• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.

Meedoen? Allebei (Voorlopig) vol.
    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Amorphous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

Jongens
    1. Memphis Blues - Cosette
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - LuvMustache
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher
    Naam:
    Leeftijd: tussen de tweeëntwintig en de zevenentwintig
    Uiterlijk: omschrijving + foto nu en foto vroeger
    Innerlijk: zowel die op highschool als ‘nu’
    Bezigheden na Highschool: denk aan werk, opleiding etc.
    Familie: let erop niet iedereen heeft een slechte band met zijn of haar familie en zeker niet iedereen wordt mishandeld.
    Extra:

Regels:

- Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 4 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Mebarak.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:06 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

ik ga nu een beginnetje maken aan me personage :)

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Naam: Justin Simon (zeg je op zijn engels) Jordan
    Hij werd vroeger vaak Jordan genoemd en nu nog steeds, omdat hij er vroeger altijd werd uitgestuurd. Ze noemden de leerlingen altijd bij hun achternaam en zo noemden ze hem Jordan.
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:
    Vroeger:

Justin heeft mooie bruine ogen die omringt zijn met een zwart lijntje. Zijn gezicht is mooi ovaal omringt door zijn warrige haar dat altijd rommelig zit.
    Nu:

Justin heeft een grote groeispeurt gekregen en is tot de lengte van 1,85 gekomen. Heel veel is hij niet veranderd hij draagt nog steeds een simpel t-shirt met een Adidas vest, chino-broeken en sneakers. Je zou kunnen zeggen dat hij een doorsnee jongen is.Justin doet niet veel aan zijn haar omdat hij daar te lui voor. Hij heeft nog steeds dezelfde mooie diepbruine ogen. Justin heeft wel wat work-outs gedaan in de sportschool zodat hij een beetje spieren kreeg. Maar ja zoals Justin is hield het snel op, hij is nooit van iets landurigs.
    Innerlijk:
    Vroeger:Hij was een jongen die zich niet zoveel aantrok van anderen. Niet dat hij op zichzelf was, want dat was hij zeker niet. Hij was er luidrugtig en stond graag in het middel punt. Je zou zeggen dat hij arrogant is. Soms een beetje te veel, maar wat kon hem dat nou schelen? Justin hield wel van lol trappen en kattekwaad uit halen.
    Nu: Hij blijft hetzelfde jongetje dat er altijd werd uitgestuurd en dat nooit zijn huiswerk maakte. Je kan nog steeds goed met hem lachen en voor zijn vrienden zal hij altijd klaar staan. Wel is hij volwassener geworden in zijn doen en laten.
    Bezigheden na Highschool:Hij is vroeg uit huis gegaan om te gaan reizen. Na ongeveer anderhalf jaar had hij het wel gezien en zocht naar afwisseling. Omdat hij met zijn ouders aan de zee woonden ging hij al vroeg op surfen na zijn rondreis wou hij surf instructeur worden en hij zit nu in het laatste jaar van de opleiding.
    Familie:Hij is enigskind en daarmee gelukkig hij kreeg veel aandacht van zijn ouders en zijn ouders zijn erg rijk. Als hij niet op school is of op het strand werkt hij in het strand café achter de bar.
    Extra:Het is uit met zijn vriendin en daarom zocht hij een nieuw huis.

[ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 16:42 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

oke een beetje klein maar miss verander ik er nog wat aan

Iedereen is model en studeert rechten '-.-
    Ik zal hem erbij zetten

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mebarak schreef:
    Iedereen is model en studeert rechten '-.-
    Ik zal hem erbij zetten

Ik niet!! Die van mij is origineel toch?

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Mine's gonna be badass :')
    I don't know yet :3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik zal mijne geen model maken hoor, ook geen rechten voor de mijne. Alleen kan ik geen foto's vinden, hihi.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Meade schreef:
    Ik zal mijne geen model maken hoor, ook geen rechten voor de mijne. Alleen kan ik geen foto's vinden, hihi.

Foto's zijn altijd vervelend.

Pronks schreef:
    (...)
    Ik niet!! Die van mij is origineel toch?

