• En we gaan weer verder ;D

    Sarah -CarrotKing- is 12 en wordt 13 op 5mei. Belg
    Melissa -Yail- is 14 en wordt 15 op 22 januari. Belg
    Lisette -Proxime- is 14 en wordt 15 op 11 december. Nederlander
    Lisanne -Clint- is 13 en wordt 14 op 1 februari. Nederlander
    Lieke -Script- is 15 en wordt 16 op 8 maart. Nederlander
    Nikki -MalikShake- is 17 en wordt 18 op 3november. Nederlander
    Mara -WhiteLips- is 15 en wordt 16 op 29 mei. Nederlander
    Beaudine -Jev- is 16 en wordt 17 op 2 mei. Nederlander
    Joëlla -LukeBrooks- is 16 en wordt 17 op 22 september. Nederlander

    WIJ ZIJN AWESOME. Kom erbij, we houden van nieuwe mensen. ^^

    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08
    Melissa: 19/07-27/07
    Lisanne: 10/07-21/07
    Lisette: 21/07-10/08
    Lieke: 20/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MalikShake schreef:
    (...)
    They have no life, so they just bully the ones who're not "the same" as them. But please, keep in mind: You are WAY better than they are! You are an incredibale person and you shouldn't let them ruin your life.


    you're sweet.
    But that's not all.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Jev schreef:
    (...)

    I know. I stayed home for two days.

    Awww. ):
    Ok, I don't know what's going on in your life but I feel really bad for you. You definately deserve better than peoplr hating on you, because you are wonderful. And you should believe everyone here who says you are.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    TessaRose schreef:
    (...)
    uhm.. misschien, wat voor rekenen?

    Voor mijn wedstrijd ik had teveel rondes en het mag maar 4 maanden duren dus klopt dit?
    7 tot 8 rondes
    2 weken de tijd(als iedereen snel inleverd is het korter)
    2 tot 3 mensen vallen af per ronde


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MalikShake schreef:
    (...)
    Awww. ):
    Ok, I don't know what's going on in your life but I feel really bad for you. You definately deserve better than peoplr hating on you, because you are wonderful. And you should believe everyone here who says you are.


    Thank you.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    MalikShake schreef:
    (...)
    We hebben havo gedaan. Ik snap het ook niet, maar meer dan de helft van mijn klas kan echt geen Engels.
    Dan gaan er van die mensen zo tegen mij: 'Hoe weet je dat allemaal? Weet je zeker dat dat dat betekend? Hoe weet je dat dan? Hoe kan jij zo goed Engels?'
    Come on, de hele wereld is Engels -.-'
    Anyhow, mijn zus heeft een hekel aan One Direction. Ze ziet het verschil niet tussen 1D en Justin Bieber.....GROM!
    En ik heb wel 1 vriendin die een soort van directioner is, maar niet zo erg als ik en die zie ik niet zo vaak ):
    So yeah, ik ben ook erg blij met Mara :p en jou, en al mn andere lieve vriendjes hier<3

    Toch knap dat ze dan hun examen hebben gehaald, en idd dat heb ik ook een beetje alleen kunnen de mensen in m'n klas over t algemeen best goed Engels. Dat is echt irri van je zus maar zij ziet alleen hun "marketing" kant en daar kan je niet zo heel veel aan doen(en 1D en JB zijn best wel totaal helemaal verschillend(ze zijn allen allebei jongens zangers en symmetrisch)). Het is echt super irri als je zo'n vriendin heeft die wel fan is maar niet in de fandom zit, kan je veel minder leuke gesprekken mee houden. En yay voor Quizlet en dit forum :D (Yay ik hoor er nu ook soort van bij (hoera))

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:16 ]


