• hoe reageer jij als anderen HP beledigen? Ik kan er werkelijk niet tegen maar de nederlandse grondwet heeft iets wat past bij HP

    Artikel 6 van de nederlandse grondwet geeft duidelijk aan dat wij openbaar onze mening over HP mogen duidelijk maken..zonder dat anderen daar weer op moeten reageren die Muggles!! : Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

    Maar hoe reageren jullie als Muggles onze ware HOME beledigen?

    Ehm, naja, niet. Lekker boeiend :P


    Life is hard and then we die

    O god, nee hè. Not again...

    - en hier bedoel ik dus mijn reactie op dit topic mee, niet op mensen die hp beledigen -

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 0:42 ]

    en vinden jullie dat HP een religion is?

    dus jullie respecteren dat gewoon? ook geen die-heart fans..

    Zou je willen ophouden met bumpen?
    Ik vind het eerder een belediging voor andere religies om Harry Potter een religie te noemen.
    Het zijn maar boeken, waarvan iedereen zeker weet dat het nooit gebeurd is.


    I am an idiot, I move.

    Weetje, ik begin me serieus af te vragen of dit gewoon niet een grote grap is. Waarom ben je zo geobsedeerd door Harry Potter? Het is niet echt, het is maar een boekenserie.

    Ik vind het wel heel ver gaan om het als religie te beschouwen. Bij die mening houd ik het ook.


    Til hug og blod.

    Nee, het is meer dan boeken..je leert er ontzettend veel van over het leven enz. dat noem ik geen gewoon boek meer, vele die-heart fans zijn het met me eens.

    Omdat het een bealngrijk onderdeel is in mijn leven ik heb er al zoveel van geleerd hoe het leven in elkaar zit enzo..en nog zo veel meer!! ik ben wel en die-heart fan..dat is mijn keuze..en mening;

    Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

    Ik wil nu hele gemene dingen zeggen, eigenlijk. Laat ik het maar niet doen en gewoon gaan slapen, anders loopt dat nog verkeerd af ook. :')


    Til hug og blod.

    Potterfan schreef:
    Omdat het een bealngrijk onderdeel is in mijn leven ik heb er al zoveel van geleerd hoe het leven in elkaar zit enzo..en nog zo veel meer!! ik ben wel en die-heart fan..dat is mijn keuze..en mening;

    Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.


    En niet iedereen is verplicht het daar mee eens te zijn. Respect verdien je ook en is niet iets wat je zomaar moet verwachten of moet zien als blij meedoen of hetzelfde moeten denken ergens over.


    Til hug og blod.

    What the actual fuck. Je kunt HP gewoon niet als een religie zien. Oké, het heeft je dingen geleerd, maar het is gewoon een verhaal dat SOWIESO al niet bestaat. Bovendien, hoe kun je daarmee omgaan als een religie? Harry Potter op je knieën aanbidden? Harry Potter bedanken voor het leven? Yeah right.

    Dat mensen fantasy boeken of personen als religie beschouwen is niet geheel ongewoon, net als Cosmicism en de Cthulhu Mythos bijvoorbeeld (en nee, ik praat de topic startster niet goed/vrij/whatever). Maar hoe mensen er mee omgaan is een tweede punt. Net als alles wat als religie wordt beschouwd. (En deze houding vind ik daarbij overdreven.)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 0:54 ]


    Til hug og blod.

    Ik begrijp je volkomen, mensen hier zijn duidelijk geen Potter Heads en begrijpen niet hoe meeslepend en goed HP is. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben een Die-Hard Harry Potter fan, maar dit vind ik overdreven. Ik ga niet bidden voor Harry Potter.


    "I solemnly swear that i am up to no good."