Best wel.

ow nou ik zal het wel ff veranderen

Hm best wel is niet veel XD maar ik klaag niet. Alleen over wiskunde en Engels. Waar ik geen zin in heb maar ik moet toch maar aan de slag. -.-

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Pronks schreef:
    Hm best wel is niet veel XD maar ik klaag niet. Alleen over wiskunde en Engels. Waar ik geen zin in heb maar ik moet toch maar aan de slag. -.-

Best wel is origineel hoor. Mij hoor je niet klagen :')

Ik heb wel een origineel idee voor mijn mannelijke personage. ^^

Naam: Adain Charlotte Mendler, hierbij is haar roepnaam Adain. Ze heeft het niet op afkortingen.
    Leeftijd: Adain is momenteel vijfentwintig jaar oud, net geworden ook. Ze verjaart in de lente op vijf mei.
    Uiterlijk verleden: / nog geen foto, moet ik nog even zoeken.
    Uiterlijk nu:

Adain is opgegroeid tot een vrij normale jongedame voor haar leeftijd. Ze is nauwelijks nog gegroeid en is gekomen tot de 1.72 – wat haar noch lang of kort maakt. Wel zijn er een paar kilo’s bijgekomen aan haar gewicht, maar hier kan Adain redelijk mee leven. Ze heeft normale vrouwelijke rondingen en bovenal is ze ongeveer zestig kilo, misschien net iets meer.
    foto 1, foto 2, foto 3.
    Karakter verleden: Adain is eigenlijk altijd al een vrij drukke dame geweest, maar ondanks dat altijd zeer sociaal en open. Nooit leek ze zich ergens voor te schamen en sloof zich voor van alles en nog wat uit. Een perfectionist had je haar kunnen noemen, willend dat alles er tip en top uitzag. Iets waar Adain absoluut niet tegen kon was en is druk. Ze werd er chagrijnig van en snauwde er dan maar op los.
          Ze was gierig, hield veel voor zichzelf en hield van complimentjes, gaf ze zelf nauwelijks. Adain was het meisje dat zichzelf eigenlijk tot de groep had toegelaten, niet wetend waar ze anders heen zou moeten. Dit betekende niet meteen dat ze gemeen was of zo. Ze was namelijk nog best aardig, zorgde voor wat opvulling en had nogal grove humor.
          Ze werd door mensen wel eens genegeerd, waardoor ze een redelijk laag beeld kreeg van zichzelf, was redelijk pessimistisch en onzeker.
    Karakter nu: Nu Adain wat ouder geworden is zou je zeker kunnen zeggen dat het drukke wat van haar karakter verdwenen is. Ze is een stuk rustiger geworden naarmate de jaren, maar nog altijd even sociaal als altijd. Misschien iets minder open zou je kunnen zeggen, meer bewust van dingen en wetend dat sommige dingen toch niet iedereen aangaat.
          Je zou Adain nogal een stresskip kunnen noemen, ze is slordiger geworden, laat veel rotzooi achter en krijgt al snel paniekaanvallen als ze iets niet kan vinden. Ondanks dat mensen meestal geduldiger worden, naarmate ze ouder worden, is dit bij Adain niet het geval en is ze vreselijk ongeduldig. Buiten dat kan ze er ook echt niet tegen als ze bekritiseerd wordt en kan je dan nog wel eens een snauw verwachten.
