• Ik had dus een idee voor de serie : Jij,Zwanger en een Junk,De vriendin van Bill Kaulitz.

    het idee is niet erg origineel maar ik kreeg inspiratie van het boek Junkies.

    Het gaat over :
    een knap jong meisje loopt weg van huis en komt bij een stel junks te recht. het meisje raakt verslaafd aan Heroine, maar op een dag ontmoet ze Bill en ze worden verliefd. Bill komt erachter dat ze een junk is en wil dat ze afgaat kicken. en dat doet ze! na een tijdje is het meisje clean en ze ontdekt dat ze zwanger is van bill.. maar wat als een van haar oude junkvrienden opduikt ?


    Goed idee?
    Titel ?


    Rollen :
    - Hoofdrol [BEZET :Nouszie]
    - Vriendin meisje [komt alleen in het begin voor]
    - Moeder
    - 3 meisjes,Junks waarmee se vrienden wordt [1 : KIMFOOTBALL 2: BillPrincess 3:sayXkiss ]
    - 2 jongens ook junks waarmee se ook vriendschap sluit

    ik wil alles gewoon in een verhaaltje met een foto! GEEN Scene kids want ik vind het nie egt by het thema passen.. ook aangeven welke rol je wil x3


    XoXo


    We can only learn to love by loving.

    Ejj ik ben Anouschka en woon al zo'n 17 jaartjes op deze aardbol hier en het boeit me nog steeds. Ik woon nog thuis bij mijn ouders, maar ik ben er niet echt vaak te vinden. Meer buiten op straat wat rond hangen met vrienden wat doen of gaan shoppen ofcours. Ook ga ik ook wel eens zwemmen, want dat vind ik ook echt helemaal geweldig ^^ Mijn leven is voor de rest heel normaaltjes, althans zo ver ik weet. Ik heb een verslaving, Lolly's. Ik heb gewoon vrienden, ik haat school, ik ga uit. Ja dat lijkt me een normaal leven ^^ Maar ik moet gaan bubaai «3
    http://msp280.photobucket.com/albums/kk162/lolz_moi/demiLovato3.jpg


    ~

    Ejj ik ben Anouschka en woon al zo'n 17 jaartjes op deze aardbol hier en het boeit me nog steeds. Ik woon nog thuis bij mijn ouders, maar ik ben er niet echt vaak te vinden. Meer buiten op straat wat rond hangen met vrienden wat doen of gaan shoppen ofcours. Ook ga ik ook wel eens zwemmen, want dat vind ik ook echt helemaal geweldig ^^ Mijn leven is voor de rest heel normaaltjes, althans zo ver ik weet. Ik heb een verslaving, Lolly's. Ik heb gewoon vrienden, ik haat school, ik ga uit. Ja dat lijkt me een normaal leven ^^ Maar ik moet gaan bubaai «3
    http://msp280.photobucket.com/albums/kk162/lolz_moi/demiLovato3.jpg


    welke rol wil je btw nous ??x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    welke rol wil je btw nous ??x3
    Het liefst hoofdrol ^^


    ~

    Ike Ike Ike!!!! *Springt hierp in lucht,, in hoop dat ze rol krijgt* Mag ik Hoofdrol! [A] INfo komt zo!


    Dunno ><

    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 14 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar oepsie ik moet gaan,, Spreek je
    Xx Bye

    Foto:
    http://plastikstars.deviantart.com/art/Glitter-Junkie-38373229


    Dunno ><

    En nee sorry, ik weet geen titel,, zodra ik er eentje weet,, Meld ik het!!


    Dunno ><

    Will je me wat laten weten,, of ik de rol wel of niet heb ?! [A]


    Dunno ><

    1 meisje,Junk waarmee ze vrienden wordt

    Hoii,ik ben Kim en 16 jaar oud en hyper. Ik heb zwart haar en heb qua ogen de kleur bruin maar ik draag altijd kleurenlenzen. Ik hou vresenlijk veel van sigaretten,vrienden en muziek en ik haat school,nerds en al dat gezeik. Maar ehh ik ga maar weer is dus DOEI!


    http://www.worlds-best-djs.com/wp-content/uploads/2007/09/jessica-sutta.jpg

    Is er ng een rol over ?? Blyft zelfde wlke x'D


    A. ikmisje.

    Leuk idee! ^^
    Heb dat boek ook gelezen! x333
    Zijn er nog rollen vrij? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    MAg ik dan Junkie meisje 2 [a]


    Dunno ><

    Leuk idee! ^^
    Heb dat boek ook gelezen! x333
    Zijn er nog rollen vrij? (A)


    ^^ ik ben er nog mee besig ben by da stukje da se Oona heeft gekrege n_n
    en ja sijn er nog sat


    We can only learn to love by loving.

    MAg ik dan Junkie meisje 2 [a]


    is goe x3


    We can only learn to love by loving.

    Dnake [A]


    Dunno ><

    Okii! ^^
    Ik ga even info invullen! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...