• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 14:24 ]


    El Diablo.

    [Hoe moet ik beginnen. En mag ik zelf kiezen wat Carmen pakt?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja, maar niet teveel]


    El Diablo.

    Catlyn Grayna

    Het meer is bijna geheel onbeschut, maar ik zie geen andere tributen, dus ik vul rustig mijn fles met het warme water. Vervolgens bekijk ik het riet en kies uiteindelijk een dikke holle stengel uit. Ik snij hem aan twee kanten open. Nu nog pijltjes maken. Van een andere dunnere rietsoort snij ik dertig stengels af en stop ze in mijn tas. Ik besluit dat ik wel genoeg en keer om om richting het gebergte te gaan.
    Als ik door de jungle wandel, wordt het gekrijs weer veel erger. Ik ben blij dat ik die bladeren in mijn oren heb, anders was ik waarschijnlijk al flauw gevallen of doof geworden. Ik besluit net dat een paar pijlen misschien wel handig zijn, aangezien ik nog niet weet waar het geluid vandaan komt. Ik ben net al lopend bezig met de vierde punt maken, als het geluid bijna ondraaglijk wordt. Boven mij cirkelt een grote vogel.
    'Rot beest!' gil ik omhoog. Het beest maakt een duikvlucht en wil mij duidelijk aanvallen. Ik spring net iets te laat aan de kant en mijn linkerarm wordt opengehaald door een klauw. Behendig laad ik mijn pijp en schiet het beest in zijn nek. Hij valt voor mijn voeten dood op de grond.
    'Tijd om hier weg te gaan,' mompel ik en ik begin te rennen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    || Vintain Leroy O'Connor ||
    Als twee sterken handen me bij mijn kraag pakken en omhoog trekken, word alle lucht zowat uit mijn longen geperst omdat de kraag tegen mijn keel aandrukt. 'Zozo, wie hebben we hier? Naam en district!' hoor ik. Ik hoest en peuter zijn vingers los zodat ik normaal kan staan. Damon, herinner ik me, uit district twee. Mijn hart bonst in mijn keel. Als ik niet snel iets verzin ben ik er geweest. 'Vintain,' zeg ik, 'uit district 1.' Liegen is nooit mijn sterkste kant geweest, maar dit kwam er toch wel redelijk geloofwaardig uit. Ik weet niet of ik mijn eigen graf aan het graven ben of een uitweg heb gevonden, want als Damon weet dat ik geen beroeps ben en/of dat hij de mannelijke tribuut uit district 1 al kent, gaat mijn kanon waarschijnlijk over een paar seconden al af. De adrenaline stroomt door mijn lijf en mijn hoofd bonst al een bezetene. Ik weet niet of rennen of zwemmen zin zal hebben, dus ik blijf staan.
    Nee, ik ben niet bang voor Damon of om dood te gaan, maar ik wil niet dat mijn ouders pijn hebben. Geloof me, denk ik als ik in zijn ogen kijk.


    I can't define who I am.

    [Is het water nou al weg trouwens? haha]


    I can't define who I am.

    [Nee, het zakt héél langzaam ^^ ]

    Damon

    'Aw, wat een pech voor jouw, ik ken die idioot uit 1 al' grijns ik.
    'Als ik jouw was zou ik niet liegen nu jochie' grom ik.


    El Diablo.

    || Vintain ||
    Verdomme. 'Heel oplettend van je, Damon. Ik kom uit district 3 als je het echt wilt weten,' glimlach ik sarcastisch.
    Wat ben ik eigenlijk aan het doen? Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Deze beroeps zal nooit een bondgenootschap aangaan. Eigenlijk zou ik moeten vluchten, nu het nog kan. Ik weet dat Damon ongeveer even snel kan rennen als ik, aangezien we ook tegelijk bij de Hoorn aankwamen, maar ik zou het kunnen proberen... Als ik hier zou blijven staan zou ik toch alleen maar doodgaan.
    Dit alles weet ik en toch blijf ik staan. Ik weet niet wat het is, hoop? Trots, eer?


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik grijns kort, en bestudeer hem even.
    'Talenten en minpunten' zeg ik.
    Ik hou hem nog steeds vast bij zijn schouder, moeilijk ontsnappen dus.


    El Diablo.

    || Vintain ||
    Als Damon vraagt wat mijn talenten en minpunten zijn, weet ik niet echt of ik eerlijk moet zijn of niet. Verdomme, wat is dit frustrerend. Wat zouden de beroeps hebben aan iemand die niet met wapens kon omgaan? Als je bij de beroeps hoorde was overleven helemaal niet nodig. Gewoon lekker relaxt bij de Hoorn zitten vreten of door het woud lopen en iedereen afslachten met z'n allen. En daarna elkaar.
    Ik besluit om, op hoop van zegen, gewoon al mijn talenten op te noemen en te hopen dat deze mijn minpunten zullen overschaduwen.
    'Waar zal ik beginnen,' grimas ik, 'klimmen, zwemmen, kampvuren maken, plantenkennis, kracht, snelheid, touwen knopen.'


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik grijns kort, en kijk hem aan.
    'Mooizo, zo iemand als jouw had ik net nodig.' grijns ik.
    Tja, je had iemand nodig die dat soort dingen kon.


    El Diablo.

    || Vintain ||
    Geruisloos laat ik een verlichtende zucht uit mijn mond ontsnappen. Ik weet dat ik het op het einde nooit van hem zou kunnen winnen, maar ik zou een stuk verder komen in de spelen dan dat het er eerst naar uitzag. Mijn gezin moest trots op me zijn. En Damon ging me daarmee helpen, ookal was er een grote kans dat hij later mijn leven zou beïndigen. Leef in het nu, wees blij met elke tel die je gegunt wordt. Onwillekeurig trekken mijn mondhoeken dan omhoog. 'Dan ben ik bij deze lid van team Damon.'


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik grijns, ´mooizo´.
    Ik loop verder en merk dat het water steeds vaker zakt.
    Dan zie ik dat hij nog steeds niks heeft tegen die krijsbeesten.
    Net op dat moment komt er nog een parachuutje met dezelfde oordoppen, die ik snel aan Vintain geef.


    El Diablo.

    [Haha ik ben zo dom, ik was die mutilanten vergeten]

    Vintain
    Ik had me groot willen houden voor Damon, maar ik kan nog net een kreun van verlichting onderdrukken als ik de oordopjes die hij me gaf in mijn oren druk. Heerlijk rustig is het nu, maar mijn trommelvliezen zijn nu waarschijnlijk al ver heen. 'Bedankt,' zeg ik gemeend, 'waren dat jouw sponsoren of de mijne?' Dan bedenk ik me dat hij natuurlijk een beroeps is. 'Laat maar. De jouwe natuurlijk.'

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:22 ]


    I can't define who I am.

    Damon

    Ik glimlach kort, en loop verder.
    'Dus, weet jij iets te doen?' vraag ik ondertussen.
    Ik weet al perfect hoe deze oordopjes werken, je kan alleen dingen horen die je oren niet kunnen beschadigen..


    El Diablo.

    Vintain
    'Eten?' grijns ik, want mijn buik rammelt. Nu pas merk ik dat ik Damon wel kan verstaan maar het gekrijs van de mutilanten niet, terwijl ik toch hoog in de lucht een glimp van zo'n vogel kan opvangen. Vreemde Capitooltechnologie ook...


    I can't define who I am.