    Buiten dat heeft ze door haar reis naar India leren inzien dat niet iedereen het zo gemakkelijk heeft als het Amerikaanse volk. Ze is een stuk guller geworden en gooit dingen niet graag weg.
          Al snel is ze dankbaar en apprecieert de kleine dingen in het leven. Ze leeft van dag op dag, is erg optimistisch en steekt graag haar handen voor je uit als dat nodig is.
          Toch is ze nog erg lui te beschrijven en sport ze niet graag, iets dat ze vroeger toch nog wel vaak deed. Ze zegt er de tijd niet meer voor te hebben en heeft alles soms nog wel eens redelijk hoog in haar bol zitten. Soms denkt ze gewoon echt dat ze alles in haar eentje kan, wat absoluut niet waar is. Ze is een persoon die slecht is in samenwerken en zegt alles liever zelf te doen – bang dat andere het verpesten.
    Bezigheden na high school: Nadat Adain haar diploma gehaald heeft, is ze vrijwel meteen begonnen met haar opleiding mediavormgeving. Dit beviel haar niet en niet wetend wat ze toen moest doen, heeft ze een jaartje vrij genomen. In dit jaarheeft ze het eerst rustig aan gedaan. Ze ging meer werken en is samen met Unicef naar India gereisd, een unieke ervaring die haar nog steeds bijstaat.
          Na dit volgens haar te korte jaartje begon ze te leren voor lerares geschiedenis, een vak dat haar altijd al erg geboeid heeft. Deze opleiding bevalt haar een stuk beter en heeft het erg naar haar zin. Tevens volgt ze een cursus Zweeds, aangezien ze later eventueel graag tolk zou willen worden.
          Wanneer Adain niet in de schoolbanken zit, dan werkt ze bij een klein restaurantje als serveerster, niet bepaald het beroep waar ze naar streeft, maar ze zegt dat het redelijk verdiend en van de gezelligheid houdt.
    Als de vakantie’s beginnen houdt Adain ervan om te reizen, ooit wilt ze nog rond de wereld gaan per schip en elk deeltje van de wereld kunnen zien. Helaas heeft ze er momenteel het geld niet voor en blijft het bij tripjes dicht bij haar woonplaats.
    Familie: Adain heeft het altijd goed met haar familie kunnen vinden, nooit echt problemen mee gehad. Wel zijn haar ouders een klein aantal jaren geleden gaan scheiden, waardoor Adain het even moeilijk had, maar nu is ze er wel weer overheen. Adain is erg hecht met haar vader, Matthew en is vaak bij hem te vinden. Met haar moeder Olivia gaat het momenteel iets minder goed, wat vooral te maken heeft met haar moeders nieuwe vriend, Richard. Adain heeft twee oudere broers, Lucas van negenentwintig en Jasper van tweeëndertig. Beide zijn ze allang het huis uit. Jasper is al getrouwd en heeft momenteel één kindje. Lucas is verloofd met zijn vriendin.