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    TessaRose schreef:
    (...)
    Toch knap dat ze dan hun examen hebben gehaald, en idd dat heb ik ook een beetje alleen kunnen de mensen in m'n clas over t algemeen best goed Engels. Dat is echt irri van je zus maar zij ziet alleen hun "marketing" kant en daar kan je niet zo heel veel aan doen(en 1D en JB zijn best wel totaal helemaal verschillend(ze zijn allen allebei jongens zangers en symmetrisch)). Het is echt super irri als je zo'n vriendin heeft die wel fan is maar niet in de fandom zit, kan je veel minder leuke gesprekken mee houden. En yay voor Quizlet en dit forum :D (Yay ik hoor er nu ook soort van bij (hoera))

    Zodra je hier 1berichtje post vinden wij al dat je erbij hoort(A). Ik zit ook nog niet zo lang op dit topic(een week ofzo?) maar je wordt er gewoon ingezogen xD
    Wijj zijn erg dankbaar voor nieuwe leden want nieuwe mensen zijn gezellig ;D
    Dus voor ons hoor je er al helemaal bij (;


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    CarrotKing schreef:
    (...)
    Voor mijn wedstrijd ik had teveel rondes en het mag maar 4 maanden duren dus klopt dit?
    7 tot 8 rondes
    2 weken de tijd(als iedereen snel inleverd is het korter)
    2 tot 3 mensen vallen af per ronde

    7*2,5=17,5, 8*2,5=20
    Hoeveel mensen doen er mee? en ik nap niet precies wat ik nou moest uitrekenen maar ik raad je aan of een rekenmachine te pakken, of een online rekenmachine op te zoeken of een vel papier te pakken... of uit je hoofd... (lol) (ach nee joh daar zijn we toch allemaal veel te lui voor :D)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    TessaRose schreef:
    (...)
    7*2,5=17,5, 8*2,5=20
    Hoeveel mensen doen er mee? en ik nap niet precies wat ik nou moest uitrekenen maar ik raad je aan of een rekenmachine te pakken, of een online rekenmachine op te zoeken of een vel papier te pakken... of uit je hoofd... (lol) (ach nee joh daar zijn we toch allemaal veel te lui voor :D)

    Ik denk dat ze wil weten of ze binnen 4maanden een winnaar kan hebben.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    TessaRose schreef:
    (...)
    7*2,5=17,5, 8*2,5=20
    Hoeveel mensen doen er mee? en ik nap niet precies wat ik nou moest uitrekenen maar ik raad je aan of een rekenmachine te pakken, of een online rekenmachine op te zoeken of een vel papier te pakken... of uit je hoofd... (lol) (ach nee joh daar zijn we toch allemaal veel te lui voor :D)

    Ik heb het al uit mijn hoofd gedaan


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MalikShake schreef:
    (...)
    Zodra je hier 1berichtje post vinden wij al dat je erbij hoort(A). Ik zit ook nog niet zo lang op dit topic(een week ofzo?) maar je wordt er gewoon ingezogen xD
    Wijj zijn erg dankbaar voor nieuwe leden want nieuwe mensen zijn gezellig ;D
    Dus voor ons hoor je er al helemaal bij (;

    Yay :D, iedereen hier is zo aardig en gezellig dus helemaal geweldig


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    TessaRose schreef:
    (...)
    Yay :D, iedereen hier is zo aardig en gezellig dus helemaal geweldig

    Yeah...wel...we are awesome (a) *achum*


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    CarrotKing schreef:
    (...)
    Ik heb het al uit mijn hoofd gedaan

    :8... ik vind het echt toewijding dat je buiten school de moeite neemt om na te denken _O_(<~doe maar alsof die smiley jouw aanbid)


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    whahahahahahaha xD


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    TessaRose schreef:
    (...)
    :8... ik vind het echt toewijding dat je buiten school de moeite neemt om na te denken _O_(<~doe maar alsof die smiley jouw aanbid)

    Denk je niet na bij je huiswerk dan?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    MalikShake schreef:
    whahahahahahaha xD

    OMG Harry facemashed!


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne