• Ik had dus een idee voor de serie : Jij,Zwanger en een Junk,De vriendin van Bill Kaulitz.

    het idee is niet erg origineel maar ik kreeg inspiratie van het boek Junkies.

    Het gaat over :
    een knap jong meisje loopt weg van huis en komt bij een stel junks te recht. het meisje raakt verslaafd aan Heroine, maar op een dag ontmoet ze Bill en ze worden verliefd. Bill komt erachter dat ze een junk is en wil dat ze afgaat kicken. en dat doet ze! na een tijdje is het meisje clean en ze ontdekt dat ze zwanger is van bill.. maar wat als een van haar oude junkvrienden opduikt ?


    Goed idee?
    Titel ?


    Rollen :
    - Hoofdrol [BEZET :Nouszie]
    - Vriendin meisje [komt alleen in het begin voor]
    - Moeder
    - 3 meisjes,Junks waarmee se vrienden wordt [1 : KIMFOOTBALL 2: BillPrincess 3:sayXkiss ]
    - 2 jongens ook junks waarmee se ook vriendschap sluit

    ik wil alles gewoon in een verhaaltje met een foto! GEEN Scene kids want ik vind het nie egt by het thema passen.. ook aangeven welke rol je wil x3


    XoXo


    We can only learn to love by loving.

    Listen Biatz!
    Say is de naam van dit wijf hier,, ik ben 16 jaartjes oud en heb een enorme stronthekel aan muggen, naaktslakken en school! Ik ben eigenwijs, brutaal, koppig en snel nieuwsgierig. Maar als jij gewoon lief tegen mij bent, ben ik ook lief tegen jou! ;] Ik speel al sinds mn tiende gitaar en skate ook al aardig lang. Als ik je niet moet, dan maak je ook geen kans bij mij dus dan mag je opflikkeren! Als je me niet accepteerd is het pech voor jou, want ik blijf gewoon mezelf! :]
    See Ya!
    Say

    http://pixhost.eu/avaxhome/avaxhome/2007-09-08/jojo_310.jpg


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Voor de titel:

    *Junk-life
    *Junkies (Hoe orgineel! xD)
    *Drugs, Junks and... Tokio Hotel?!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...