Ben er niet tevreden mee, dus zal hem morgen wel aanpassen.

[ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 16:45 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Meade schreef:
    Naam: Adain Charlotte Mendler, hierbij is haar roepnaam Adain. Ze heeft het niet op afkortingen.
    Leeftijd: Adain is momenteel vijfentwintig jaar oud, net geworden ook. Ze verjaart in de lente op vijf mei.
    Uiterlijk heden: / nog geen foto, moet ik nog even zoeken.
    Uiterlijk nu:

Adain is opgegroeid tot een vrij normale jongedame voor haar leeftijd. Ze is nauwelijks nog gegroeid en is gekomen tot de 1.72 – wat haar noch lang of kort maakt. Wel zijn er een paar kilo’s bijgekomen aan haar gewicht, maar hier kan Adain redelijk mee leven. Ze heeft normale vrouwelijke rondingen en bovenal is ze ongeveer zestig kilo, misschien net iets meer.
    foto 1, foto 2, foto 3.
    Karakter heden: Adain is eigenlijk altijd al een vrij drukke dame geweest, maar ondanks dat altijd zeer sociaal en open. Nooit leek ze zich ergens voor te schamen en sloof zich voor van alles en nog wat uit. Een perfectionist had je haar kunnen noemen, willend dat alles er tip en top uitzag. Iets waar Adain absoluut niet tegen kon was en is druk. Ze werd er chagrijnig van en snauwde er dan maar op los.
          Ze was gierig, hield veel voor zichzelf en hield van complimentjes, gaf ze zelf nauwelijks. Adain was het meisje dat zichzelf eigenlijk tot de groep had toegelaten, niet wetend waar ze anders heen zou moeten. Dit betekende niet meteen dat ze gemeen was of zo. Ze was namelijk nog best aardig, zorgde voor wat opvulling en had nogal grove humor.
          Ze werd door mensen wel eens genegeerd, waardoor ze een redelijk laag beeld kreeg van zichzelf, was redelijk pessimistisch en onzeker.
    Karakter nu: Nu Adain wat ouder geworden is zou je zeker kunnen zeggen dat het drukke wat van haar karakter verdwenen is. Ze is een stuk rustiger geworden naarmate de jaren, maar nog altijd even sociaal als altijd. Misschien iets minder open zou je kunnen zeggen, meer bewust van dingen en wetend dat sommige dingen toch niet iedereen aangaat.
          Je zou Adain nogal een stresskip kunnen noemen, ze is slordiger geworden, laat veel rotzooi achter en krijgt al snel paniekaanvallen als ze iets niet kan vinden. Ondanks dat mensen meestal geduldiger worden, naarmate ze ouder worden, is dit bij Adain niet het geval en is ze vreselijk ongeduldig. Buiten dat kan ze er ook echt niet tegen als ze bekritiseerd wordt en kan je dan nog wel eens een snauw verwachten.
    Buiten dat heeft ze door haar reis naar India leren inzien dat niet iedereen het zo gemakkelijk heeft als het Amerikaanse volk. Ze is een stuk guller geworden en gooit dingen niet graag weg.
          Al snel is ze dankbaar en apprecieert de kleine dingen in het leven. Ze leeft van dag op dag, is erg optimistisch en steekt graag haar handen voor je uit als dat nodig is.
          Toch is ze nog erg lui te beschrijven en sport ze niet graag, iets dat ze vroeger toch nog wel vaak deed. Ze zegt er de tijd niet meer voor te hebben en heeft alles soms nog wel eens redelijk hoog in haar bol zitten. Soms denkt ze gewoon echt dat ze alles in haar eentje kan, wat absoluut niet waar is. Ze is een persoon die slecht is in samenwerken en zegt alles liever zelf te doen – bang dat andere het verpesten.
    Bezigheden na high school: Nadat Adain haar diploma gehaald heeft, is ze vrijwel meteen begonnen met haar opleiding mediavormgeving. Dit beviel haar niet en niet wetend wat ze toen moest doen, heeft ze een jaartje vrij genomen. In dit jaarheeft ze het eerst rustig aan gedaan. Ze ging meer werken en is samen met Unicef naar India gereisd, een unieke ervaring die haar nog steeds bijstaat.
          Na dit volgens haar te korte jaartje begon ze te leren voor lerares geschiedenis, een vak dat haar altijd al erg geboeid heeft. Deze opleiding bevalt haar een stuk beter en heeft het erg naar haar zin. Tevens volgt ze een cursus Zweeds, aangezien ze later eventueel graag tolk zou willen worden.
          Wanneer Adain niet in de schoolbanken zit, dan werkt ze bij een klein restaurantje als serveerster, niet bepaald het beroep waar ze naar streeft, maar ze zegt dat het redelijk verdiend en van de gezelligheid houdt.
    Als de vakantie’s beginnen houdt Adain ervan om te reizen, ooit wilt ze nog rond de wereld gaan per schip en elk deeltje van de wereld kunnen zien. Helaas heeft ze er momenteel het geld niet voor en blijft het bij tripjes dicht bij haar woonplaats.
    Familie: Adain heeft het altijd goed met haar familie kunnen vinden, nooit echt problemen mee gehad. Wel zijn haar ouders een klein aantal jaren geleden gaan scheiden, waardoor Adain het even moeilijk had, maar nu is ze er wel weer overheen. Adain is erg hecht met haar vader, Matthew en is vaak bij hem te vinden. Met haar moeder Olivia gaat het momenteel iets minder goed, wat vooral te maken heeft met haar moeders nieuwe vriend, Richard. Adain heeft twee oudere broers, Lucas van negenentwintig en Jasper van tweeëndertig. Beide zijn ze allang het huis uit. Jasper is al getrouwd en heeft momenteel één kindje. Lucas is verloofd met zijn vriendin.

Ben er niet tevreden mee, dus zal hem morgen wel aanpassen.

Het heden dat is nu en niet vroeger....