• Meer dan een jaar geleden kreeg mijn Misa vijf kleine katjes. Daarvan waren er twee verkocht. Vandaag is er één terug gebracht naar ons.
    (Omdat de vriendin van de man die hem kocht hem niet meer wilde.)


    Everyone, meet Fiyero:



    Dit was Fiyero trouwens toen hij een baby was:



    Oh, en dit is mijn hand, nadat Fiyero er mee klaar was:



    Hij moet nog een beetje wennen aan de omgeving.
    Ach, zijn nagels zijn tenminste scherp!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Symphonia schreef:
    Awh, wat een honneponnietoetiewoeitieschattiepetatttimsurfje! (cat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wacht, Fiyero is dat niet de naam van die jongen uit Wicked? Hij ziet er wel lief uit en hopelijk is hij snel aan je gewend en waarom wilde de vriendin van de man die hem kocht hem niet meer hebben?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Wacht, Fiyero is dat niet de naam van die jongen uit Wicked? Hij ziet er wel lief uit en hopelijk is hij snel aan je gewend en waarom wilde de vriendin van de man die hem kocht hem niet meer hebben?


    Yes! *O* Daar heb ik het inderdaad van.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ze gaven hem gewoon terug? Geen wonder dat hij je arme hand aanviel!
    It's a cutie and I love that name!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik las dus het topic, scrolde naar onder en toen ik de foto zag toen hij nog een babytje was was ik echt van:

    Ten schreef:
    (...)

    Yes! *O* Daar heb ik het inderdaad van.



    Ik ken dat liedje alleen in de Nederlandse versie hoewel sommige stukjes kwamen me wel bekend voor omdat ik toch wel Engels kan. En Jim Bakkum zag er echt knap uit, waarom zien jongens/mannen die al een vriendin hebben er altijd zo knap uit? Het is niet eerlijk


    Physics is awesome

    Wat een schatje ^^ *wil al jaren een kat*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Moet je trouwens geen tetanusprik halen omdat hij je heeft open gehaald? Mijn vader moest er toen wel eentje halen


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Moet je trouwens geen tetanusprik halen omdat hij je heeft open gehaald? Mijn vader moest er toen wel eentje halen

    Dan zou ik dat al een hele tijd geleden moeten doen (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Schattig :3.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eyes schreef:
    Moet je trouwens geen tetanusprik halen omdat hij je heeft open gehaald? Mijn vader moest er toen wel eentje halen


    Lol, I don't know. :W Mijn armen staan vol met littekens en wondjes, met Fiyero er bij heb ik 6 katten. Ik ben nooit ziek geworden van een paar halen. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    omg wat een leuke naam :3
    en wat een schattige kat (maar waarom wilde ze de kat niet meer? :o)


    As travars

    Cathedral schreef:
    omg wat een leuke naam :3
    en wat een schattige kat (maar waarom wilde ze de kat niet meer? :o)


    Geen idee. o.o Die man kwam binnen tijdens eht eten en vroeg of we hem terug wilde. Toen we vroegenw aarom zei hij dat zijn vriendin hem niet meer wilde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat een lief poesjeee(:


    Food.

    Ik dacht dat het over de musical Wicked ging hehe, daar heet de prins ook zo.
    Nice cat! C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.