (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ben er gewoon voor hem. Heel veel. Hij komt dan geheid naar jou toe als hij het moeilijk krijgt met zijn nu ex, wat sowieso gebeurd omdat het zijn ex is.
    Dan ben jij de 'good girl' en zij de 'bad girl', en win je hem stiekem voor je. Sneaky.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Don't push him to be with you, maar laat 'm zeker niet naar zijn ex teruggaan.

    Neenie schreef:
    Don't push him to be with you, maar laat 'm zeker niet naar zijn ex teruggaan.


    -

    Als ik hem terug laat gaan naar zijn ex, ben ik hem kwijt.
    Als ik hem bij me hou, is hij 'gedwongen'...

    Bedankt voor alle reacties, ik heb er echt heel veel aan maar dit is ook heel verwarrend. Het ene moment denk ik; ja, deze user heeft gelijk, ik mag hem niet laten gaan, en het volgende moment is het weer omgekeerd.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zeg tegen hem, wat je voor hem voelt. Misschien voelt hij hetzelfde maar denkt hij dat jij het alleen als vriendschap ziet, en zal hij voor Jou kiezen. Maar als hij toch voor zijn ex kiest, laat hem dan gewoon gaan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Laat 'm z'n eigen keuzes maken en ik zou in dit stadium vooral niks op seksueel gebied met 'm uitvreten, daar komt shit van.
    Als ie jou echt leuk vond, zou hij geen interesse in z'n ex hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou er voor proberen te zorgen dat hij niet terug naar zijn ex kan gaan. Ook gewoon als vrienden zou ik die tips geven aan hem, ze is niet voor niets zijn ex ...
    En het is toch niet verkeerd om hem bij zijn ex weg te houden. Maar je moet hem wel niet dwingen om bij jou te komen. Als hij gevoelens voor je heeft , of krijgt dan zal dat wel uitkomen.
    Time is the key to succes, It's maybe hard, but it is.


    PS: Als je wilt praten je mag me altijd bericht sturen , pb sturen, facebook chat . Praat maar met me!
    En vergeet niet... I love you, no matter what will happen. xxxx

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 9:35 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Laat hem zelf zijn vingers branden.


    26 - 02 - '16

    Dickinson schreef:
    Alles kan kapot, zorg er gewoon voor dat hij niks met haar neemt (:

    u are such a boy :Y)
    Uhm ik weet niet misschien hem laten doen waar die zin in heeft en als hij ook gevoelens voor jou krijgt gaat het toch zo weer uit met die vriendin? En anders als je hem laat maar zeggen gaat tegen werken om weer bij zijn ex te komen voor eigen wil heeft liefde van 1 kant ook geen zin hè. Dwing hem niks ofso.. Oke ik ben hier slecht in, good luck!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    u are such a boy :Y)
    Uhm ik weet niet misschien hem laten doen waar die zin in heeft en als hij ook gevoelens voor jou krijgt gaat het toch zo weer uit met die vriendin? En anders als je hem laat maar zeggen gaat tegen werken om weer bij zijn ex te komen voor eigen wil heeft liefde van 1 kant ook geen zin hè. Dwing hem niks ofso.. Oke ik ben hier slecht in, good luck!

    't is toch zo? Je mag best een beetje egoïstisch zijn (krul)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf