• Ik was gisteren een "story" van iemand aan het lezen waarin verschillende spreuken stonden.

    Ik kan me er eentje van herinneren, namelijk:


    You might feel at times like shattered glass, but like glass we can be recycled into something stronger and better


    Ik had er op geklikt omdat hij tussen laatst gelezen stond en ik had een abo genomen.
    Wilde ik daarnet een kijkje nemen, stond hij er niet tussen.(no_chears)

    Ik weet niet van wie het is, maar ik weet wel dat het niet erg veel hoofdstukken had en dat er bij elk hoofdstuk een plaatje was.

    Weet iemand het of kan iemand me helpen?
    IK heb het ook al proberen te zoeken, zonder resultaat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wat voor verhaal was het?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Jev schreef:
    wat voor verhaal was het?

    Eentje met spreuken, dat is het hem net :)
    Daarom staat story ook tussen aanhalingstekens omdat het niet echt een verhaal is.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    google die zin met quizlet erbij..

    ugh, can't find it ;o;

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:41 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Die quote staat in dit hoofdstuk, maar dat is wel een echt verhaal en hij heeft eigenlijk best wel veel hoofdstukken, en als ik het goed begrijp staan er in de story waar jij het over hebt alleen maar quotes.
    Verder heb ik alleen nog deze story kunnen vinden. Dat lijkt meer op wat je beschrijft, maar die quote waar jij het over hebt staat er volgens mij niet in en ook die heeft al een heleboel hoofdstukken...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan